Skocz do zawartości
Gość Mar/cin

Climatronic błąd 4FA i 318

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mar/cin

Witam.

Nie moge nigdzie znalesc w/w bledow w climatronic .

Moze ktos wie co one oznaczają.

Poozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacz Tu ;)

0126-04F2 Przekaźnik elektryczny – J52 świec żarowych.

00792-0318 Wyłącznik F129 ciśnienia układu klimatyzacji (info instrukcje serwisowe!!!)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd 318 nie jest kodem błędu, to jest informacja, iż zadziałało zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem ciśnienia w klimatyzacji. Sterownik wyłączył sprężarkę aby uchronić ją przed awarią. Może nie działać wentylator na chłodnicy. Sam wentylator jest sprawny

( podłączony na krótko działa). A dlaczego się nie włącza .... spalony bezpiecznik 40A. W skrajnym przypadku wentylator startuje od razu drugiego biegu.

Może chociaż TO ci trochę rozjaśni wizje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mar/cin

Dzieki .

Wentylator byl zepsuty,chlodnica klimy nieszczelna i zaworek sie przytkal jakimis opilkami aluminium.

Teraz juz A/C dziala.

Chlodnica 340

Wentylator 300

140 za wymontowanie /wmontowanie

Te inf same sie wykasuja czy jak to zrobic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o kody błędów na panelu klimy? No to kasuje się tak: (było już zresztą na forum - wystarczy poszukać :zdegustowany: )

 

Zapłon wyłączony. Nacisnąć równocześnie guziki [zamknięty obieg powietrza] oraz [ECON] i przytrzymać minimum 3 sekundy. Trzymając przyciśnięte włączyć zapłon. Diagnoza zostanie przeprowadzona. Na koniec na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie pojawi się liczba błędów a po lewej stronie kod błędu. Przełączamy pomiędzy nimi guzikiem [temperatura +]. Błędy kasujemy poprzez przytrzymanie przycisku [ECON] - do momentu, aż po lewej stronie wyświetli się 444 :ok:

 

Jak to nie pomoże, to "only" VAG zostaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam jeszcze pytanko ...

u mnie przy tescie pokazuja sie z lewej 444 a z prawej kod 02 - co on oznacza?

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już nic nie oznacza :rotfl:

444 02 - brak błędów, czyli ALLES GUTE :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ympans
spalony bezpiecznik 40A
hmmm a gdzie on sie mieści ? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ympans - zajrzyj do tego posta - strona nr 4 :super:

 

->Lokalizacja bezpiecznika 40A <-

 

A tak gwoli ścisłości, to:

4FA - siłownik klapy obiegu wewnętrznego

 

jjacekkx napisał/a;

0126-04F2 Przekaźnik elektryczny – J52 świec żarowych.

Jacek - Raczej nie o taki bład chodzilo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

jjacekkx napisał/a;

0126-04F2 Przekaźnik elektryczny – J52 świec żarowych.

 

Jacek - Raczej nie o taki bład chodzilo.

sorki :mur: literówka :wstyd:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zobacz Tu ;)

0126-04F2 Przekaźnik elektryczny – J52 świec żarowych.

00792-0318 Wyłącznik F129 ciśnienia układu klimatyzacji (info instrukcje serwisowe!!!)

 

mozna jeszcze raz umiescic ten plik? nie dziala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też poszukuję tego bezpiecznika 40A od wentylatora klimatyzacji, bo też miałem tą informację 318 i wentylator miał problemy, aby samemu wystartować (trzeba go było jakim kluczem walnąć to dopiero wtedy się zaczynał kręcić).

 

Gdzie ten bezpiecznik (obok kierownicy czy gdzieś indzie) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie też poszukuję tego bezpiecznika 40A od wentylatora klimatyzacji, bo też miałem tą informację 318 i wentylator miał problemy, aby samemu wystartować (trzeba go było jakim kluczem walnąć to dopiero wtedy się zaczynał kręcić).

 

Gdzie ten bezpiecznik (obok kierownicy czy gdzieś indzie) ?

on jest pod osłoną dolną kierownicy ten cały plastik w który są przełącznik świateł i regulacja ciemno/jasno i wysokości reflektorów jest on schowany za przekaźnikami w głębi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie ten bezpiecznik (obok kierownicy czy gdzieś indzie) ?

Musisz odkręcić dolny plastik pod kolumną kierownicy i w głębi będą dwa duże bezpieczniki: czerwony i pomarańczowy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a gdzie się znajduje tak dokładnie ten bezpiecznik 40A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a gdzie się znajduje tak dokładnie ten bezpiecznik 40A
a umie kolega czytać ???

on jest pod osłoną dolną kierownicy ten cały plastik w który są przełącznik świateł i regulacja ciemno/jasno i wysokości reflektorów jest on schowany za przekaźnikami w głębi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisali koledzy wyzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam nie doczytałem. Można jakoś dostać się do niego od strony bezpieczników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie a gdzie się znajduje tak dokładnie ten bezpiecznik 40A

Jak nie umiesz czytac, to zmień sobie w Windowsie język :haha

Mój post jest tuz nad twoim i masz tam jasno napisane - gdzie go znaleźc :fajny

 

Można jakoś dostać się do niego od strony bezpieczników

Jeśli masz anoreksję - to tak - zmieścisz tam łapę :D Ale tak normalnie to nie ma szans - plastik trzeba odkręcić pod kierą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może prościej , poszukaj wtyczki od wentylatora klimatyzacji rozłącz ją i sprawdz czy jest napięcie .albo próbuj podłączyć na krótko . Wtyczka znajduje sie obok zbiorniczka płynu wspomagania układu kierowniczego . A co do pukania w silnik wentylatora to na 100% koniec szczotek ( też tak miałem ) można je wymienić lub kupić kompletny wentylator i po kłopocie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności