lukaszbroz Zgłoś #1 Napisano 18 Maja 2011 Witam Ostatnio walczę z moim motorem pod katem wycieku płynu. Problem wygląda tak: Z tyłu głowicy dokręcany jest dwiema śrubami M6 króciec z zamontowanym czujnikiem temperatury. W miejscu jego styku z głowica włożony jest oring i tu zaczynają się schody. Zakładałem stary, doszczelniałem silikonem i ciekło. Teraz jest nowy oring bez silikonu porządnie dokręcony i nadal to samo. Ubytek około 1l/450km. Nawet delikatnie traktując pedał gazu pojawiają się krople płynu oraz widać go na skrzyni. Czy ktoś maił taki problem. Może wymienić ten króciec?" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 18 Maja 2011 (edytowane) WitamOstatnio walczę z moim motorem pod katem wycieku płynu. Problem wygląda tak: Z tyłu głowicy dokręcany jest dwiema śrubami M6 króciec z zamontowanym czujnikiem temperatury. W miejscu jego styku z głowica włożony jest oring i tu zaczynają się schody. Zakładałem stary, doszczelniałem silikonem i ciekło. Teraz jest nowy oring bez silikonu porządnie dokręcony i nadal to samo. Ubytek około 1l/450km. Nawet delikatnie traktując pedał gazu pojawiają się krople płynu oraz widać go na skrzyni. Czy ktoś maił taki problem. Może wymienić ten króciec?" po 1 zmień roku auta w awarcie lub silnik bo to się nie pokrywa po drugie jeśli nowy oring nie uszczelnił to wymień króciec bo pewnie dokręcając go zdeformowałeś Edytowane 18 Maja 2011 przez mielke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #3 Napisano 18 Maja 2011 Ja miałem coś podobnego. U mnie kwestia rozbiła sie o to, że wyjąłem z tyłu większość tych elementów i jeszcze raz to złożyłem, skreciłem i grało. Więc nie wiem, czemu u ciebie nadal leci. Moze przy montażu coś kaszanisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #4 Napisano 18 Maja 2011 (edytowane) jeśli ten króciec jest plastikowy i jeśli wymiana oringu nic nie dała i dalej cieknie to na 100% króciec jest pęknięty przy którymś z otworów na śruby. Miałem to samo w B3 zakładałem dwa czy trzy razy nowe oringi i ciągle ciekło, po którymś z kolei demontażu przyjrzałem się lepiej króćcowi i okazało się że ma delikatne pęknięcie przy jednym z otworów, taka ledwie zauważalna ryska. Nowy króciec rozwiązał problem. Edytowane 18 Maja 2011 przez wladek1181 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 18 Maja 2011 Króciec !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mr_blant Zgłoś #6 Napisano 18 Maja 2011 w sklepie nowy króciec kosztuje 17 zł więc warto go wymienić i mieć spokój z kombinowaniem pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedos Zgłoś #7 Napisano 30 Maja 2011 witam podłączę się do tematu tylko mam troszkę inny problem. Ubywa mi płyn również z pod kródźca tylko po wstępnych oględzinach i próbie dokręcenia śruby z pod której ewidentnie kapał płyn zauważyłem że ta śruba kręci się w lewo i prawo nie mam jak jej dokręcić więc wywnioskowałem że jest zjechany gwint w głowicy. I tu powstaje pytanie czy da się nagwintować na nowo ten zepsuty gwint bez większej rozbiórki silnika???? z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 30 Maja 2011 witam podłączę się do tematu tylko mam troszkę inny problem. Ubywa mi płyn również z pod kródźca tylko po wstępnych oględzinach i próbie dokręcenia śruby z pod której ewidentnie kapał płyn zauważyłem że ta śruba kręci się w lewo i prawo nie mam jak jej dokręcić więc wywnioskowałem że jest zjechany gwint w głowicy. I tu powstaje pytanie czy da się nagwintować na nowo ten zepsuty gwint bez większej rozbiórki silnika???? z góry dzięki za odpowiedź w ilu wątkach jeszcze klepniesz posta ? najlepiej ściągnąć głowicę ale można zrobić to na założonej rozwiercasz gwintujesz i przykręcasz kruciec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach