Skocz do zawartości
radek777

pytanie o klucz do odkrecania podrywy filtra oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślę kolego że musisz zobaczyć jak wygląda filtr,ponieważ widzę że nie masz pewności a końcówki od filtrów są różne. ja używam klucza opaskowego i pasuje prawie do każdego rodzaju filtra. np coś takiego

http://allegro.pl/klucz-tasiemkowy-opaskowy-do-filtra-oleju-nowy-fv-i1489030597.html

A jak nie to w ostateczności przedziurawić filtr wkrętakiem i odkręcisz tylko nieco się ubrudzisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam silnik co radek i lepszy byłby dla niego klucz z linku,który podałem wyżej nakładasz z góry na obudowę i już,opaskowy może się ślizgać i małe jest pole manewru.

 

---------- Post added at 20:07 ---------- Previous post was at 20:05 ----------

 

A jak nie to w ostateczności przedziurawić filtr wkrętakiem i odkręcisz tylko nieco się ubrudzisz
w AJM jest obudowa filtra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kluczem opaska prubowałem nie idzie pytam czy ktos ma konkretnie dane

silnik ajm-xx mm xx scianek

bo jest kilka typów 74mm 17

76 mm 14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radek zobacz jaki mam motor AJM podałem ci link z allegro masz podgląd.Odkręcałem juz parę razy i szło jak po maśle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedys kupilem taki klucz za pare zeta - lancuchowy. mysle sobie, co sie w nim moze popsuc jak bede ostrozny, przeciez uzyje go tylko kilka razy. otoz nic sie nie popsulo tylko sie powyginal jak cholera, nie dalo sie odkrecic nic. no to mysle sobie - kupie ten tasmowy, on sie nie pognie, a tasme ma metalowa. niestety - tasma pekla przy tej malej srubce wkreconej do nakretki. na szczescie mialem pod reka odpowiednie narzedzia zeby sobie to naprawic.

widzialem tez kilka pourywanych uniwersalnych kluczy ktore maja trzy bolce zaciskowe.

wbity srobokret tez daje rade, kilka razy juz tak robilem - spowrotem mozna wkrecic sama dlonia.

 

jak mi znow strzeli ten szajs tasmowy to kupuje tego nasadowego giganta. raz kupisz i swiety spokoj. tym bardziej jezeli bedzie mozliwosc to biore te cudenko: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=92329

 

oczywiscie jest jeszcze opcja kupna lepszej marki uniwersalnego klucza np jonnesway

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego oli2008 ale do wyboru mam te z linków na górze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo jest kilka typów 74mm 17

76 mm 14

podejdź trochę do tego klucza z "dystansem" będziesz liczył ścianki i zbierał dane?Przecież to tylko odkręcenie osłony filtra.Podaliśmy ci linki i z nich skorzystaj.Co to będzie przy wymianie rozrządu? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem własnie ajm----76mm 14 scianek dzieki za uwage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności