Skocz do zawartości
DANIEL111

Coś terkocze po wciśnięciu sprzęgła i przygazowaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jeżdze z tym długo i nic się nie zmienia ciągle ten sam odgłos, i nie wiem co to może być ?

Najlepiej to się słyszy przy zmianie biegów podczas jazdy np z 1 na 2 i do 3 , następuje to w momencie wciśniecia sprzęgła i dodawaniu gazu ,ale tylko dzieje się tak jak wcisne sprzęgło i dodaje gazu. Dodam że wymieniłem sprzegło docisk tarcza ale nic nie ustało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to dwu masa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łożysko oporowe bądź łożysko prowadzące sprzęgła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łożysko oporowe tarcza docisk wymienione było a to drugie łożysko to gdzie jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może jakiś pomysł na tą usterkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam temat. czy może ktoś ma podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dwu masowe koło zamachowe. Te objawy wskazane przez Ciebie wskazują na wyeksploatowaną "dwu masę".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego dwumasa ma szczególne objawy innego typu pozatym przy przebiegu 120 tyś dwumas nie pada w każdym bądź razie koledzy co się z tym problemem borykają na forum audi wymieniałi dwumas i dalej to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegub wewnętrzny, skoro dwumasa jest dobra a komplet sprzęgła piszesz, ze wymieniłeś :fajny

Nic innego tam nie będzie terkotać. No chyba ze skrzynia pada. Ale zużycia kółek zębatych nie stwierdzisz bez rozbierania skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DANIEL111, ciężko jest cokolwiek powiedzieć, Przypuszczam że jest to problem z dwumasem lub łożyskiem sprzęgłowym. Ale czy Ty w swoim pasku masz dwumasa?, nie napisałeś nigdzie jaki masz silnik. W 2004 roku wychodziło dużo pasatów z szeroką gamą silników i nie wszystkie mają dwumas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest audi a6 z silnikiem 1.9. Ale warto tu dodać że terkot występuje gdy auto stoi i zrobie przygazówkę i wcisne szybko sprzegło to słychać właśnie ten terkot wiec skrzynia i przegub wew. raczej odpada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
terkot występuje gdy auto stoi i zrobie przygazówkę i wcisne szybko sprzegło to słychać właśnie ten terkot

Łożysko oporowe w skrzyni biegów :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy łatwo do tego sie dostać? i czy trzeba skrzynie rozbierać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łożysko jest w komplecie sprzęgła, więc chyba to normalne, ze trzeba skrzynię odkręcić od silnika :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo wymieniałem już tarcze docisk i łożysko oporowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo wymieniałem już tarcze docisk i łożysko oporowe.

No to albo jest źle złożone, albo coś było wadliwe z tego kompletu, albo..... to coś poważniejszego- wewnątrz skrzyni. Skoro to się dzieje przy wciskaniu sprzęgła, to nic innego raczej w grę nie wchodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy np łożysko prowadzące sprzęgło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy np łożysko prowadzące sprzęgło?

Na przykład TAK :D

 

Jak już wcześniej pisałem - w takim wypadku, to nic innego nie pozostaje, jak skrzynia i jej zewnętrzne elementy, czyli również komplet sprzęgła + dwumasa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podsumowując:

-terkot nie wystepuje na zimnym silniku tylko na rozgrzanym,

-terkot wystepuje po wciśnięciu sprzegła przy jeżdzie jak i na postoju najlepiej słychać jak się przygazuje i szybko wcisnie sprzegło

wymieniono tarcza docisk łożysko

ale podsumowanie:mlask hehe

dzieki wielkie za pomoc musze sie za to w koncu wziąść :mlask jak mi starczy cierpliwości bo widze na forach ze ludzie z tym jezdzą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności