Skocz do zawartości
rafel

Gdzie podłączyć podgrzewane fotele

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z podłączeniem podgrzewania foteli. Wersja CL czyli w standardzie nie było grzania. Mam już rozprowadzoną wiązkę, tylko nie wiem gdzie podłączyć. Wiązka i fotele są od passata. Schemat posiadam ale jestem w tym temacie zielony. Pomocy!

Edytowane przez rafel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukajka nie pomogła??

fotele i wiązka z b3 czy b4??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzanie foteli jest na tym samym bezpieczniku co światła wsteczne...szukaj pod skrzynka przekaźników jakiejś wolnej wtyczki na której jest napiecie z tego właśnie bezpiecznika--a to dlatego iż chyba nie wpina sie bezpośrednio do skrzynki bezpiecznków...u mnie są fabryczne grzane fotele i do dzisiaj nie wiem skąd włącznik bierze prąd ...bo jakos nie było przyczyny dochodzić ;)

 

No niby zasilanie idzie D09

TUTAJ rozpiska skrzynki bezpieczników

 

aha...jeszcze jedno mi sie przypomniało...wtyczka pod fotelem ma stały plus (omija włącznik) taki gruby czerwony...

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fotele są z b3 a wiązka z b4, ale przewody przy przełączniku pozamieniane zgodnie z oznaczeniami przewodów. W podanym linku jest informacja że gdzieś z tyłu się podłącza. Zdjęłam całą skrzynkę z bezpiecznikami i nic nie znalazłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Nabyłem podgrzewane fotele do passata.Posiadają przekaźniki (59).Kupiłem też orginalny podwujny włącznik z regulacją podgrzewania obu foteli.

Poszukuje schematu bo nie posiadam orginalnej wiązki muszę ja zrobić samemu.

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa posty wyżej jest link do tematu o fotelach, a w tym temacie jest schemat.

Udostępnij tę odpowiedź