Skocz do zawartości
Gość nordi

benzyna ale jak diesel

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nordi

Witam usłyszałem dzisiaj że moje auto jak złapie temperature to silnik na wolnych obrotach zaczyna pracować jak diesel. Ten dziwny dzwięk wydobywa sie tak jakby z okolic tyłu silnika tuż przy akumlatorze.Gdy dodam gazu wszystko chodzi super ,co to może być?Może ktoś miał taki problem.

1,8 benzyna 125 km rok 1998

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Naiwny

Moim zdaniem, ale jestem marnym mechanikiem, to brak ciśnienia oleju na wolnych obrotach. Hydrauliczny napinacz łańcuszka nie wyrabia i albo słyszysz łańcuszek, albo popychacze.

Poczekaj jednak na opinie Fachwców na tym forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie w sluzbowej pandzie nawet niedawno sie smialismy ze chodzi jak diesel wczesniej w seicento jeszcze gorzej bylo szczegolnie na zimnym silniku:) nie mam pojecia czego to jest przyczyna a auto jest regularnie serwisowane co 20k w serwisei fiata:) podejrzewam ze to przez gaz bo jak sie przelaczy na beznyne stabilniej chodzi.

 

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nordi

byłem u mechanika powiedział że to napinacz łańcucha do wymiany nie wiecie ile to cudo moze kosztować i trzeba wymienić tez łańcuch?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakiego łańcucha?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwyższy czas wymienić mechanika, chyba już swoje wypił :krzeslem: chyba, że masz silnik w wersji, której nie znamy, a którą zna mechanik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki że nie na temat, ale zajebista rejestracja na tym zdjęciu!!!! Sam bym taką chciał mieć po dzisiejszym dniu!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukass