Boydrome Zgłoś #1 Napisano 2 Września 2011 (edytowane) Witam Planuję zamontować autoalarm ze zdalnym odpalaniem w moim passacie. Czy możecie mi pomóc w lokalizacji pinów do podłączenia przewodów alarmów? Czytam już wszystkie możliwe instrukcje i diagramy ale żaden nie ma szczegółowych opsiów tego co potrzebuję. Chodzi mi o podłączenie: 1. Napięcia stałego 12V sądzę że najlepiej będzie podłączyć się ze skrzynki rozdzielczej pod maską. Z drugiej strony szybko będzie można rozłączyć alarm przez złodzieja co będzie nie porządane 2. Napięcia 12V które pojawia się po włożeniu klucza o stacyjki 3. Zapłon a) miejsce przy stacyjce gdzie w momęcie rozruchu 12V nie zanika. b) zasilanie immobileizera c) miejsce przy stacyjce gdzie w momęcie rozruchu 12V zanika. d) sterowanie rozrusznikiem e) 12V po włączeniu rozruchu 4. Kierunkowskazów 5. Doświetlania 6. Krancówki maski 7. Krańcówki drzwi 8. Fabrycznej sreny alarmu 9. Krańcówkę bagażnika 10. Kontrolkę ciśnienia oleju / obrotomierz Najważniejsze pytanie czy podłączać się do wszystkiego przy modułach końcowych jak np silnik zamykania drzwi... Czy szukać dalszego możliwego punktu np pod kokpitem jeżeli jest taka możliwość. AA nie jest pod Can'a Proszę również o informację natemat pinów we wtykach Bordnetz'a Więcej zdjęć >> tutaj << 6. Krańcówka przedniej maski F pin 5 J519 T8t/5 - brązowo zielony kontynuując dalej wątek sam sobie odpowiadam :-) A - 11-pin connector -T11- 1 - Terminal 30 2 - Right dipped beam bulb 3 - Right main beam bulb 4 - Right fog light bulb 5 - Right gas discharge (xenon) bulb 6 - Front right turn signal bulb 7 - Left side light bulb 8 - Not assigned 9 - Earth 10 - Electric fuel pump 2 relay 11 - Terminal 50 voltage supply relay B - 12-pin connector -T12i- 1 - Right reversing light bulb 2 - Heated windscreen relay 3 - Not assigned 4 - Rear left fog light bulb 5 - Right brake and tail light bulb 6 - Not assigned 7 - Front left entry light, front right entry light 8 - Not assigned 9 - Right tail light bulb (side light) 10 - Rear right turn signal bulb 11 - Front interior light 12 - Terminal 58d C - 12-pin connector -T12k- 1 - Heated driver seat control unit, heated front passenger seat control unit 2 - Left brake light bulb 3 - Right fog light bulb (right-hand drive only) 4 - Not assigned 5 - Not assigned 6 - Not assigned 7 - Not assigned 8 - Registration plate left light, number plate right light 9 - High level brake light bulb 10 - Left tail light bulb (side light) 11 - Rear left turn signal bulb 12 - Left reversing light bulb (right-hand drive only) D - 11-pin connector -T11a- 1 - Terminal 30 2 - Left fog light bulb 3 - Left headlight main beam bulb 4 - Left headlight dipped beam bulb 5 - Earth 6 - Left gas discharge (xenon) bulb 7 - Terminal 15 voltage supply relay 8 - Headlight washer system relay 9 - Not assigned 10 - Right side light bulb 11 - Front left turn signal bulb E - 16-pin connector -T16g- 1 - Lighting switch terminal 58 2 - Brake light switch 3 - Not assigned 4 - Not assigned 5 - Not assigned 6 - Fog light switch 7 - Earth (for manual gearbox only), mechatronics for dual clutch gearbox, multifunction switch (for automatic gearbox only) 8 - Lighting switch terminal 56 9 - Not assigned 10 - Not assigned 11 - Not assigned 12 - Not assigned 13 - Light switch (rear fog light) 14 - Light switch (assistance light) 15 - Not assigned 16 - Light switch (day driving light) F - 8-pin connector -T8t- 1 - Terminal 50 voltage supply relay 2 - Terminal 15 voltage supply relay 3 - Windscreen wiper motor, rain and light detector sensor (LIN bus) 4 - Alternator 5 - Bonnet contact switch 6 - Reversing light switch 7 - Terminal 30 8 - Terminal 31 G - 12-pin connector -T12m- 1 - Steering column electronics control unit terminal 50 2 - Indicator lamp for hazard warning light 3 - Not assigned 4 - Illumination regulators, switches, instruments 5 - Not assigned 6 - Not assigned 7 - Convenience CAN bus, low 8 - Convenience CAN bus, high 9 - Hazard warning light switch 10 - Illumination regulators, switches, instruments 11 - Steering column electronics control unit terminal 15 12 - Illumination regulators, switches, instruments H - 12-pin connector -T12- t Not assigned I - 2-pin connector -T2cp- 1 - Fuses terminal 75 (input) 2 - Terminal 75x (output) J - 6-pin connector -T6ap- 1 - Fuse for washer pump of windscreen and rear window (input) 2 - Motor for rear window wiper, washer pump for windscreen and rear window (rear) 3 - Horn fuse 4 - Motor for rear window wiper, washer pump for windscreen and rear window (front) 5 - Earth 6 - Treble tone horn, bass tone horn K - 10-pin connector -T10s- 1 - Heated rear window 2 - Not assigned 3 - Not assigned 4 - Not assigned 5 - Terminal 30g fuse 6 - Heated rear window fuse 7 - Not assigned 8 - Not assigned 9 - Not assigned 10 - Terminal 30g L - 2-pin connector -T2cq- 1 - Fuse for terminal 15 vehicle interior (input) 2 - Terminal 15 vehicle interior (output) versja 2 Connector A (11-pin) Pin 1: Terminal 30 right Pin 2: Dipped beam right Pin 3: Main beam right Pin 4: Fog light right Pin 5: Vacant Pin 6: Flasher front right Pin 7: Side light front left Pin 8: Flasher side left Pin 9: Terminal 31 left Pin 10: Electric fuel pump relay Pin 11: Terminal 50 relay Connector B (12-pin) Pin 1: Reversing light right Pin 2: Vacant Pin 3: Light sensor supply Pin 4: Fog tail light, left Pin 5: Brake light right Pin 6: Vacant Pin 7: Footwell light Pin 8: Vacant Pin 9: Side light rear right Pin 10: Rear right turn signal Pin 11: Interior lighting Pin 12: Terminal 58s Connector C (12-pin) Pin 1: Seat heating shut-off Pin 2: Brake light left Pin 3: Vacant Pin 4: Coming Home LED Pin 5: Vacant Pin 6: Vacant Pin 7: Vacant Pin 8: Number plate light Pin 9: Brake light centre Pin 10: Side light rear left Pin 11: Rear left turn signal Pin 12: Vacant Connector D (11-pin) Pin 1: Terminal 30 left Pin 2: Fog light left Pin 3: Main beam left Pin 4: Dipped beam left Pin 5: Terminal 31 right Pin 6: Vacant Pin 7: Terminal 15 engine relay Pin 8: Headlight washer relay Pin 9: Flasher side right Pin 10: Side light front right Pin 11: Flasher front left Connector E (16-pin) Pin 1: Side lights switch Pin 2: Brake light switch Pin 3: Vacant Pin 4: Vacant Pin 5: Garage door opener input Pin 6: Fog tail light switch Pin 7: P/N without interlock switch Pin 8: Dipped beam switch Pin 9: Vacant Pin 10: Vacant Pin 11: Light sensor input Pin 12: Coming Home potentiometer tap Pin 13: Fog tail light switch Pin 14: Assistance driving lights switch Pin 15: EC mirror non-dipping Pin 16: Light switch 0 setting Connector F (8-pin) Pin 1: Terminal 50 diagnosis Pin 2: Terminal 15 engine diagnosis Pin 3: LIN bus Pin 4: Terminal L-alternator Pin 5: Bonnet contact Pin 6: Reversing light switch Pin 7: Terminal 30 reference Pin 8: Terminal 31 reference Connector G (12-pin) Pin 1: Terminal 50 switch Pin 2: Hazard warning lights LED Pin 3: Rear window heater LED Pin 4: Terminal 58s potentiometer ground Pin 5: Vacant Pin 6: Rear window heater button Pin 7: Convenience CAN Low Pin 8: Convenience CAN High Pin 9: Hazard warning lights button Pin 10: Terminal 58s potentiometer supply Pin 11: Terminal 15 switch Pin 12: Terminal 58s potentiometer tap Connector H (12-pin) Pin 1: Vacant Pin 2: Vacant Pin 3: Vacant Pin 4: Vacant Pin 5: Vacant Pin 6: Vacant Pin 7: Vacant Pin 8: Vacant Pin 9: Vacant Pin 10: Vacant Pin 11: Vacant Pin 12: Vacant Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi. W zamian odwdzięczę się obszeną foto instrukcją na temat samodzielnej instalacji AA ze zdalnym odpalaniem silnika. Edytowane 2 Września 2011 przez Boydrome Rozszeżony obraz (uzupełnione wtyki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #2 Napisano 2 Września 2011 1. pod siedzeniem kierowcy masz klapkę, tam masz stałe napięcie i dość grube kabelki. 2. zapalniczki - też grube kabelki. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boydrome Zgłoś #3 Napisano 9 Września 2011 Na zapalniczkę trzeba uważać bezpeśrednio przy wyjściu zanika napięcie przy odpalaniu silnika tego alarmy nie lubią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pardul Zgłoś #4 Napisano 9 Września 2011 nie lepiej podpiąć cos pod cana ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #5 Napisano 10 Września 2011 autoalarm ze zdalnym odpalaniem Co znaczy zdalne odpalanie by chyba nie chodzi Ci o odpalanie auta (immo) Co do zasilania to w zasadzie dowolność spora ale dobrze jest zasilać się blisko akumulatora, tak by wyjecie jednego bezpiecznika standardowego nie rozłożyło alarmu. Ale swoją drogą powiedz dlaczego nie alarm z CAN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boydrome Zgłoś #6 Napisano 11 Września 2011 Zasilanie z aku już mam w kokpicie. Odpalanie silnika z pilota na odległość. [ame] [/ame] Na CAN'a nie mogę znaleść takiego alarmu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #7 Napisano 11 Września 2011 Odpalanie silnika z pilota na odległość. Z czystej ciekawości, jak obejdziesz immo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #8 Napisano 11 Września 2011 jak obejdziesz immo? wyłączy Piotrek, mam pytanko, nie natknąłeś się gdzieś na jakiś pin, w którym napięcie jest, a po włączeniu zapłonu się wyłącza ? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boydrome Zgłoś #9 Napisano 11 Września 2011 Jacek nie wiem dokładnie o jakie miejsce Tobie chodzi ale jeżeli mowa o temacie Bordnetza to jeszcze go nie studiowałem miernikiem. Na razie zablokował mnie temat sterownika w drzwiach i zbyt małej dziury w nich do przepchania kabli do kabiny + wtyczka na karoserii to kolejny bonus do zrobienia. CAN mnie zabija Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #10 Napisano 12 Września 2011 Nie zalozysz zwyklego alarmu do paska bo bedzie ci sie zalaczal co 30 minut.Tylko can-a.Ewentualnie do analowego alarmu doloz modul can Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #11 Napisano 12 Września 2011 Nie zalozysz zwyklego alarmu do paska bo bedzie ci sie zalaczal co 30 minut.Tylko can-a Bzdura. Analogi świetnie się sprawdzają w tym aucie. Trzeba jednak wiedzieć co się robi i myśleć przy montażu. @Boydrome@- pochytałeś wszystko? Gdybyś miał jakieś problemy z wpięciami to odezwij się na GG bo tu mało wchodzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #12 Napisano 12 Września 2011 Tylko po co sie meczyc z krancowkami jak dolozy modul cana i wszystko dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #13 Napisano 13 Września 2011 Tylko po co sie meczyc z krancowkami Nie trzeba się męczyć z krańcówkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach