Skocz do zawartości
Boydrome

Bordnetz - gdzie podłączyć autoalarm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Planuję zamontować autoalarm ze zdalnym odpalaniem w moim passacie.

Czy możecie mi pomóc w lokalizacji pinów do podłączenia przewodów alarmów? Czytam już wszystkie możliwe instrukcje i diagramy ale żaden nie ma szczegółowych opsiów tego co potrzebuję.

 

Chodzi mi o podłączenie:

1. Napięcia stałego 12V sądzę że najlepiej będzie podłączyć się ze skrzynki rozdzielczej pod maską. Z drugiej strony szybko będzie można rozłączyć alarm przez złodzieja co będzie nie porządane

 

2. Napięcia 12V które pojawia się po włożeniu klucza o stacyjki

3. Zapłon

a) miejsce przy stacyjce gdzie w momęcie rozruchu 12V nie zanika.

b) zasilanie immobileizera

c) miejsce przy stacyjce gdzie w momęcie rozruchu 12V zanika.

d) sterowanie rozrusznikiem

e) 12V po włączeniu rozruchu

4. Kierunkowskazów

5. Doświetlania

6. Krancówki maski

7. Krańcówki drzwi

8. Fabrycznej sreny alarmu

9. Krańcówkę bagażnika

10. Kontrolkę ciśnienia oleju / obrotomierz

 

Najważniejsze pytanie czy podłączać się do wszystkiego przy modułach końcowych jak np silnik zamykania drzwi... Czy szukać dalszego możliwego punktu np pod kokpitem jeżeli jest taka możliwość. AA nie jest pod Can'a

 

Proszę również o informację natemat pinów we wtykach Bordnetz'a

 

 

attachment.php?attachmentid=58904&stc=1&d=1314991161

 

picture.php?albumid=1462&pictureid=8165

 

Więcej zdjęć >> tutaj <<

 

6. Krańcówka przedniej maski

 

F pin 5

 

J519 T8t/5 - brązowo zielony

 

attachment.php?attachmentid=58897&stc=1&d=1314981937

 

kontynuując dalej wątek sam sobie odpowiadam :-)

 

A - 11-pin connector -T11-

1 - Terminal 30

2 - Right dipped beam bulb

3 - Right main beam bulb

4 - Right fog light bulb

5 - Right gas discharge (xenon) bulb

6 - Front right turn signal bulb

7 - Left side light bulb

8 - Not assigned

9 - Earth

10 - Electric fuel pump 2 relay

11 - Terminal 50 voltage supply relay

 

B - 12-pin connector -T12i-

1 - Right reversing light bulb

2 - Heated windscreen relay

3 - Not assigned

4 - Rear left fog light bulb

5 - Right brake and tail light bulb

6 - Not assigned

7 - Front left entry light, front right entry light

8 - Not assigned

9 - Right tail light bulb (side light)

10 - Rear right turn signal bulb

11 - Front interior light

12 - Terminal 58d

 

C - 12-pin connector -T12k-

1 - Heated driver seat control unit, heated front passenger seat control unit

2 - Left brake light bulb

3 - Right fog light bulb (right-hand drive only)

4 - Not assigned

5 - Not assigned

6 - Not assigned

7 - Not assigned

8 - Registration plate left light, number plate right light

9 - High level brake light bulb

10 - Left tail light bulb (side light)

11 - Rear left turn signal bulb

12 - Left reversing light bulb (right-hand drive only)

 

D - 11-pin connector -T11a-

1 - Terminal 30

2 - Left fog light bulb

3 - Left headlight main beam bulb

4 - Left headlight dipped beam bulb

5 - Earth

6 - Left gas discharge (xenon) bulb

7 - Terminal 15 voltage supply relay

8 - Headlight washer system relay

9 - Not assigned

10 - Right side light bulb

11 - Front left turn signal bulb

 

E - 16-pin connector -T16g-

1 - Lighting switch terminal 58

2 - Brake light switch

3 - Not assigned

4 - Not assigned

5 - Not assigned

6 - Fog light switch

7 - Earth (for manual gearbox only), mechatronics for dual clutch gearbox, multifunction switch (for automatic gearbox only)

8 - Lighting switch terminal 56

9 - Not assigned

10 - Not assigned

11 - Not assigned

12 - Not assigned

13 - Light switch (rear fog light)

14 - Light switch (assistance light)

15 - Not assigned

16 - Light switch (day driving light)

 

F - 8-pin connector -T8t-

1 - Terminal 50 voltage supply relay

2 - Terminal 15 voltage supply relay

3 - Windscreen wiper motor, rain and light detector sensor (LIN bus)

4 - Alternator

5 - Bonnet contact switch

6 - Reversing light switch

7 - Terminal 30

8 - Terminal 31

 

G - 12-pin connector -T12m-

1 - Steering column electronics control unit terminal 50

2 - Indicator lamp for hazard warning light

3 - Not assigned

4 - Illumination regulators, switches, instruments

5 - Not assigned

6 - Not assigned

7 - Convenience CAN bus, low

8 - Convenience CAN bus, high

9 - Hazard warning light switch

10 - Illumination regulators, switches, instruments

11 - Steering column electronics control unit terminal 15

12 - Illumination regulators, switches, instruments

 

H - 12-pin connector -T12-

t Not assigned

 

I - 2-pin connector -T2cp-

1 - Fuses terminal 75 (input)

2 - Terminal 75x (output)

 

J - 6-pin connector -T6ap-

1 - Fuse for washer pump of windscreen and rear window (input)

2 - Motor for rear window wiper, washer pump for windscreen and rear window (rear)

3 - Horn fuse

4 - Motor for rear window wiper, washer pump for windscreen and rear window (front)

5 - Earth

6 - Treble tone horn, bass tone horn

 

K - 10-pin connector -T10s-

1 - Heated rear window

2 - Not assigned

3 - Not assigned

4 - Not assigned

5 - Terminal 30g fuse

6 - Heated rear window fuse

7 - Not assigned

8 - Not assigned

9 - Not assigned

10 - Terminal 30g

 

L - 2-pin connector -T2cq-

1 - Fuse for terminal 15 vehicle interior (input)

2 - Terminal 15 vehicle interior (output)

 

versja 2

 

Connector A (11-pin)

Pin 1: Terminal 30 right

Pin 2: Dipped beam right

Pin 3: Main beam right

Pin 4: Fog light right

Pin 5: Vacant

Pin 6: Flasher front right

Pin 7: Side light front left

Pin 8: Flasher side left

Pin 9: Terminal 31 left

Pin 10: Electric fuel pump relay

Pin 11: Terminal 50 relay

 

Connector B (12-pin)

Pin 1: Reversing light right

Pin 2: Vacant

Pin 3: Light sensor supply

Pin 4: Fog tail light, left

Pin 5: Brake light right

Pin 6: Vacant

Pin 7: Footwell light

Pin 8: Vacant

Pin 9: Side light rear right

Pin 10: Rear right turn signal

Pin 11: Interior lighting

Pin 12: Terminal 58s

 

Connector C (12-pin)

Pin 1: Seat heating shut-off

Pin 2: Brake light left

Pin 3: Vacant

Pin 4: Coming Home LED

Pin 5: Vacant

Pin 6: Vacant

Pin 7: Vacant

Pin 8: Number plate light

Pin 9: Brake light centre

Pin 10: Side light rear left

Pin 11: Rear left turn signal

Pin 12: Vacant

 

Connector D (11-pin)

Pin 1: Terminal 30 left

Pin 2: Fog light left

Pin 3: Main beam left

Pin 4: Dipped beam left

Pin 5: Terminal 31 right

Pin 6: Vacant

Pin 7: Terminal 15 engine relay

Pin 8: Headlight washer relay

Pin 9: Flasher side right

Pin 10: Side light front right

Pin 11: Flasher front left

 

Connector E (16-pin)

Pin 1: Side lights switch

Pin 2: Brake light switch

Pin 3: Vacant

Pin 4: Vacant

Pin 5: Garage door opener input

Pin 6: Fog tail light switch

Pin 7: P/N without interlock switch

Pin 8: Dipped beam switch

Pin 9: Vacant

Pin 10: Vacant

Pin 11: Light sensor input

Pin 12: Coming Home potentiometer tap

Pin 13: Fog tail light switch

Pin 14: Assistance driving lights switch

Pin 15: EC mirror non-dipping

Pin 16: Light switch 0 setting

 

Connector F (8-pin)

Pin 1: Terminal 50 diagnosis

Pin 2: Terminal 15 engine diagnosis

Pin 3: LIN bus

Pin 4: Terminal L-alternator

Pin 5: Bonnet contact

Pin 6: Reversing light switch

Pin 7: Terminal 30 reference

Pin 8: Terminal 31 reference

 

Connector G (12-pin)

Pin 1: Terminal 50 switch

Pin 2: Hazard warning lights LED

Pin 3: Rear window heater LED

Pin 4: Terminal 58s potentiometer ground

Pin 5: Vacant

Pin 6: Rear window heater button

Pin 7: Convenience CAN Low

Pin 8: Convenience CAN High

Pin 9: Hazard warning lights button

Pin 10: Terminal 58s potentiometer supply

Pin 11: Terminal 15 switch

Pin 12: Terminal 58s potentiometer tap

 

Connector H (12-pin)

Pin 1: Vacant

Pin 2: Vacant

Pin 3: Vacant

Pin 4: Vacant

Pin 5: Vacant

Pin 6: Vacant

Pin 7: Vacant

Pin 8: Vacant

Pin 9: Vacant

Pin 10: Vacant

Pin 11: Vacant

Pin 12: Vacant

 

Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi.

W zamian odwdzięczę się obszeną foto instrukcją na temat samodzielnej instalacji AA ze zdalnym odpalaniem silnika.

j519 bordnetz.png

Edytowane przez Boydrome
Rozszeżony obraz (uzupełnione wtyki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. pod siedzeniem kierowcy masz klapkę, tam masz stałe napięcie i dość grube kabelki.

2. zapalniczki - też grube kabelki.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na zapalniczkę trzeba uważać bezpeśrednio przy wyjściu zanika napięcie przy odpalaniu silnika tego alarmy nie lubią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie lepiej podpiąć cos pod cana ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
autoalarm ze zdalnym odpalaniem

Co znaczy zdalne odpalanie by chyba nie chodzi Ci o odpalanie auta (immo)

Co do zasilania to w zasadzie dowolność spora ale dobrze jest zasilać się blisko akumulatora, tak by wyjecie jednego bezpiecznika standardowego nie rozłożyło alarmu.

 

Ale swoją drogą powiedz dlaczego nie alarm z CAN?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie z aku już mam w kokpicie.

Odpalanie silnika z pilota na odległość.

 

[ame]

[/ame]

 

Na CAN'a nie mogę znaleść takiego alarmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odpalanie silnika z pilota na odległość.

 

Z czystej ciekawości, jak obejdziesz immo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak obejdziesz immo?
wyłączy ;)

Piotrek, mam pytanko, nie natknąłeś się gdzieś na jakiś pin, w którym napięcie jest, a po włączeniu zapłonu się wyłącza ?

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek nie wiem dokładnie o jakie miejsce Tobie chodzi ale jeżeli mowa o temacie Bordnetza to jeszcze go nie studiowałem miernikiem. Na razie zablokował mnie temat sterownika w drzwiach i zbyt małej dziury w nich do przepchania kabli do kabiny + wtyczka na karoserii to kolejny bonus do zrobienia. CAN mnie zabija

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zalozysz zwyklego alarmu do paska bo bedzie ci sie zalaczal co 30 minut.Tylko can-a.Ewentualnie do analowego alarmu doloz modul can

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie zalozysz zwyklego alarmu do paska bo bedzie ci sie zalaczal co 30 minut.Tylko can-a

 

Bzdura. Analogi świetnie się sprawdzają w tym aucie. Trzeba jednak wiedzieć co się robi i myśleć przy montażu.

 

@Boydrome@- pochytałeś wszystko? Gdybyś miał jakieś problemy z wpięciami to odezwij się na GG bo tu mało wchodzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co sie meczyc z krancowkami jak dolozy modul cana i wszystko dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko po co sie meczyc z krancowkami

 

Nie trzeba się męczyć z krańcówkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności