Skocz do zawartości
kuduk3

spadek mocy i momentu po wymianie wałka rozrządu i szklanek 1,9 tdi 105 PD BKC

Rekomendowane odpowiedzi

PASSAT B6 1,9 tdi 105 PD BKC po modzie 140 KM 320 NM wymienilem wałek rozrządu i szklanki bo wydarło, pojechałem na hamownie nie zmieniając filtra powietrza (a jak padła szklanka to walilo z zaworów w filtr powietrza az stukało ) i spadek koni 134 KM i 307 NM (Z WYKRESU WIDAC ZE TURBO SIE OPÓŻNIA) jaka może być przyczyna???

 

IC szczelny,

nakrętki wtrysków nie ruszane

w czasie jazdy nic sie nie swieci,zadne kontrolki

 

czy mógł zabrudzić sie przepływomierz i filtr powietrza sadzą i to jest przyczyna?

 

PROSZĘ O POMOC

Edytowane przez kuduk3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd dobrze ustawiony???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak bo sprawdzany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może jest problem z tym brudnym filtrem powietrza.

Może brakuje mu po prostu tlenu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zaszkodzi zrobić skanu błędów i wyczyścić przepływkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagnostyka vagiem nie pokazała błędów, filtr powietrza wymieniłem - był troszke zakopcony, ale z mocą sie nic nie zmieniło

 

---------- Post added at 20:34 ---------- Previous post was at 20:32 ----------

 

Jechałem dzis 1,9 tdi 130km 310 nm 6biegów i jakby wyrażnie lepiej szedł od mojego niby 140km 320 nm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź może już tak dla zasady układ wydechowy.

Może z nim coś nie gra.

 

---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

 

Wcześniej jakoś nie doczytałem.

Piszesz,że turbo się opóźnia. Może problem dotyczy samej turbiny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydech ok

IC szczelny

 

---------- Post added at 20:46 ---------- Previous post was at 20:45 ----------

 

tego nie moge wykluczyc tylko przy modzie turbo dmuchało ok, a po tygodniu padly szklanki

 

---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:46 ----------

 

i wymiana walka i hamownia to czas ok 2 tyg ..... wiec po 2 tygodniach turbo mialaby inne parametry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wydech ok

IC szczelny

 

---------- Post added at 20:46 ---------- Previous post was at 20:45 ----------

 

tego nie moge wykluczyc tylko przy modzie turbo dmuchało ok, a po tygodniu padly szklanki

 

---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:46 ----------

 

i wymiana walka i hamownia to czas ok 2 tyg ..... wiec po 2 tygodniach turbo mialaby inne parametry?

sterowanie turbo sprawdź wężyki podciśnienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki a czy cos jeszcze wam przychodzi do głowy ???????

Edytowane przez kuduk3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki a czy cos jeszcze wam przychodzi do głowy ???????

Mi jeszcze do głowy przychodzi sprawdzenie EGR - a .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor pisze krzycząc ale na kogo i za co?

A wracając do tematu to skoro wytarło Ci szklanki a co jest oczywiste masz problem ze smarowaniem lub przebieg ponad pół miliona kilometrów.

Tak czy owak jeżeli podnosiłeś wałek powinieneś ustawić wtryski bezwzględnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm... mechanik mowil ze przy wymianie wałka nie rusza sie wtryskow ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

źle ustawione pompki czy też rozrząd wyjdą na logach w VAGu.

Pomiar na hamowni zależy od wielu czynników... od samej hamowni, ciśnienia atm, temp. powietrza, paliwa jakie zatankowałeś...nawret ciśnienie w oponach... więc jeśli logi są OK, to daj sobie spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wałek z ryżu czy jakiś firmowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wałek ok za 900

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 900zl to raczej z ryzu :)

A tak na powaznie to naciag pompek bezwglednie do sprawdzenia.

Walek na pewno do tego modelu i do tego rocznika :fajny ??

Ile synchro na 04 wynosi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

większość nie ma problemów ze wzrokiem - popraw pierwszy post

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Za 900zl to raczej z ryzu :)

A tak na powaznie to naciag pompek bezwglednie do sprawdzenia.

Walek na pewno do tego modelu i do tego rocznika :fajny ??

Ile synchro na 04 wynosi?

 

A jaki wałek żeby nie mieć z ryżu hehe.Pytam poważnie bo właśnie zauważyłem u siebie zaczynający się koszmar.

Na półce leży turbo od AWXa,pompki BA,prawie już uzgodniony termin mapy a tu taki niefart po zdjęciu pokrywy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności