Skocz do zawartości
Artus

sprzegło w B5 3B

Rekomendowane odpowiedzi

Pedał sprzęgła w moim aucie jest bardzo twardy,korki w mieście i noga wysiada.Czy można coś z tym zrobić???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość muczaczo

Ten typ tak ma. Przyzwyczaisz sie :). I wątpie, żeby można było coś z tym zrobić - ono musi być takie twarde ze względu na wysoki moment obrotowy (jeśli sieje herezje, proszę poprawcie mnie - ale ja to zawsze sobie tak tłumacze :) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się już przyzwyczaiłem i jest :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo po paru godzinach jazdy po mieście, noga mi się trzęsie :rotfl:

 

To chyba już taka uroda naszych autek

 

 

Pozdrawiam :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby tak było jak piszecie,auto mam od misiąca i nie chciałbym na początku żeby było to auto skarbonką bez dna. :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Piter___

W moim TDI AFN tez tak jest, sprzegło pracuje dobrze a pedał dosyc twardy. Zadnej regulacji sprzegła nie ma,jezeli komus to przeszkadza to tylko wymiana na nowe go ratuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też twardy jak mój mały przed stosunkiem, ale daje rade w obu przypadkach. :D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się, bo w moim też jest w miarę twardy i jak jest zimny to przy ruszaniu zaczyna lekko drżeć (szarpać samochodem) Czy to docisk sprzęgła? Sam nie wiem bo jak się rozgrzeje to jest OK. :przestraszony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć jako że niemoge założyc nowego tematu podłącze sie tutaj, a mianowicie chodzi oto ze sprzęgło swój żywot wo moim b5 1.6 kończy ( już pedł jest wyskoko i sie ślizgnęło pare razy) i niewiem jakie sprzęgło zamówić bo na allegro markowe sprzęgła sachs czy luk są w rozsądnych cenach +/- 350 zł ale są tylko w średnicy 210 i 23 zęby, a jak byłem w intercarsie to powiedzieli mi ze sprzęgla w tym pasku są w różnych wymiarach właśnie to 210mm i 23 oraz 228mm i 23 zęby. i teraz pytanie, jest ktoś mi wstanie pomóc zidentyfikować jakie jest u mnie sprzęgło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja się podepnę pod temat - czy sprzęgło w moim aucie powinno brać dopiero pod sam koniec puszczania pedału? Mam tu na myśli DOSŁOWNIE sam koniec - bierze bardzo wysoko i jest to dla mnie coś całkowicie nowego, bo autko posiadam od zaledwie kilku dni. Tak ma być, jest to kwestia jakiejś regulacji np: linki czy może jest to objaw jakiegoś problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ma być. Nic z tym nie zrobisz. Ten typ tak ma ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć jako że niemoge założyc nowego tematu podłącze sie tutaj, a mianowicie chodzi oto ze sprzęgło swój żywot wo moim b5 1.6 kończy ( już pedł jest wyskoko i sie ślizgnęło pare razy) i niewiem jakie sprzęgło zamówić bo na allegro markowe sprzęgła sachs czy luk są w rozsądnych cenach +/- 350 zł ale są tylko w średnicy 210 i 23 zęby, a jak byłem w intercarsie to powiedzieli mi ze sprzęgla w tym pasku są w różnych wymiarach właśnie to 210mm i 23 oraz 228mm i 23 zęby. i teraz pytanie, jest ktoś mi wstanie pomóc zidentyfikować jakie jest u mnie sprzęgło?

 

niestety najpewniej jest wyciagnac sprzeglo i wymierzyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, koledzy, chciałem zapytać jak to jest że pedał sprzęgła tak ciężko chodzi? bo coś tu mi nie gra mój AHU jest z 97r. szwagra 98r. tylko nie pamiętam jaki silnik ma oznaczenie w każdym bądź razie jest to 90 km i u niego jak wsiądę to sprzęgło leciusieńko chodzi u mnie masakra jakaś, to samo jest z kierownicą niby jest wspomaganie ale u mnie mimo wszystko ciężej chodzi, czy to jest normalne? tak wychodziły auta z fabryki? co jeden silnik, inne oznaczenie, to i inne wspomaganie sprzęgła i kierownicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo jest sterowane hydraulicznie wiec powinno lekko pracowac

przeczysc przewod (moze gdzies sie jakos zagial gdzies) i wysprzeglik

 

a co do wspomagania to moze pompa juz wysiadla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie pierwsze co to ten wysprzęglik chciałbym jakoś sprawdzić, no na pewno jest przeciek jeśli chodzi o wspomaganie bo nie raz dolałem już płynu, wyciek zdiagnozowany zaraz przy pompie przewód puścił, ale jeśli chodzi o nią samą to nie widać i nie słychać żeby było coś nie tak.. może wcale nie musi ale nie wiem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to masz odpowiedz co do wspomy

 

wysprzeglik jest to ten silownik z tloczkiem co jest przykrecony do obudowy sprzegla, idzie tam przewod z pompy sprzegla sterowanej pedalem sprzegla

prosciej nie wiem jak to wytlumaczyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności