essenti Zgłoś #1 Napisano 19 Maja 2011 Witam, Ostatnio przy wymianie filtra powietrza, przyjrzalem sie kostce z przewodami ktora polaczona jest z przeplywomierzem. Wchodza do niej 4 przewody, ale jest jeszcze jeden, ktory nigdzie nie jest przylaczony, wyglada na obciety. Tak ma byc, czy moze ten przewod powinien byc z czyms polaczony? Zalaczam link do zdjecia na ktorym zaznczylem przewod. http://imageshack.us/photo/my-images/703/dsc05363fh.jpg/ Nastepnie zuwazylem ze w okolicy serwa z wnetrza auta wychodzi gruby czerwony przewod, polaczony do przezroczystego plastiku. Jego zakonczenie nigdzie nie jest podlaczone. Moze ktos by wiedzial do czego sluzy ten przewod i gdzie powinien byc podlaczony? Na zdjeciu kabel zaznaczony strzalka http://imageshack.us/photo/my-images/27/dsc05356ll.jpg/ Na koniec dodalem jeszcze jedno zdjecie grubej plastikowej oslony, ktora spieta jest opaska zaciskowa, jednak nie jest to szczelne polaczenie od spodu oslona ta ma pekniecia. Czy to polaczenie powinno byc szczelne i co sie pod ta oslona znajduje? http://imageshack.us/f/834/dsc05359l.jpg/ Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi na moje pytania :mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #2 Napisano 19 Maja 2011 (edytowane) Ta gruba czarna osłona przewodów nagrzewnicy nie musi byc szczelna, jest ok ten czerwony wąż to jakaś rzeźba... zobacz gdzie jest podpięty kostka przy przepływomierzu powinna mieć wszystkie kable podłączone jakie wychodzą... też jakaś rzeźba, VAG jakie wartości pokazuje dla pomiaru ilości i temperatury powietrza? Edytowane 19 Maja 2011 przez vietrzyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
itor Zgłoś #3 Napisano 19 Maja 2011 (edytowane) jesli chodzi o kostke do przeplywomierza to prawdopodobnie ktos zmienil przeplywke na inna/starszego typu kupil 4 pinowa dokupil wtyczke i przelutowal - wcale nie oznacza to ze bedzie zle chodzic chociaz ... czerwony kabel wyglada jakby szedl pod szybe a stamtad pewnie do kabiny, moze ktos korzystal z przetwornicy w srodku i robil zasilanie z aku... Edytowane 19 Maja 2011 przez itor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #4 Napisano 19 Maja 2011 czerwony kabel wyglada jakby szedl pod szybe a stamtad pewnie do kabiny, moze ktos korzystal z przetwornicy w srodku i robil zasilanie z aku... Albo jakiś wzmacniacz miał i do kondensatora mu był taki drut potrzebny, ale generalnie szpeci troche i ja bym go wywalił, zaślep otwór po wyjęciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #5 Napisano 20 Maja 2011 Sprawdzilem dzis gdzie znajduje sie drugi koniec tego czerwonego kabla. Okazalo sie, ze znajduje sie w bagazniku, schowany za wykladzina z boku, obok niego znajdowaly sie jeszcze 4 inne z czego jeden jeszcze grubszy czarny podlaczony do masy, ciekawe co tam moglo byc podlaczone Zdjecie przewodow http://imageshack.us/photo/my-images/221/dsc05365z.jpg/ Zrobilem tez zdjecie tego przeplywomierza, moze ktos moglby mi powiedziec, czy wlasnie taki byl montowany seryjnie przy tym silniku. http://imageshack.us/photo/my-images/40/dsc05378v.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 20 Maja 2011 Sprawdzilem dzis gdzie znajduje sie drugi koniec tego czerwonego kabla. Okazalo sie, ze znajduje sie w bagazniku, schowany za wykladzina z boku, obok niego znajdowaly sie jeszcze 4 inne z czego jeden jeszcze grubszy czarny podlaczony do masy, ciekawe co tam moglo byc podlaczone Zdjecie przewodow http://imageshack.us/photo/my-images/221/dsc05365z.jpg/ Zrobilem tez zdjecie tego przeplywomierza, moze ktos moglby mi powiedziec, czy wlasnie taki byl montowany seryjnie przy tym silniku. http://imageshack.us/photo/my-images/40/dsc05378v.jpg/ przepływka fabryczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #7 Napisano 20 Maja 2011 przepływka fabryczna Wiec ten czarny cienki przewod o ktorym pisalem na poczatku nie ma byc nigdzie podlaczony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 20 Maja 2011 Wiec ten czarny cienki przewod o ktorym pisalem na poczatku nie ma byc nigdzie podlaczony? ten przewód czerwony gruby z 1 postu wygląda na przewód od wzmacniacza lub czegoś do car-audio co do przewodu czarnego przy przepływce to może instalację masz od jakiegoś innego silnika co do tej harmonijki to fabrycznie też jest zaciśnięta opaską Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2011 ten przewód czerwony gruby z 1 postu wygląda na przewód od wzmacniacza lub czegoś do car-audio Jest jeszcze cos takiego w bagazniku po prawej stronie http://imageshack.us/photo/my-images/821/dsc05366z.jpg/ Moze sie myle ale wydaje mi sie, ze jest to wzmacniacz DSP, jesli tak to po co ktos mialby instalowac drugi wzmacniacz... dziwne to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr1986 Zgłoś #10 Napisano 20 Maja 2011 Gruby czerwony kabel z bezpiecznikiem jest na bank kablem zasilającym do wzmacniacza jeżeli w bagażniku są inne to pewnie gruby czarny jako masa, dwa sygnałowe z radia do wzmaka i jeden cienki kabelek jako wzbudzenie wzmacniacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #11 Napisano 20 Maja 2011 VAG jakie wartości pokazuje dla pomiaru ilości i temperatury powietrza? Moglbym prosic o jakies wskazowki jak nalezy wykonac taki pomiar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #12 Napisano 20 Maja 2011 Moglbym prosic o jakies wskazowki jak nalezy wykonac taki pomiar? musisz mieć kompa z vagcomem, kablem połączyć się z samochodem, reszta jest na forum w innym dziale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #13 Napisano 21 Maja 2011 reszta jest na forum w innym dziale Czytalem o tym, z opisu wyglada strasznie skomplikowane, nie mozna opisac jakos prosciej? w ogole takie pomiar wykonuje sie podczas jazdy czy wystarczy jak silnik pracuje na postoju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
essenti Zgłoś #14 Napisano 31 Maja 2011 VAG jakie wartości pokazuje dla pomiaru ilości i temperatury powietrza? Ok mniej wiecej juz wiem jak sie za to zabrac, ale mam jeszcze jedno pytanie. W moim silniku zeby zbadac te wartosci trzeba logowac grupe 002? czy jeszcze jakies inne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach