Karolu! Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2011 (edytowane) Witam Walki ciag dalszy:) Mam pytanie: Czy w W8 jest 1 czy moze sa 2 pompy paliwa? Pytam bo na Vagu, wyskakuje mi blad braku komunikacji z pompa paliwa, cos zabrzeczalo ostatnio jak jezdzilem i dodatkowo nie pokazuje poziomu paliwa.... Jesli tak to czy taka pompa bedzie ok:? http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-volkswagen-passat-skoda-superb-i1604006152.html na tej aukcji plywak jest z pompa: http://moto.allegro.pl/pompka-pompa-paliwa-vw-passat-b5-fl-4-0-w8-2002r-i1595076671.html Dodam ze odpala normalnie, bledow na kompie poza ta pompa i czujnikiem stukowym brak... Edytowane 8 Maja 2011 przez Karolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 8 Maja 2011 skoro masz błąd komunikacji i ilości paliwa nie pokazuje to może przewody sprawdź najpierw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2011 WitamWalki ciag dalszy Mam pytanie: Czy w W8 jest 1 czy moze sa 2 pompy paliwa? Pytam bo na Vagu, wyskakuje mi blad braku komunikacji z pompa paliwa, cos zabrzeczalo ostatnio jak jezdzilem i dodatkowo nie pokazuje poziomu paliwa.... W Passacie W8 jest zbiornik paliwa z dwiema pompami-tak pokazuje ETKA. Potrzebujesz pompy paliwa o numerze: 3B7906092B W niej już jest czujnik paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2011 Krawcol, to by sie zgadzalo:), jesli mozesz to sprawdz mi od czego bedzie pasowalo:) Teraz przyjrze sie ponownie czujnikowi, wymienie filtr paliwa i ta pompe, mozliwe ze widac swiatelko w tunelu na zazegnanie problemu z niskim sygnalem stukowego? Przewody sprawdze, jednak jak go odpalilem po dlugej przerwie glosno pracowala ta pompa, wiec pewnie sie zatarla;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #5 Napisano 8 Maja 2011 jesli mozesz to sprawdz mi od czego bedzie pasowalo Nie mam pojęcia, z jakiego jeszcze autka by pasowało-numer tej pompy wskazuje jednoznacznie na W8... Ona musi mieć odpowiednią wydajność-nie możesz raczej wsadzić pompy paliwa od 1.8T... Poza tym weź pod uwagę to, że w W8 był nieco inny zbiornik paliwa (nie wspominając już o tym, że był też dodatkowy zbiornik paliwa-chyba na rynek USA), także nie wiem, czy nie będzie innego mocowania (niż w pozostałych Passatach) tych pomp paliwowych. jednak jak go odpalilem po dlugej przerwie glosno pracowala ta pompa, wiec pewnie sie zatarla;/ Nie śmigaj na oparach-paliwa w zbiorniku jednak musi być troszkę. Może jeszcze auto w Twoim przypadku było przechylone dość mocno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2011 (edytowane) akurat ja mam salon Polska, wiem ze na Usa byly inne zbiorniki... Ok czyli czeka mnie wizyta w salonie:(... Jakie cisnienie moze miec pompa z plywakiem w W8? I jaki regulator cisnienia wystepuje? Edytowane 8 Maja 2011 przez Karolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2011 Jakie cisnienie moze miec pompa z plywakiem w W8? cztery bary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #8 Napisano 9 Maja 2011 (edytowane) dzieki, obydwie dają takie ciśnienie? jedna jest w baku zintegrowana z pływakiem i daje 4, a ta druga? Moze ktoś rzucić jakimś schematem z Etki z tymi pompami? Prosił bym tez o filtr paliwa gdzie się znajduje Edytowane 9 Maja 2011 przez Karolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 9 Maja 2011 Na zrzucie masz mniej więcej usytuowanie filtra, a w pliku pdf cały opis części. Wydaje mi się że pompa jest tylko jedna (mogę się mylić) a czujników poziomu paliwa 2 albo 3. zbiornik paliwa W8.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #10 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) dzwonil mechanik, mówi ze jak wyciągnął pompę z pod siedzieniem nie odpalił auta, koledzy proszę was o pomoc: Ile jest pomp w w8? Nie pokazuje poziomu paliwa i występuję błąd braku komunikacji z pompa paliwa, dzwonilem do goscia z allegro i powiedzial mi ze pompa jest 1 a pływaki są 2.. Etka pokazuje jakiś moduł dodatkowego zbiornika paliwa, sam już nie wiem co z tym robić.. Edytowane 10 Maja 2011 przez Karolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #11 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) Mi wychodzi, że czujnik poziomu paliwa jest na pozycji 10 i 11 pdfa załączonego przez GURALa, widać na rysunku nawet 2 pływaki. Zatem są dwa czujniki i chyba żaden nie jest połączony z pompą. edit: a jednak nie, znalazłem w ETCE pompę i jest ona z czujnikiem, więc wychodziłoby że jest jedna pompa i 3 czujniki w sumie (jeden razem z pompą). pompa w8.pdf Edytowane 10 Maja 2011 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #12 Napisano 10 Maja 2011 tak wychodzi z Etki, jednak zobaczcie to: Jest to pompa paliwowa z W8: http://moto.allegro.pl/pompka-pompa-paliwa-vw-passat-b5-fl-4-0-w8-2002r-i1595076671.html jak dla mnie to ten drucik to jest plywak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #13 Napisano 10 Maja 2011 zrobiłem update poprzedniego postu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 10 Maja 2011 tak wychodzi z Etki, jednak zobaczcie to: Jest to pompa paliwowa z W8: http://moto.allegro.pl/pompka-pompa-paliwa-vw-passat-b5-fl-4-0-w8-2002r-i1595076671.html jak dla mnie to ten drucik to jest plywak... tak ten "drucik" to część pływaka i to jest jedyna pompa w tym zbiorniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #15 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) ok filtr zamówiłem, pływaki tez działają podłączone na "krotko", nie dochodzi napiecie do czujnikow paliwa a bezpieczniki zostały już sprawdzone.. Pompa tez daje duże ciśnienie Gdzie szukać w takim razie? Czy jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny za pływaki?Czy np. w przekaźniku od pompy paliwa jest coś związanego z pływakami? Edytowane 10 Maja 2011 przez Karolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #16 Napisano 10 Maja 2011 Na zrzucie masz mniej więcej usytuowanie filtra, a w pliku pdf cały opis części. Wydaje mi się że pompa jest tylko jedna (mogę się mylić) a czujników poziomu paliwa 2 albo 3. Mi się jednak wydaje, że sa dwie pompy-po obu stronach zbiornika-po co byłyby te same uszczelki czy obejmy o numerach 2 i 3 na rysunku, skoro miałaby być tylko jedna pompa Ręki odciąć sobie nie dam, ale ja widzę tam miejsce na dwie pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #17 Napisano 12 Maja 2011 Panowie, w związku z tym ze wychodzi na to iz pływaki są aż 3, nie pokazuje ilości paliwa i napięcie nie dochodzi do 2 zlokalizowanych plywakow może to w tym leży przyczyna? Znalazlem jakis sterownik: nr czesci: 3B7906268 Jest błąd komunikacji z pompa paliwa, może to ten sterownik? Jest to pozycja nr:6, z pdf wyslanego przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #18 Napisano 13 Maja 2011 (edytowane) http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ ładnie 650 zł, za ten sterownik w ASO. Ale niestety to wróżenie z fusów, bo jak podaje brak napięcia na czujnikach (pływakach) to pytanie czy sterownik uszkodzony i źle odczytuje, czy faktycznie nie ma napięcia na czujnikach, tj. albo są one uszkodzone albo w ogóle nie dochodzi do nich żadne napięcie (jakby doszło to prawdopodobnie by zadziałały). Może gdzieś w wiązce jest problem. Myślę, że bez zdejmowania baku i wyjmowania wszystkich bebechów się nie obejdzie. Ja myślę, że albo sterownik - jeżeli on jest od tego, albo padły pływaki - może się zacięły fizycznie. Edytowane 13 Maja 2011 przez Nuttie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #19 Napisano 13 Maja 2011 (edytowane) Pływaki podpięte "na krotko" działają, dostałem schemat od Gurala (dzięki za pomoc i cierpliwość wiec pozostaje sprawdzić wszystko po kolei, nie wiadomo zbyt wiele na temat W8 niestety... Zastanawia mnie ten sterownik pod kanapa, nie wiadomo za co jest odpowiedzialny, on jest umiejscowiony na srodku.. Dodam jeszcze ze pogrzebałem trochę w vagu i występuje błąd braku komunikacji z pompa paliwa... Edytowane 13 Maja 2011 przez Karolu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 13 Maja 2011 Pływaki podpięte "na krotko" działają, dostałem schemat od Gurala wiec pozostaje sprawdzić wszystko po kolei, nie wiadomo zbyt wiele na temat W8 niestety...Zastanawia mnie ten sterownik pod kanapa, nie wiadomo za co jest odpowiedzialny... pod kanapą może być od ESP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach