Gość +jacek+ Zgłoś #1 Napisano 28 Lutego 2006 Zapewne kilku z Was pamięta mój problem (post niestety został usunięty). [Marek - temat jest w SPISIE TEMATÓW - FAQ, dla działu B5] - Drgania silnika - wymiana pompowtryskiwaczy (1) Otóż walnięte mam pompowtryski, które musze wymienić. Kolega, u którego je zamówiłem do tej pory zamówienia nie zrealizował więc nadal jestem w potrzebie. Wiem, że ktoś z forum mi oferował pomoc w tym temacie, więc proszę o kontakt. Numer seryjny pompowtryskiwacza którego szukam : 038 130 073 AL Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ads11 Zgłoś #2 Napisano 28 Lutego 2006 czytalem o tym twoim problemie i mam pytanko czy tym drganiom towarzyszy tez glosna praca silnika? Mam taki problem ze glosno mi chodzi i wstepna diagnoza to pompowtrysk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość +jacek+ Zgłoś #3 Napisano 28 Lutego 2006 Teoretycznie tak. Czasami w pewnym zakresie obrotó moim zdaniem jest za głośny. Druga sprawa, że czuję cały czas drobne wibracje ale może to już przeczulenie. Jaki masz silnik ?? 130 KM ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #4 Napisano 28 Lutego 2006 Numer seryjny pompowtryskiwacza którego szukam : 038 130 073 AL Pzdr Jak Ci się chce to możesz dzwonić do człowieka pod numer telefonu 604436397 Handluje pompowtryskami więc może będzie miał ten model. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ads11 Zgłoś #5 Napisano 28 Lutego 2006 ja mam 115 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ads11 Zgłoś #6 Napisano 1 Marca 2006 a ktos cos slyszal o takich pompowtryskach? http://www.allegro.pl/item87311185_pompowtryski_nowe_audi_vw_skoda_seat.html nowe w serwisie 2300 zl a tu 300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #7 Napisano 2 Marca 2006 Zapewne kilku z Was pamięta mój problem ( post niestety został usunięty). Nie usuwamy postow o ile nie zawieraja wulgaryzmow badz zawieraja jakies bzdury. Jestes pewien, ze watek np. nie zostal przeniesiony do innego dzialu. Cos mi sie kojarzy. ze pisales do dzialu B6 majac B5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #8 Napisano 2 Marca 2006 a ktos cos slyszal o takich pompowtryskach? http://www.allegro.pl/item87311185_pompowtryski_nowe_audi_vw_skoda_seat.html nowe w serwisie 2300 zl a tu 300 300zł za sztukę !!! czyli ponad połowa ceny serwisowej. I tak dobra HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość +jacek+ Zgłoś #9 Napisano 2 Marca 2006 Nie usuwamy postow o ile nie zawieraja wulgaryzmow badz zawieraja jakies bzdury. Jestes pewien, ze watek np. nie zostal przeniesiony do innego dzialu. Cos mi sie kojarzy. ze pisales do dzialu B6 majac B5. Wiem wiem. Jeden post słusznie został przeniesiony z dzialu B6 do B5. Miałem jednak jeszcze jeden znacznie bardziej na temat itd itp ale cosik go nie moge znaleźć. Nie istotne. Pomózcie mi jedynie znaleźć pompowtryski bo pilnie ich potrzebuje. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość +jacek+ Zgłoś #10 Napisano 4 Marca 2006 No i LIPA. Zakupiłem trzy pompowtryski ( używki ). W ASO założyli mi sprawdziliśmy na komputerze wskazania - wszystko w normie ( dobre, zdrowe pompowtryski ) i brak błędów. No to jade na jazdę próbną a szarpanie jak jest tak jest. Nic kompletnie nic się nie zmieniło. Powiedzcie mi prosze co może powodować taki stan rzeczy. Autko zdrowe silnik ładnie pracuje ale coś jakby zkłóca jego pracę w zakreie 1900 -2100 obr / min. Ja już nie mam więcej pomysłow. Odłączyłem nawet katalizator bo ASO myślało o jego zapchaniu ale i to nie pomogło. Czy coś dalej jest nie tak z dawką paliwa, czy moze cos nie tak zamontowali pompowtryski ?? A moze awaria jest całkiem w innnym miejscu co myślicie moze ktos cos podobnego juz przerabiał u siebie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ads11 Zgłoś #11 Napisano 5 Marca 2006 Znalazlem cos takiego: ''Ostatnio zaobserwowałem w moim ASV niepokojące dźwięki na biegu jałowym , takie jakby dudnienie, przechodzące w pukanie, autem zaczęło też troszeczkę telepać. Dziś zrobiłem niezdrowy test polegający depnięcu na 5 biegu od 1,5 krpm, silnik wpadł w bardzo mocne, i nieprzyjemne wibracje - diagnoza wydaje się być prosta - koło dwumasowe się kończy. '' A caly temat: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=30964 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrhz Zgłoś #12 Napisano 3 Stycznia 2008 dokaldnei to moze byc przyczyna drgan kolo dwumasowe tudziez w pasku sa dwa jedno ze sprzegielkiem drugie z przodu na pasek wieloklinowy stawiam na ta dwumasowke - kolo zamachowe. wrzuc 1 i ruszaj bez gazu powoli puszczajac sprzegla jak bedzie szarpac to 99% dwumasowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #13 Napisano 3 Stycznia 2008 dokaldnei to moze byc przyczyna drgan kolo dwumasowe tudziez w pasku sa dwa jedno ze sprzegielkiem drugie z przodu na pasek wieloklinowy stawiam na ta dwumasowke - kolo zamachowe. wrzuc 1 i ruszaj bez gazu powoli puszczajac sprzegla jak bedzie szarpac to 99% dwumasowka kolego udzielasz odpowiedzi na post z 2006 roku . Myślę że ten problem już dawno jest rozwiązany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #14 Napisano 3 Stycznia 2008 Chciał się wykazać. ale może komus się przyda jego odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomanimi Zgłoś #15 Napisano 3 Stycznia 2008 jak wymieniłeś pompowtryki na dobre i nadal to samo to może przyczyna tkwi w sterowniku silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek1964 Zgłoś #16 Napisano 11 Marca 2008 A może zawór recyrkulacji spalin trzeba przeczyścić lub wymienić . Jeżeli jest nisprawny na róznych obr. silnika może silnik nierówno pracować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #17 Napisano 11 Marca 2008 Panowie a może to a może tamto. Jeździmy autami o nowoczesnej konstrukcji w których jest zamontowane gniazdo VAG. Podłączyc się wyczytać błędy i naprawiać ewentualnie jeśli nie wiemy pytać na forum. Jest tu parę mądrych głów które coś poradzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darekw6 Zgłoś #18 Napisano 11 Marca 2008 Witam mam podobny problem z tym że u mnie silnik drży tylko przez pierwsze 2-3 sekundy po odpaleniu na zimnym po czym pojawia się chmura dymu z tłumika. co może być tego przyczyną dodam że wymieniłem świece żarowe i problem jakby się trochę zmniejszył ale nie do końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość DRAGONA 28 Zgłoś #19 Napisano 16 Marca 2008 Jest to moja pierwsza wypowiedz na tym forum,zatem proszę o wyrozumiałość.Mam taki sam problem.Otóż mój Passacik nie dość ze na wolnych obrotach trzęsie sie jak galaretka,to jak dochodzi do 3000 obrotów traci moc,a na dodatek niesamowicie jest głośny i buczy w środku.W tej chwili stoi już tydzień u mechanika.Koło dwumasowe sprawdzone-oki,podobno ze padł jeden z pompowtryskiwaczy.Autko rewelacja ,mam go od pażdziernika i jeżdzi mi sie super ale,ale dobija mnie to że nie wiadomo co jest przyczyną takiego stanu rzeczy.Jeżeli mieliście podobne problemy ze swoimi paskami,proszę podpowiedzcie co to może być.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość s113 Zgłoś #20 Napisano 6 Maja 2009 to , że dochodzi do 3tyś obrotów i robi się muł, to efekt przeładowania. Po czym praca silnika przechodzi w tryb awaryjny i jest jakby mu 70 koników zabrano. (chwilowo pomaga zgaszenie i włączenie kluczykiem).Na 99% to pompa paliwa (jest tam taki tłoczek, który jak sie cały czas jeżdzi na niskich obrotach to się zacina i następuje owe przeładowanie. Tomek ---------- Post added at 22:18 ---------- Previous post was at 22:13 ---------- dokaldnei to moze byc przyczyna drgan kolo dwumasowe tudziez w pasku sa dwa jedno ze sprzegielkiem drugie z przodu na pasek wieloklinowy stawiam na ta dwumasowke - kolo zamachowe. wrzuc 1 i ruszaj bez gazu powoli puszczajac sprzegla jak bedzie szarpac to 99% dwumasowka ludzie , czy słyszeliście kiedyś co słychać jak padniete jest koło dwumasowe. Jeśli nie słyszeliście, to wrzuccie kilka śrubek do młynka od kawy i włączcie. Podobny dzwięk i przy tym telepotanie w kabinie, stuki. Do tego jak wciskasz sprzęgło, to słyszysz różnicę i odczuwasz zmiany wibracji, więc jeśli nie jesteście pewni, a gdzieś tam coś usłyszeliście to nie puszczajcie famy. Bo potem pseudo mechanicy nabijają nieznających się użytkowników aut na grube tysiące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach