Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam pewien problem, ponieważ czasami coś stuka zwłaszcza jak jadę na biegu i puszczam gaz to słychać pojedyńcze puknięcie, albo na nierównościach zwłaszcza jak mam choć troszkę skręcone koła. Całe zawieszenie mam nowe, kumpel mechanik sprawdzał auto i mówi że jeden amortyzator stuka, ale czy to może to być ??? Aha i poduszki silnika i skrzyni niby są ok Myślicie że co powinienem sprawdzić??? Aha i poduszki silnika i skrzyni niby są ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak ruszasz skręcając to stuka coś czy cisza jest? jak stuka (pyka) to przegub do wymiany.

a amortyzator też może stukać mimo że ugina się dość sztywno (nie buja)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest puknięcie po puszczeniu gazu, to sie dokładniej przyjrzyj poduszkom. Przy puszczaniu gazu - silnik wykonuje ruch wzdłużny , więc luz jest gdzieś na poduszce.

Ja wczoraj wymieniłem poduszkę z prawej strony, przy samym kolanku tłumika - no i niby też była dobra a po demontażu sie okazało, że pęknięta na pól. Chopc to i tak mojego problemu nie rozwiązało :D Bo jeszcze gumy na amorach z przodu muszę wymienic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gumy na amorach miał wywalone ostatnio kumpel w golfie 4 , a mechanior chciał mu przeguby wymienić. też mu coś stukało i jeden znawca powiedział mu że to na pewno przeguby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli przeguby, to łatwo sprawdzic. Stajesz, skręcasz koła prawie na maxa i jazda energicznie do tyłu. Powinno wtedy "strzelać" - terkotać w przegubie, co będzie oznaczało, ze jest zużyty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do przodu też terkocze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do przodu też terkocze :)
przegub sprawdzisz chwytając za półoś i ruszając nią góra/dół i tył/przód nie powinno być luzu ale luz wzdłużny to normalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i teraz jest już wszystko dobrze:) okazało sie że były wywalone poduszki pod silnikiem, jak były zamontowane to wyglądały że są dobre, ale jak mechanik je wyjął to okazały się popękane i puste bo w środku powinien być olej. Kupiłem Meila po 140 za sztukę i od razu pod skrzynią wymieniłem. I można się cieszyć z przyjemności jazdy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności