bbartt1986 Zgłoś #1 Napisano 24 Czerwca 2011 Witam. Czeka mnie wymiana sprzęgła w passacie i tu nasuwa się pytanie. Jak wyjąć skrzynie w pasku : silnik 2.5 V6 TDI. Ma ktoś może jakis opis,wskazowki dotyczace wyjecia skrzyni?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #2 Napisano 24 Czerwca 2011 Zadnej sztuki tu nie ma, kostki, rozrusznik, pol osie i inne elementy. Skrzynia ciezka to tez uwazaj. Nicwiecejtu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #3 Napisano 24 Czerwca 2011 Można prosić o wiecej szczegółów??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 24 Czerwca 2011 Można prosić o wiecej szczegółów??? po kolei odkręcasz i odpinasz to co kolega wyżej napisał i podstaw sobie jakiś podnośnik pod skrzynie bo narobisz sobie kłopotów ja ją poluzujesz i ci się wysmyknie przy wyciąganiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #5 Napisano 24 Czerwca 2011 musisz podwiesic silnik bo bedzie trzymal sie nba jednej lapie :0 z gory musisz pozbyc sie wszystkiego co przykrywa dostep do skrzyni aku puszka filtra itd rozpiac wszystkie kostki tz uwolnic skrzynie jak ja bedziesz wyciagal i rozkrecic ja od gory od silnika potem lewa prawa strona rozbic zawieszenie wyciagnac polosie wczesniej spusc olej ze skrzyni potem musisz sciagnac sanki a tak najlepiej to jak masz pytania o to jak to zrobic to lepiej daj to do warsztatu bo ci jeszcze cos sie stanie nie jest to latwa sprawa i nie zrobisz tego napewno sam ja bede to robil teraz w niedziele w hondzie type R zakladam ze uda mi sie zrobic to w 6 h sciagnac i zalozyc a juz robilem to kilka razy wiec jesli to bedziesz robil pierwszy raz i to w v6 powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2011 NIe bede robil tego sam bo napewno nie dalbym rady,wyciagalem juz niejednokrotnie skrzynie ale z reguly to byly z poprzecznie ulozonych silnikow wiec nie bylo wiekszego problemu. Niestety z V6 przynajmniej na pierwszy rzut oka jest to przerażające. Pókico dziekuje za wszelkie podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #7 Napisano 24 Czerwca 2011 opisalem silnik poprzeczny szczerze nie widzialem nawet v6 w passacie wiec mimo wszystko duzo do krecenia jesli jeszcze robisz to pod domem to juz wogole ale jesli masz zapal i robiles to wczesniej wiec do dziela pewnie jednego dnia wyciagniesz drogiego wlozysz jesli jeszcze masz kogos do pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #8 Napisano 24 Czerwca 2011 Można prosić o wiecej szczegółów??? -odłączasz akumulator -zdejmujesz dolną osłonę silnika -odkręcasz kołnierze półosi przy skrzyni i je podwieszasz gdzieś do góry -odłączasz kostki od wstecznego i prędkościomierza -jeżeli masz osłony nad półosiami też należy je odkręcić bo będą haczyć przy wyjmowaniu skrzyni -odkręcić od skrzyni mechanizm wybieraka -przewodów od rozrusznika nie musisz odłączać -następnie do odkręcenia są 2 poduszki -następnie śruby łączące skrzynię z silnikiem, najgorszy dostęp jest do górnych śrub, ale trzeba wcisnąć ręce i odkręcić, dla lepszego dostępu można odkręcić zbiorniczek płynu , co do dolnych śrub potrzebny jest specjalnie wygięty klucz, niektórzy nawet luzują sanki, ale da się odkręcić bez tego -po odkręceniu wszystkich śrub skrzynia trzyma się jeszcze na tulejkach z których należy ją zsunąć. Od tego momentu potrzebna Ci druga osoba bo sam nie dasz rady -skrzynię należy cofnąć i opuścić nieco w dół, aby mieć dostęp do wysprzęglika, pamiętaj aby nie odkręcać przewodu tylko odkręcić cały wysprzęglik wyjąć i podwiesić wtedy nie będzie potrzeby odpowietrzania sprzęgła -po tym zabiegu skrzynia w dół i możesz zająć się sprzęgłem -pamiętaj też o tym, aby znaczyć śruby trzymające skrzynię bo jest ich tam kilka długości. Mój opis jest na podstawie mojego auta, niektóre rzeczy mogą się odrobinę różnić. Ogólnie dostęp cholernie ciasny, ale wszystko do zrobienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach