tomcio1 Zgłoś #1 Napisano 26 Marca 2011 Witam serdecznie. Mam problem z VW Passat AWX z 2002 roku, który był rozkradziony. Przekaźniki i inne bezpieczniki już uzupełniłem. W chwili obecnej działa wszystko oprócz pompy paliwa - podłączając +12V do zielono-żółtego kabla idącego do niebieskiej kostki pod nogami kierowcy pompa działa i można odpalić samochód. Nie mogę się połączyć z sterownikiem silnika (09-Engine), a sterownik ABS wyrzuca 18258 - Brak komunikacji z ECU. Z tego co widzę były pomontowane jakieś odcięcia i alarmy. Co o tym sądzicie? POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2011 zerknij czy masz odpowiednie przekaźniki i bezpieczniki przy ECU i czy masa jest ok http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523&highlight=rozmieszczenie+bezpiecznik%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio1 Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2011 Sprawdzałem wszystko wg linku, który podałeś i wszystko powkładałem jak należy. Mam pytanie co do pompy paliwa. Gdzie musiałbym wpiąć napięcie (np.: pociągnięte ze stacyjki), żeby przekaźniki działały jak normalnie? Z tego, co zauważyłem, za sterowanie pompą paliwa są odpowiedzialne przekaźniki nr 269? (w puszce ze sterownikiem ECU) i 267. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2011 odepnij wtyczkę przy pompie i sprawdź czy jest przejście na pinach pompy i czy dochodzi napięci po przekręceniu kluczyka na zapłon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomcio1 Zgłoś #5 Napisano 26 Marca 2011 Napięcie na zielono-żółtym kablu jest, masy (gruba i cienka) również. Z tego co się orientuję grube kable są od zasilania, a cienkie od wskaźnika poziomu. Po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej reakcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach