Skocz do zawartości
MichalB3TD

B3 2.0 16v Klima manualna - jaka łapa i kompresor w TD/TDI?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Mam jeszcze jedno pytanie.. Czy łapa kompresora klimy jest napewno taka sama w AAZ jak 1Z czy AFN z B4? Mam kompresor na dwa cieńkie paski i łape od 9A więc nie podejdzie.. Proszę o numery łapy jakie powinny być w AAZ czy 1Z oraz kompresora. Mile widziane rysunki. Pozdrawiam :)

Edytowane przez MichalB3TD
Zmiana tematu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć fotki bo nikt nie jest wróżką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

od klimy powinny być tak jakby 3 wiązki:

1. od czujnika nasłonecznienia (2piny czarne kabelki)

2. od presonatora (4piny)

3. od dawki paliwa zielony kabel z nieb wtyczką

...innych kabli nie powinno być do klimy przy filtrze kabinowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alex chodzi o to że klima jest z B3 9A :/ Cała wiązka (czujniki klimy itp) są w wiązce od świateł, klaksonu, wentylatora itp itd.. A POD FILTREM kabinowym wchodzi w grodź inna wiązka.. Zresztą zaraz wrzuce fotke.

 

---------- Post added at 18:26 ---------- Previous post was at 18:13 ----------

 

http://imageshack.us/g/59/klima003.jpg/

 

O tą wiązkę mi chodzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...od klimy to to na pewno nie jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu? Czemu idzie właśnie tam? I nagrzewnice trzeba ściągać żeby się do niej dostać :| Albo że to jakieś wejście na stare łącze VAG-Com albo coś w tym stylu :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopcy, a może orientujecie się, czy presostat klimy jest taki sam w 9A jak VR6 ? i gdzie on w ogóle się znajduje ?

EDIT :

chyba już sam znalazłem odpowiedz, we wszystkich wersjach jest taki sam.

A gdzie on się znajduje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A gdzie on się znajduje ?

 

Znajduje się na wężu wysokiego ciśnienia (tej cienkiej), u mnie jest pomiędzy filtrem paliwa a powietrza -z presonatora wychodzą cztery kabelki (2 czerwone i 2 niebieskie )...

Widać go na foto...

p6284012.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie wie jaki kompresor jest w AAZ/1 oraz jaka łapa kompresora? Wszystko w 1 poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nikt nie wie jaki kompresor jest w AAZ/1 oraz jaka łapa kompresora?

 

Kompresor jest taki jak instalacje A/C tj. na R12 lub R134a- foty w google i allegro, a łapa jak pisał ormowiec od każdego Tdi zamontowanego poprzecznie :)

Ja proces montażu klimy w aaz mam już skończony i w wolnej chwili napiszę w odpowiednim temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dalej nie wiem co robić :/ Mam kompresor klimy na czynnik R134a, na dwa cieńkie paski i przykręcane wężę.. Jak rozglądałem się za kompresorem to każdy na szeroki pasek ma wciskane węże czy jak to sie tam mówi :/ Czy jak dorwe kółko z sprzęgiełkiem to będzie pasić? Kompresor z 9A do łapy TDI? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mały up.. Dorwałem wczoraj łape z napinaczem od TDI na klime, alternator do klimy (trzeba bedzie bebechy jakoś wymienić żeby obrotek był :P ) oraz 2 węże od sprężarki do chłodnicy i od sprężarki do grodzi czołowej.. Wąż od kompresora do chłodnicy pasuje P&P a ten drugi jest taki sam jak mój tyle że będę musiał dać do chłopa co spawa dobrze aluminium i będzie mi musiał końcówe przy grodzi zmienić.. Z wciskanej na wkręcaną dokładniej mówiąc.. Teraz pozostało mi szukać kompresora klimy, jest ugadany, zobaczymy co z tego wyjdzie.. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy nie zanadto kombinujesz?

Sprężarka na r134 - zawór rozprężny na stary R12?

Ponadto są jeszcze inne węże w układzie - znów będziesz spawał?

 

Może lepiej kupić np http://allegro.pl/nagrzewnica-klimatyzacji-kompletna-vw-passat-b4-i1753792657.html

 

Sam kiedyż miałem podobne problemy, kupiłem w końcu całą instalację(rurki, zawór rozprężny, chłodniczka- cała nagrzewnica jak naww aukcji) od B4 na R134

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie.. Do odważnych świat należy.
Sprężarka na r134 - zawór rozprężny na stary R12?

Ponadto są jeszcze inne węże w układzie - znów będziesz spawał?

 

Może lepiej kupić np http://allegro.pl/nagrzewnica-klimat...753792657.html

Jakbyś poczytał cały ten temat to wiedziałbyś jaki jest problem. A więc muszę zmienić klime (łapę i kompresor [R134a]) na łapę od TD/TDI i kompresor na również R134a ale pod łapę TDI. Kompresor na łapę TDI z wkręcanymi w tym wypadku wężami - nie istnieje.. Więc musze wymienić 2 wężę (jeden wąż od sprężarki do chłodnicy a drugi od grodzi do sprężarki..) Wąż pierwszy sprężarka-chłodnica klimy jest p&p ale za to ten przy grodzi nie.. Jest na szybkozłączkę tak jak ten kompresor który jest mi potrzebny a ja przy grodzi mam wkręcane wężę dlatego na jakimś prostym odcinku chłop utnie końcówkę wciskaną i wspawa ze starego węża końcówkę wkręcaną i takim sposobem będzie wsio chulać..
Sam kiedyż miałem podobne problemy, kupiłem w końcu całą instalację(rurki, zawór rozprężny, chłodniczka- cała nagrzewnica jak naww aukcji) od B4 na R134
Ja dopne swego i jestem tego pewien :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakbyś poczytał cały ten temat to wiedziałbyś jaki jest problem. A więc muszę zmienić klime (łapę i kompresor [R134a]) na łapę od TD/TDI i kompresor na również R134a ale pod łapę TDI. Kompresor na łapę TDI nie istnieje

Czytając to "zakręciłem sie" (i chyba nie tylko ja) :smiglo

Ale spoko, luz.

 

Jeżeli chodzi o wiązki to w TYM temacie wstawiałem fotki wiązek które ja dokładałem do swojego B3.

Może coś pomogą, wyjaśnią.

 

Cała wiązka (czujniki klimy itp) są w wiązce od świateł, klaksonu, wentylatora itp itd.. A POD FILTREM kabinowym wchodzi w grodź inna wiązka..

Moim zdaniem (i u mnie tak było) wiązki od klimy są oddzielne

Edytowane przez Amanda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności