Skocz do zawartości
Alcest

[B3-1.8 RP] Grzanie się

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Wiem, że temat był wiele razy, przejrzałem wszelki możliwe posty, ale nie znalazłem jakiegoś rozwiązania problemu.

Mianowicie dzieje się u mnie tak:

a. jadąc spokojnie 70-90 - temperatura 90 stopni

b. jadąc na trasie dłużej - 100-120 - temperatura wzrasta do 120 stopni, ale wystarczy, że zwolnię do 80 i temperatura wraca do normy

c. stojąc w korku temperatura 90-95 stopni.

 

Miałem wymieniony silnik, z powodu przegrzania więc to obecne zachowanie podnosi mi ciut adrenalinę. Wymieniona była chłodnica (Valeo, dobra wg. numerów ze starej chłodnicy), wymienione wszelkie czujniki i termostat. Nic nie pomaga aby temperatura była na poziomie 90 stopni. Niby można odpisać, że mam wolniej jeździć, albo, że wskazania temp pokazują mi średnią prędkość ale nie o to chodzi ;)

Boję się co się stanie jak np. pojadę w góry, albo podepnę przyczepkę a silnik dostanie wówczas swoje - przegrzeje się, czy może wszystko będzie ok? Niestety nie stać mnie już na takie gdybanie i nie wiem co mam robić. Człowiek, który zajmuje się moim Passkiem od mojego posiadania go i robi przy nim od 3 lat też rozkłada ręce i nie ma pomysłów.

 

HELP!

 

Pozdrawiam i liczę na wyrozumiałość. :mur:

 

PS. Zapomniałem powiedzieć, że wiatrak załącza się ładnie na 1-ym biegu przy ok 90 stopniach, drugi bieg też się odpala tylko tej temp. nie podam bo nie sprawdziłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

korek, odpowietrzenie i wirnik pompy do sprawdzenia

 

stawiam na korek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też radziłbym spojrzeć jak tam korek się miewa, wymień oring i sprawdz. Mi spadł oring i miałem temp ok 100 C, wywalało płyn, po wymianie wszystko jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bondzior

Mam pytanie czy masz oryginalny spoiler pod przednim zderzakiem i czy nie jest on uszkodzony, bo on odpowiada za wtłaczanie powietrza do chłodnicy. Gdy go nie ma przy większych prędkościach (większym obciążeniu silnika) auto może się grzać bo układ chłodniczy nie wyrabia.

:vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Spojlera brak. Niskie krawężniki i parkingi zrobiły swoje. Dzięki za sugestię. Muszę poszukać jakoś sensownie zderzaka i hokejki, i spojler bo całość połamana.

 

Wszystkim serdecznie dziękuję a odpowiedzi. A jak mi się uda to postaram się powiadomić co pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności