Gość alexbg Zgłoś #1 Napisano 15 Maja 2007 Wpisujcie ile przejechaliście swoimi Vw. Mój ma 230 tys. km, myślę, że to niewiele sil. ABS benzyna 90KM rok 94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 15 Maja 2007 Ja swojego B4 - AAM, rocznik '94 sprzedałem, jak mial na "zegarku" 223000 km. Auto zostało w rodzinie i raczej do remontu mu daleko. Każdy z mechanikow, oglądający to auto w trakcie drobnych wymian czy napraw, stwierdzał, że silnik wygląda i oczywiście "cyka" prawie jak NÓWKA Żadnych kłopotów z silnikiem - zero wycieków, pali "na dotyk", na dużym mrozie (na podlasiu z reguły są takie) - nie było zadnych problemów z odpalaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #3 Napisano 15 Maja 2007 mój passek ma przejechane 165tys km. i myśle że spokojnie drugietyle można przejechać na tym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #4 Napisano 15 Maja 2007 mój ma 130 tys czyli tyle co nic ale sasiada 1.9TDI ma już 480 ale przed zimą chce zrobić remont bo w tą już miał problemy z paleniem bo kompresji niestety brak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #5 Napisano 15 Maja 2007 Ja mam na zegarze 256tys w tym 100 tys na gazie i jak na razie nie zapowiada sie nic zlego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrew1982 Zgłoś #6 Napisano 16 Maja 2007 U mnie na budziku widnieje ponad 480000 co prawda mam go od 0,5 roku ale na 99% nie miał generalnego chodzi wyśmienicie, bryka jak ta lala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #7 Napisano 16 Maja 2007 U mnie na budziku widnieje ponad 480000 co prawda mam go od 0,5 roku ale na 99% nie miał generalnego chodzi wyśmienicie, bryka jak ta lala szok!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #8 Napisano 16 Maja 2007 mój ma 130 tys czyli tyle co nic ale sasiada 1.9TDI ma już 480 ale przed zimą chce zrobić remont bo w tą już miał problemy z paleniem bo kompresji niestety brak... 130 tys w 12 lat ??? chyba tylko do kościoła nim jeździsz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #9 Napisano 16 Maja 2007 130 tys w 12 lat ??? chyba tylko do kościoła nim jeździsz ja kupiłem go miesiąc temu w kraju gdzie żenią się panowie. A przez miesiąc zrobiłem juz ponad 6 tys więc jeżdże troszke więcej a do kościła nie chodze bo uważam że chodzenie do niego zrobi mnie tak samo świętym jak spanie w garażu mechanikiem.. Może mieć wiecej jeśli książka serwisowa kłamie i jesli ktos tak od picu pisał markerem przy amortyzatorze kiedy był wymieniany i przy jakim przebiegu. Włściciel był dość przyjemny i nie wyglądał na takego który coś kręcił. a żeby nie był to tak do końca OT to podpowiem że sprinter 412 2,9 TDI wożący ludzi przy remącie miał 680 tys a licznik był lekko cofniety na 100% podczas zakupu. Autobus setra z silnkiem mercedesa przy remoncie miał milion i jeszcze 200 tys ale brał ponad litr oleju na 100 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd Zgłoś #10 Napisano 16 Maja 2007 130tys to pewnie mu sie licznik wyzerowal po 300 hehe. jesli ktos tak od picu pisał markerem przy amortyzatorze kiedy był wymieniany i przy jakim przebiegu hym wymiana amorka przy 130tys?? moj pasek ma oryginalne amory z przodu rok tem zciagniety z belgi i przy przebiegu licznikowym 214tys maja sprawnosc 61% i 68% dane z dnia 08.05.2007 wiec dziwne ze twoj przy tak maly przebiegu jest juz po wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hutnik Zgłoś #11 Napisano 16 Maja 2007 185 tyś Zawieszenie i silnik w bardzo dobrym stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #12 Napisano 16 Maja 2007 Andrew1982, silniczki 2E są dość długowieczne, ale sprawdziłbym kompresję. Przy dobrym traktowaniu mój znajomy wykręcił na tym silniku bez remontu 370k km i nadal jeździ. Kompresję trzyma, oleum nieco bierze przez uszczelniacze. A mojemu niedługo "stuknie" 190k km. Jeżeli ktoś kombinował z licznikiem, to w Niemcowni. 3 lata tam jeździł a od 1995 roku na występach w Polsce kupiony od pierwszego właściciela w kraju (sąsiada). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maarcin Zgłoś #13 Napisano 16 Maja 2007 wrzesień 94 - 345 kkm Stan ogólny bardzo dobry, np. ORYGINALNY tłumik końcowy z 94 roku! Poprzednio miałem Poloneza z wymianą tłumika co ok. 30 kkm, więc byłem trochę w szoku... A co do silnika: nie jest to już pewnie taka rakieta jak kiedyś, ale powodów do remontu to jak póki co nie widzę. Odpala bez kłopotów, przyspiesza wystarczająco chyżo, nawet w największych warszawskich korkach nie przekracza 6l/100 km (zwykle spalanie w okolicach 5,6-5,8 - sporo jazdy po mieście, trasa 5-5,4 w zależności od nogi), oleju wciąga 1l/10 kkm (ale część z tego widać na drobnych wyciekach na silniku, więc nie wszystko spala), nie kopci. W przypadku tego silnika znam przypadek przebiegu 600 kkm nadal bez remontu. Nie zamierzam tak długo swoim jeździć, ale to pocieszająca perspektywa ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #14 Napisano 16 Maja 2007 moj pasek ma oryginalne amory z przodu rok tem zciagniety z belgi i przy przebiegu licznikowym 214tys maja sprawnosc 61% i 68% niewydaje mi się aby amortyzatory wytrzymały taki przebieg, myśle że były już raz wymieniane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd Zgłoś #15 Napisano 16 Maja 2007 niewydaje mi się aby amortyzatory wytrzymały taki przebieg, myśle że były już raz wymieniane jak dla mnie tez to jest dziwne ale sa orginalne. mechanik ktory wymienial mi gumy przydniego zawieszenia u gory powiedzial ze oryginaly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #16 Napisano 16 Maja 2007 ale ktoś mugł zmieniać amortyzatory i kupić orginalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość remix Zgłoś #17 Napisano 16 Maja 2007 A ja mam na liczniku 250 tyś km. i silnik orginalny bez rozbierania chodzi jak zerarek i nie bierze oleju ani kropli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #18 Napisano 16 Maja 2007 Seat, ale silnik VW: http://toledoclub.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=55&Itemid=42 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #19 Napisano 17 Maja 2007 udokumentowane 249.000 śmiga jak ta lala. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzwonkosie Zgłoś #20 Napisano 17 Maja 2007 Mój ma 320 000 nie bierze oleju i w zimę pali bez problemów. Passat B4 1996 kombi. Silnik 1Z, 1,9TDI. Po 15 tys kilometrów ze stanu spada blisko minimum stan oleju. ale to ze względu na pocenie się turbiny, Której kres nadchodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach