Skocz do zawartości
stinger

POLO 1,4 Problem przy odpalaniu, zalewa silnik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem polega na tym iż czasami nie da sie odpalić autka normalnie tylko trzeba kręcić jakieś 10 sekund i powoli coraz szybciej sie kręci i wreszcie odpali to wielki dym czuć benzyne, po prostu zalewa silnik. Jeszcze jedno co zauważyłem to że pompka paliwa jak pracuje po przekręceniu kluczyka to z jakies 8sek u mnie w Pasku tylko 1sek może 1,5.

I pytanie moje co steruje pracą pompki komputer czy to on może siadać już? a może jakaś inna przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 zły dział (wrzuć w ogólnotechniczny)

2 jakie to polo rok i silnik (oznaczenie)

3 jakie błędy są

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry dział na problemy z POLO ;)

 

Jedno jest pewne, jak szybko nie znajdziesz przyczyny to posypie się katalizator.. a w tych modelach to delikatne ustrojstwo. Potrafi się sypnąć po tygodniu jeżdżenia z walniętą cewką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_zlydzial1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wejscie swiece, kable. Jaki to model polowki, silnik itd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po opisie,jak dla mnie to masz do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Zapomniałeś napisać ze na ciepłym odpala dobrze;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za podpowiedzi powiem wam coś więcej może dzisiaj gdyż to POLO to autko dziadka i nie pamiętam typu silnika i oznaczeń. Będe miał dokumenty i autko to napisze. masz racje gdzieś kiedyś wykrył mi błąd czujnika temperatury ale to może być jego przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz racje gdzieś kiedyś wykrył mi błąd czujnika temperatury ale to może być jego przyczyna?

Może. Albo Vag i odczyt wartości, albo omomierz i pomiar rezystancji tego czujnika na zimnym i na gorącym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak następnym razem będziesz chciał odpalić auto ,odłącz kostkę od czujnika.Sprawdzisz czy będzie różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

narazie odpala dobrze nie wiem przy jakich okolicznościach zapla gorzej bede obserwował. Silnik 16V 55KW/ 75 KM typ:AHW, APE, AUA nie wiem który to jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, pierwsze co bym sprawdził to czujnik temp silnika. Ew jeśli nie masz przepływomierza w rurze dolotowej, tylko czujnik temp powietrza zasysanego - to też go sprawdź. Qmpel miał ten sam problem w innym aucie i okazało się, że sonda padła i miał nieszczelny przewód od odpowietrzenia zbiornika paliwa.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

było w miare teraz jest tragicznie. Gdzie znajduje sie ten czujnik temperatury i powietrza zasysanego? jakieś schemaciki macie może? Nigdy w tym silniku nie dłubałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam podepne sie pod temat nie chce otwierac nowego tematu szkada syfic forum mam problem z polo 1.4 2001 rok z silnikem aua wiec przeskoczyl w nim pasek rozrzadu i jest problem jak powrocic do 100 procentowych ustawien pasek jest dosc skomplikowany bo ma jeszcze tz balans dwa napinacze itd . jak bym go wymienial ok niema problemo robie swoje znaki i narka a teraz nie wiem co jak jesli zrobil sie mix na kazdym znaku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok rozrzad ustawiony po wczesniejszych ogledzinach wygladalo to zle ale w rzeczywistosci nie bylo az tak tragicznie bo ogladalem wszystko w nocy i sugerowalem sie znakami zrobionymi przez kogos w rezultacie po zalozeniu nowego zestawu na pasku tym mniejszym ( tz balans ) przed zrzuceniem poznaczylem sobie wyszlo ok pol zeba roznicy no i zastanawiam sie dlaczego ? pasek byl gates razem z napinaczami i rolkami mam nadzieje ze te wlasnie przestawienie bylo za wszystko odpowiedzialne i jak gada jutro odpale ( brak czasu poskladac wszystko ) bedzie ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności