marcin9962 Zgłoś #1 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) Witam jestem na kupnie filtra powietrza firmy K&N i kieruję pytanie do was czy ktoś go kiedyś już zastosował ? chodzi mi o to czy coś się nie posypię chodzi mi o przepływomierz. Czytałem kiedyś na temat stożka i ponoć przepływomierz ze stożkiem się nie lubią, ale co na temat normalnego filtra ( zamiennik ) ze standardowego ? oto link http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310239450051&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Edytowane 17 Maja 2011 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #2 Napisano 17 Maja 2011 a procz tego tuningowego akcentu (gadzetu zrobisz zimna komore pod maska???? bo jesli takowej nie zapewnisz filtrowi to poza rasowym buczeniem mozesz popsuc osiagi auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #3 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) gadzetu zrobisz zimna komore pod maska???? tzn co nie ma czegoś takiego że wyciągasz stary wkładasz nowy K%N i po sprawie ?? Edytowane 17 Maja 2011 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #4 Napisano 17 Maja 2011 Nie musisz pisać pogrubioną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #5 Napisano 17 Maja 2011 chcesz wlozyc kompletny stozek czy sam wklad do oryginalnej puszki?? jesli kompletny stozek to moze ci auto nie odpalic. mialem tak w golfie, tam jest jakis czujnik, ktory fixuje po takim zabiegu. moze twoej auto odpali, nie wiem tego pisze tylko o swoich doswiadczeniach w tej materii. istota dobrego montazu stozka jest zapenienie mu mozliwie najzimniejszego miejsca pracy pod maska. ludzie robia specjalne grodzie z termoizolacyjnych materialow po to aby wlsnaie stozkowi bylo jak nachlodniej. jesli go po prostu walniesz byle gdzie to na 50 % nie uzyskasz lepszej mocy. dlatego szkoda zachodu , pracy i kasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #6 Napisano 17 Maja 2011 chcesz wlozyc kompletny stozek czy sam wklad do oryginalnej puszki?? nie, nie stożek tylko Wkład do oryginalnej puszki... o stożku czytałem i słyszałem że właśnie przepływomierz bosch nie lubi się ze stożkiem.... więc jeszcze raz mówię że sam wkład do puszki ---------- Post added at 11:38 ---------- Previous post was at 11:38 ---------- Nie musisz pisać pogrubioną poprawiam się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #7 Napisano 17 Maja 2011 w benzynowych autach miałem to chyba we wszystkich - fajnie zmienia dźwięk silnika i subiektywnie polepsza przyspieszanie - ale mi na tym dźwięku silnika zależało:) Ale w dieslach tego nie stosowałem, bo słyszałem że łatwiej usyfic tym przepływkę. wiec proponuje częściej czyścić niż zaleca producent, żeby temu zapobiec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #8 Napisano 17 Maja 2011 wiec proponuje częściej czyścić niż zaleca producent, żeby temu zapobiec. to z tego co się domyślam chodzi Ci o normalny standardowy filtr powietrza ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bocheno Zgłoś #9 Napisano 17 Maja 2011 (edytowane) miałem taki wkład w poprzednim aucie: - słychać lepiej zasysane powietrze przez turbinę - jak ktoś lubi - nie miałem problemów z przepływką ale koledzy z forum zalecali ją czyścić - z dwóch powodów - filtr jest nasączony olejem i jego opary mogą osadzać się na przepływce oraz taki filtr w pewnych sytuacja będzie ciut gorzej filtrował pyłki co powoduje dodatkowe jej zabrudzenie - moim zdaniem ciut ciut lepiej się zbierał z dołu - nie sprawdzałem tego nigdzie na urządzeniach pomiarowych więc może to być placebo związane z bardziej słyszalnym dźwiękiem zasysanego powietrza oraz przekonanie że przecież powinien lepiej jechać skoro ma filtr sportowy dodam że poprzednie auto to Ford Focus C-MAX 2.0 TDCI więc turbo diesel o parametrach podobnych do naszych Edytowane 17 Maja 2011 przez bocheno dadanie tekstu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #10 Napisano 18 Maja 2011 Zakładaj ten filtr i jeźdź. Nic się nie stanie. Jak do tej pory wymieniałeś co rok lub co ~15 tys km, to teraz umyj go w benzynie, przedmuchaj i tyle. To filtry wyższej klasy niż standardowe. Mniejsze opory ssania, wiecej powietrza, lepsze spalanie= większa moc. Jak już tuningujesz to pozakładaj jeszcze magnetyzery i lepszy wydech. Tylko wtedy bedziesz musiał zrobić modyfikację w pamięci komputera - inna jest "mapa" wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #11 Napisano 18 Maja 2011 Mniejsze opory ssania, wiecej powietrza, lepsze spalanie= większa moc. nie jest sztuką kupić taki filtr tylko żeby później nie było jaj z przepływomierzem itp żeby czasami nie zasysał za Dużo tego powietrza Jak już tuningujesz to pozakładaj jeszcze magnetyzery i lepszy wydech. nie no nie robię nie wiadomo co... a ten filtr to dlatego bo mam serwis do zrobienia i tak czy siak muszę kupić. Tylko wtedy bedziesz musiał zrobić modyfikację w pamięci komputera - inna jest "mapa" wtrysku. a nad wirusem owszem swoją drogą będę coś kminił ale to w swoim czasie wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #12 Napisano 18 Maja 2011 (edytowane) żeby czasami nie zasysał za Dużo tego powietrza Wyobraź sobie - siebie, jak oddychasz przez jakąś rurkę, np. o średnicy 1 cm. Wyobrażasz sobie? Póki spokojnie sobie chodzisz jest OK. Ale jak zaczynasz biec - co? Mało powietrza. A wtedy weź sobie do oddychania większą rurkę, np o średnicy 2 cm. No i już jest lepiej! To samo dzieje sie z Twoim silnikiem..... Edytowane 18 Maja 2011 przez woys 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #13 Napisano 18 Maja 2011 To samo dzieje sie z Twoim silnikiem..... dobrze ale pijesz nie do tego co trzeba... ja mówię o przepływomierzu a nie o jakiejś rurce do oddychania heh... a jak działa taki filtr to ja dobrze wiem chodzi mi o przepływomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ron113 Zgłoś #14 Napisano 18 Maja 2011 Pomyśl Kolego, co da ci sam filtr ? Komputer steruje pracą twojego silnika (dawką paliwa i ilością powietrza), abyś miał faktyczne efekty musisz zrobić program pod ten filtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #15 Napisano 18 Maja 2011 jeźdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #16 Napisano 18 Maja 2011 z****ny filtr z.j.e.b.a.n.y. miałeś namyśli ? hmm wiesz jakoś wolę zaczerpnąć informacji z bardziej wiarygodnych i bez urazy ale normalnych Ludzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #17 Napisano 18 Maja 2011 to z tego co się domyślam chodzi Ci o normalny standardowy filtr powietrza ? filtr powietrza sie wymienia. Wkładkę K&N czyści się co 15kkm (a ja pisalem ze lepiej czesciej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach