DANIEL111 Zgłoś #1 Napisano 15 Lipca 2011 Witam jeżdze z tym długo i nic się nie zmienia ciągle ten sam odgłos, i nie wiem co to może być ? Najlepiej to się słyszy przy zmianie biegów podczas jazdy np z 1 na 2 i do 3 , następuje to w momencie wciśniecia sprzęgła i dodawaniu gazu ,ale tylko dzieje się tak jak wcisne sprzęgło i dodaje gazu. Dodam że wymieniłem sprzegło docisk tarcza ale nic nie ustało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 15 Lipca 2011 może to dwu masa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #3 Napisano 15 Lipca 2011 łożysko oporowe bądź łożysko prowadzące sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #4 Napisano 16 Lipca 2011 łożysko oporowe tarcza docisk wymienione było a to drugie łożysko to gdzie jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #5 Napisano 17 Lipca 2011 Ma ktoś może jakiś pomysł na tą usterkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #6 Napisano 29 Sierpnia 2011 Ponawiam temat. czy może ktoś ma podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztofn1983 Zgłoś #7 Napisano 30 Sierpnia 2011 Sprawdź dwu masowe koło zamachowe. Te objawy wskazane przez Ciebie wskazują na wyeksploatowaną "dwu masę". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #8 Napisano 30 Sierpnia 2011 Witam kolego dwumasa ma szczególne objawy innego typu pozatym przy przebiegu 120 tyś dwumas nie pada w każdym bądź razie koledzy co się z tym problemem borykają na forum audi wymieniałi dwumas i dalej to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #9 Napisano 30 Sierpnia 2011 Przegub wewnętrzny, skoro dwumasa jest dobra a komplet sprzęgła piszesz, ze wymieniłeś :fajny Nic innego tam nie będzie terkotać. No chyba ze skrzynia pada. Ale zużycia kółek zębatych nie stwierdzisz bez rozbierania skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki11 Zgłoś #10 Napisano 31 Sierpnia 2011 DANIEL111, ciężko jest cokolwiek powiedzieć, Przypuszczam że jest to problem z dwumasem lub łożyskiem sprzęgłowym. Ale czy Ty w swoim pasku masz dwumasa?, nie napisałeś nigdzie jaki masz silnik. W 2004 roku wychodziło dużo pasatów z szeroką gamą silników i nie wszystkie mają dwumas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #11 Napisano 1 Września 2011 To jest audi a6 z silnikiem 1.9. Ale warto tu dodać że terkot występuje gdy auto stoi i zrobie przygazówkę i wcisne szybko sprzegło to słychać właśnie ten terkot wiec skrzynia i przegub wew. raczej odpada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 1 Września 2011 terkot występuje gdy auto stoi i zrobie przygazówkę i wcisne szybko sprzegło to słychać właśnie ten terkot Łożysko oporowe w skrzyni biegów :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #13 Napisano 1 Września 2011 Czy łatwo do tego sie dostać? i czy trzeba skrzynie rozbierać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #14 Napisano 1 Września 2011 Łożysko jest w komplecie sprzęgła, więc chyba to normalne, ze trzeba skrzynię odkręcić od silnika :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #15 Napisano 1 Września 2011 Bo wymieniałem już tarcze docisk i łożysko oporowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 1 Września 2011 Bo wymieniałem już tarcze docisk i łożysko oporowe. No to albo jest źle złożone, albo coś było wadliwe z tego kompletu, albo..... to coś poważniejszego- wewnątrz skrzyni. Skoro to się dzieje przy wciskaniu sprzęgła, to nic innego raczej w grę nie wchodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #17 Napisano 1 Września 2011 A czy np łożysko prowadzące sprzęgło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 1 Września 2011 A czy np łożysko prowadzące sprzęgło? Na przykład TAK Jak już wcześniej pisałem - w takim wypadku, to nic innego nie pozostaje, jak skrzynia i jej zewnętrzne elementy, czyli również komplet sprzęgła + dwumasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #19 Napisano 1 Września 2011 podsumowując: -terkot nie wystepuje na zimnym silniku tylko na rozgrzanym, -terkot wystepuje po wciśnięciu sprzegła przy jeżdzie jak i na postoju najlepiej słychać jak się przygazuje i szybko wcisnie sprzegło wymieniono tarcza docisk łożysko ale podsumowanie:mlask hehe dzieki wielkie za pomoc musze sie za to w koncu wziąść :mlask jak mi starczy cierpliwości bo widze na forach ze ludzie z tym jezdzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach