Skocz do zawartości
Gość alexbg

Ile można przejechać B4 bez remontu silnika ?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość alexbg

Wpisujcie ile przejechaliście swoimi Vw. Mój ma 230 tys. km, myślę, że to niewiele

sil. ABS benzyna 90KM rok 94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego B4 - AAM, rocznik '94 sprzedałem, jak mial na "zegarku" 223000 km. Auto zostało w rodzinie i raczej do remontu mu daleko. Każdy z mechanikow, oglądający to auto w trakcie drobnych wymian czy napraw, stwierdzał, że silnik wygląda i oczywiście "cyka" prawie jak NÓWKA :ok: Żadnych kłopotów z silnikiem - zero wycieków, pali "na dotyk", na dużym mrozie (na podlasiu z reguły są takie) - nie było zadnych problemów z odpalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil

mój passek ma przejechane 165tys km. i myśle że spokojnie drugietyle można przejechać na tym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój ma 130 tys czyli tyle co nic ale sasiada 1.9TDI ma już 480 ale przed zimą chce zrobić remont bo w tą już miał problemy z paleniem bo kompresji niestety brak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na zegarze 256tys w tym 100 tys na gazie i jak na razie nie zapowiada sie nic zlego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie na budziku widnieje ponad 480000 :przestraszony: co prawda mam go od 0,5 roku ale na 99% nie miał generalnego chodzi wyśmienicie, bryka jak ta lala :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil
U mnie na budziku widnieje ponad 480000 co prawda mam go od 0,5 roku ale na 99% nie miał generalnego chodzi wyśmienicie, bryka jak ta lala

szok!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mój ma 130 tys czyli tyle co nic ale sasiada 1.9TDI ma już 480 ale przed zimą chce zrobić remont bo w tą już miał problemy z paleniem bo kompresji niestety brak...

 

130 tys w 12 lat ??? :przestraszony: chyba tylko do kościoła nim jeździsz :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
130 tys w 12 lat ??? chyba tylko do kościoła nim jeździsz

 

ja kupiłem go miesiąc temu w kraju gdzie żenią się panowie. A przez miesiąc zrobiłem juz ponad 6 tys więc jeżdże troszke więcej a do kościła nie chodze bo uważam że chodzenie do niego zrobi mnie tak samo świętym jak spanie w garażu mechanikiem.. Może mieć wiecej jeśli książka serwisowa kłamie i jesli ktos tak od picu pisał markerem przy amortyzatorze kiedy był wymieniany i przy jakim przebiegu. Włściciel był dość przyjemny i nie wyglądał na takego który coś kręcił.

 

a żeby nie był to tak do końca OT to podpowiem że sprinter 412 2,9 TDI wożący ludzi przy remącie miał 680 tys a licznik był lekko cofniety na 100% podczas zakupu. Autobus setra z silnkiem mercedesa przy remoncie miał milion i jeszcze 200 tys ale brał ponad litr oleju na 100 km :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd

130tys to pewnie mu sie licznik wyzerowal po 300 hehe.

jesli ktos tak od picu pisał markerem przy amortyzatorze kiedy był wymieniany i przy jakim przebiegu
hym wymiana amorka przy 130tys?? moj pasek ma oryginalne amory z przodu rok tem zciagniety z belgi i przy przebiegu licznikowym 214tys maja sprawnosc 61% i 68% dane z dnia 08.05.2007 wiec dziwne ze twoj przy tak maly przebiegu jest juz po wymianie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

185 tyś Zawieszenie i silnik :padam: w bardzo dobrym stanie :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

Andrew1982, silniczki 2E są dość długowieczne, ale sprawdziłbym kompresję.

Przy dobrym traktowaniu mój znajomy wykręcił na tym silniku bez remontu 370k km i nadal jeździ. Kompresję trzyma, oleum nieco bierze przez uszczelniacze.

A mojemu niedługo "stuknie" 190k km. Jeżeli ktoś kombinował z licznikiem, to w Niemcowni. 3 lata tam jeździł a od 1995 roku na występach w Polsce :) kupiony od pierwszego właściciela w kraju (sąsiada).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wrzesień 94 - 345 kkm

 

Stan ogólny bardzo dobry, np. ORYGINALNY tłumik końcowy z 94 roku! Poprzednio miałem Poloneza z wymianą tłumika co ok. 30 kkm, więc byłem trochę w szoku...

 

A co do silnika: nie jest to już pewnie taka rakieta jak kiedyś, ale powodów do remontu to jak póki co nie widzę. Odpala bez kłopotów, przyspiesza wystarczająco chyżo, nawet w największych warszawskich korkach nie przekracza 6l/100 km (zwykle spalanie w okolicach 5,6-5,8 - sporo jazdy po mieście, trasa 5-5,4 w zależności od nogi), oleju wciąga 1l/10 kkm (ale część z tego widać na drobnych wyciekach na silniku, więc nie wszystko spala), nie kopci.

W przypadku tego silnika znam przypadek przebiegu 600 kkm nadal bez remontu. Nie zamierzam tak długo swoim jeździć, ale to pocieszająca perspektywa )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil
moj pasek ma oryginalne amory z przodu rok tem zciagniety z belgi i przy przebiegu licznikowym 214tys maja sprawnosc 61% i 68%

niewydaje mi się aby amortyzatory wytrzymały taki przebieg, myśle że były już raz wymieniane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość boostertd
niewydaje mi się aby amortyzatory wytrzymały taki przebieg, myśle że były już raz wymieniane
jak dla mnie tez to jest dziwne ale sa orginalne. mechanik ktory wymienial mi gumy przydniego zawieszenia u gory powiedzial ze oryginaly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil

ale ktoś mugł zmieniać amortyzatory i kupić orginalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość remix

A ja mam na liczniku 250 tyś km. i silnik orginalny bez rozbierania chodzi jak zerarek i nie bierze oleju ani kropli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 320 000 nie bierze oleju i w zimę pali bez problemów. Passat B4 1996 kombi. Silnik 1Z, 1,9TDI. Po 15 tys kilometrów ze stanu spada blisko minimum stan oleju. ale to ze względu na pocenie się turbiny, Której kres nadchodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności