Skocz do zawartości
Gość WojtekKRK

Jaki płyn do wspomagania ???

Rekomendowane odpowiedzi

Gość WojtekKRK

Zauważyłem że już jest jego końcówka i nie mam pojęcia jaki kupić to po 1 a po 2 czy mam pozbyc sie tego co zostało i wlać nowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn raczej się dolewa, nie wymienia. Musisz sprawdzić organoleptycznie czyli wziąść na palec i zobaczyć jaki ma odcień, zielony czy czerwony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to kuczlaw napisał, to lepiej jest dolewać. Polecam taki oto specyfik - cena około 24 zł :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten płyn o,którym pisze Danek75, mam też w swoim aucie.

...więc, lej bracie wstydu oszczędź ;) będzie git :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość WojtekKRK

Podziękował chłopaki ;-) . pedze lece do sklepiku ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bym zalał płyn oryginalny: G004 000 M2. Ten jest akurat zielony, ale nie problem kupic czerwony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jack68

zobacz jaki kolor ma zakrętka taki powinien być orginalnie chodzi o kolor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo

jak chcesz zmieniać to tylko wyssaj ze zbiorniczka, można zrobić to pare razy. Jak niewiesz jaki to kolor zassaj troche strzykawką i pójdz z tym do sklepu, coś się dobierze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kotem

A co się może stać, jak sie ma standardowo zielony a naleje czerwony?? Nakrętkę mam zieloną, a uzupełniłem czerwonym. W sumie nie wiem, jaki jest kolor w zbiorniku. Jutro polece sprawdzić. Mam nadzieję, że nie zrobiłem mu krzywdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to standardowo VW zapodaje czerwony olej , ale "kuczlaw " ma racje sprawdz zanim kupisz jaki ma odcien . a olej do wspomagania i do automatycznej skrzyni to jest ten sam

:ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B3/4, nie wiem jak w B5 były dwa rodzaje przekładni (maglownice) TRW lub ZF i zalewany był olej o różnych kolorach do w/w przekładni i tak do TRW zielony a do ZF czerwony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kotem

Sprawdziłem w samochodzie mam zielony, a dolałem żółtego!! O takim nie wspominaliście. Może to jakiś uniwersalny??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdziłem w samochodzie mam zielony, a dolałem żółtego!! O takim nie wspominaliście. Może to jakiś uniwersalny??

tak szczeze to pierwsze slysze o zoltym oleju do wspomagania , ale moze to jakas nowosc :niepewny::orany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przypadkiem te kolory płynów - nie oznaczaja ich skłądu chemicznego?

ZIELONY - mineralny

ŻÓŁTY - półsyntstyk

CZERWONY - syntetyk

 

... czy jakoś tak... :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kotem

O cholera jak tak to strzeliłem nieźle, bo na tym zbiorniczku jest napisane "Nur mineral" "only mineral" itd. Ale ze mnie debil. A trzy razy przeczytałem co było na opakowaniu, nawet zerwałem polską wlepe, żeby przeczytać w oryginale i nic na temat synt/mineral nie było napisane. Produkt z USA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość drandrzej

mam nadzieję że nie za późno - ale poczytaj mój wątek o znikającym wspomaganiu - może nauczysz się na moich błędach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kotem

Ponieważ należe do osób, które co nieco jeżdżą więc myśle, że jak miało by sie skopać, to i tak by juz było po frytkach bo mam za sobą 1500km w mieście więc zakręt na zakręcie. Ja robiłem małą dolewkę (miałem na minimum a dolałem tak do 3/4 między min a max). A z tego co czytałem to Tobie całkiem padło po płukaniu układu więc wolę nie ruszać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłącze się do tematu.Musze uzupełnić płyn we wspomaganiu i mam mały dylemat :niepewny: Na zbiorniczku pisze żeby używać tylko mineralnego oleju.Zakrętka ma zielony kolor ale olej ma odcień czerwony :zdziwko: Z tego co się orientuje czerwony olej jest to syntetyk :zdziwko: o co tu chodzi??? :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Oharo

Ostatnio tez zauważyłem u siebie brak płynu we wspomaganiu. U mnie płyn w wyraźny sposób ubywa na styku gumowy wąż-zbiorniczek(ten z zieloną nakrętką) [podociskałem obejmy] Mam zieloną nakrętkę ale płyn (umoczyłem w nim kawałek białej kartki) był różowy (domyślam się że był czerwony-stary). Dolałem czerwonego jakieś 2 tygodnie temu. Na razie jeździ ...

 

-----------

AFN 110KM 97' sedan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności