MrWho Zgłoś #1 Napisano 1 Sierpnia 2005 Hejka Jeden łepek z forum golfa dał mi kody climatronic wyjasnienia chyba sa prawidłowe Lecz nie mogę nijak wejść do opcji kodów... Może ktoś z was wie jak to zrobić Próbowałem już na dwa sposoby doszedłem jedynie jak zmienić jednoski z celciusza na farenchajta... u mnie trzeba wcisnać AUTO i ECON ( Passat B5 98 ) , teraz pytanie na klimie przycisk recykulacji to jaki ?? Próbowałem tak jak oni tutaj pisza jak i jest napisane na http://www.b5glx.com/tips_climatronic.htm czyli : predkość wentyli do dołu + zimniejsza temperatura + ECON ale tez nie weszłem do tych opcji servisowych Moze ktoś wie jak do nich wejśc ? Po próbujcie u siebie jakoś a teraz lista : [tutaj byly kody ale sa przyklejone w dziale "Techniczne"] PS. Wnioskuje o przyklejenie [update] Kilka stron z kodami: http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/klima/codes.htm http://www.doppel-wobber.de/index.html [uprade2] Jeszcze przed chwila przeczytałem ze trzeba miec właczony samochod ( chyba ) jutro bede probował jeszcze coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #2 Napisano 4 Sierpnia 2005 heh no ale nie tylko ty jeden jestes userem tego forum na forum z 5 osob ma B5 no nie mowcie ze tylko ja mam climatronic... PS niech ktos doda okienko szybkiej odpowiedzi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #3 Napisano 5 Sierpnia 2005 Witam!!! W sobote (mam nadzieje) zrobie sobie dzien gospodarczy i sprobuje zobaczyc z tymi kodami co i jak! :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #4 Napisano 5 Sierpnia 2005 łokej czekam z niecierpliwościa... bo u mnie niestety nie poszło Trzeba cos innego wcisnac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #5 Napisano 6 Sierpnia 2005 U mnie tez nie dziala..pozniej wciskalem juz rozne kombinacje i...wylaczylem sobie jakos wentylatory,dobrze ze po ponownym odpaleniu zaczely mi pracowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #6 Napisano 7 Sierpnia 2005 a jakiego konkretnie masz paska? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #7 Napisano 8 Sierpnia 2005 Jestem userem B3 ki z 93go roku.Na panelu brakuje mi opcji ECON.Za przycisk recyrkulacji przyjalem obieg zamkniety(bo niby co mialo by byc??? :wink: ) Ps:Byc moze w moim nie ma autodiagnozy klimatronika :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sfinx Zgłoś #8 Napisano 21 Sierpnia 2005 mam pytanie nie mam zielnego pojęcia do czego są te przyciski AUTO i ECON Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #9 Napisano 21 Sierpnia 2005 jak sie świeci AUTO ( odrazu po naciśnieciu... to climatronic steruje sam automatycznie nawiewy itd żeby uzyskac nastawiona przez ciebie temperature... jezeli nic sie nie świeci to i tak działa sprezarka ale wtedy to jest manual... a jak właczysz opcje ECON wtedy sprezarka klimy sie wyłacza... sprawdz to sobie na postoju wyraĽnie na auto silnik przygaśnie troszke słychac bedzie jak zejdzie z troche z obrotów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remlus Zgłoś #10 Napisano 17 Stycznia 2006 Wiem, że temat stary, ale u mnie kody działają. Wciskam wentyle w dół, temp w dół i econ, tyle, że trzeba chwilę potrzymać by zaskoczyło. Tak jak już gdzies wyczytałem, wskaźnik prędkości samochodu w klimie (kod 16) pokazuje wyższą szybkość niż na desce rożdzielczej. Ponoć VW zadbał o to??? U mnie różnica to 4 km/h. Może to i lepiej? EDYTOWANE No oczywiście w klimie pokazuje niższą, sorry za przejęzyczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #11 Napisano 17 Stycznia 2006 Producenci teoria spisku doprowadzili do tego, ze predkosc pokazywana przez predkosciomierz jest ciut wyzsza niz rzeczywista i rosnie wprost proporcjonalnie do wzrostu predkosci rzeczywistej. Predkosc pokazywana przez climatronic powinna byc troche nizsza od tej pokazywanej na predkosciomierzu. Ja jakim ogumieniu jezdzisz? Cisnienie w oponach prawidlowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #12 Napisano 17 Stycznia 2006 w passatch 88-93 tez mozna pobawic sie climatronikiem po nacisnieciu OFF i temp+ jednoczesnie wyswietlaja sie kody: oto lista: 1 1 1 1 Sterownik uszkodzony 2 3 1 2 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 3 1 3 3 Czujnik temperatury otoczenia 3 2 1 1 Czujnik temperatury w tablicy instrumentów 3 2 1 3 Czujnik temperatury zasysanego świeżego powietrza 3 2 2 3 Wyłącznik termiczny parownika 3 2 2 4 Wyłącznik ciśnieniowy klimatyzacji 3 2 3 4 Czujnik temperatury w tablicy instrumentów z dmuchawą 3 2 4 1 Czujnik fotoelektryczny nasłonecznienia 4 1 2 2 Silnik nastawnika klapy do regulacji temperatury 1 2 3 Silnik nastawnika klapy 4 1 2 4 Silnik dmuchawy świeżego powietrza 4 1 3 1 Silnik nastawnika klapy spiętrzającej 0 0 0 0 Koniec wyświetlania 4 4 4 4 Brak błędów w pamięci po nacisnieciu OFF i temp- jednoczesnie tez sie wyswietlaja kody -predkosc, temp wody, itp TABELA WARTOŚCI RZECZYWISTYCH CODE Nazwa WARTOŚĆ RZECZYWISTA 1231 Prędkość jazdy xxxx km/h Sprawdzanie patrz 1323 przełącznik pedałowy kick-down 1 (ZAŁ.) (tylko w przypadku automatycznej skrzyni biegów) 2 (WYŁ.) Sprawdzanie patrz 2312 Temperatura czynnika chłodzącego xxxx (C/(F Sprawdzanie patrz 3133 Temperatura zewnętrzna xxxx (C/(F Sprawdzanie patrz 3211 Temperatura wewnątrz pojazdu xxxx (C/(F Sprawdzanie patrz 3213 Temperatura zbiornika wody xxxx (C/(F 3223 Wyłącznik termiczny 1 (zamk.) Parownik 0 (otw.) Sprawdzanie patrz 3224 Wyłącznik ciśnieniowy 10 klimatyzacji 11 Sprawdzanie patrz 3241 Czujnik fotoelektryczny nasłonecznienia xxxx Sprawdzanie patrz 4121 Sprzęgło elektromagnetyczne 1 (zał.) klimatyzacji 0 (wył.) Sprawdzanie patrz 0000 Wyświetlanie wartości rzeczywistych zakończone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #13 Napisano 18 Stycznia 2006 remulus - wiesz jaki masz climatronic ? ten długi czy krótki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gawronik Zgłoś #14 Napisano 18 Stycznia 2006 To jeszcze ja o coś zapytam w tej kwestii... Przyznam, że jeszcze nie "bawiłem się" tymi kodami, ale nurtuje mnie taka rzecz: jeżeli wybiorę np. kod nr 17 (prędkość pojazdu) albo 28 (RPM silnika), to jak potem wrócić do ustawień fabrycznych / początkowych? Nie wiem, może problemu w ogóle nie ma, bo może po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu samo się przestawi, ale wolę zapytać o to, zanim zacznę "dłubać", a potem okaże się, że nie wiem jak przywrócić ustawienia początkowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remlus Zgłoś #15 Napisano 18 Stycznia 2006 remulus - wiesz jaki masz climatronic ? ten długi czy krótki ? Wygląda jak radio "beta" , no nie wiem czy to długi czy krótki, jest rozmiarów radia. Wszystko wraca do normy po naciśnięciu "econ", albo wyłączeniu zapłonu - to do Gawronika. Żeby było łatwiej moja klima wygląda tak jak ta , przy okazji jest tu krótki opis jak się do tego zabrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #16 Napisano 18 Stycznia 2006 to jak potem wrócić do ustawień fabrycznych / początkowych? U mnie guzik ECONO zalatwial sprawe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #17 Napisano 22 Stycznia 2006 Siem!!! w passatch 88-93 tez mozna pobawic sie climatronikiem U mnie to dziala Tyle ze kody pokazuje mi 3y cyfrowe i mala cyfra u gory,cos takiego 111²!!! Tak to ma byc????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #18 Napisano 23 Stycznia 2006 ktoś z posiadaczy 3BG doszedł już do tej listy? U mnie nie kończy się ona na omawianych na passatplus.de 44 pozycjach, tylko ciągnie się aż do... 78 chyba Poza tym nijak nic się nie zgadza... prędkość jest na 16. miejscu, a na 44 zaobserwowałem temperaturę wody!! fajny bajer, idealnie pokrywa się z tym wskaźnikiem na desce rozdzielczej Można wyciągnąć skądś temperaturę oleju albo temperaturkę panującą w okolicy sprężarki? co by mieć odniesienie do chłodzenia turbinki przed zaparkowaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sajmon25 Zgłoś #19 Napisano 28 Stycznia 2006 a czy do B4 jest inna kombinacja? bo probowalem wg opisu i nic sie nie dzieje na panelu :? a czasami mam taki problem ze po wlaczeniu zaplonu przez jakis czas mruga wszystko na panelu klimatronika i chcialbym sprawdzic co go gryzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel1309 Zgłoś #20 Napisano 30 Stycznia 2006 a czy do B4 jest inna kombinacja? bo probowalem wg opisu i nic sie nie dzieje na panelu :? a czasami mam taki problem ze po wlaczeniu zaplonu przez jakis czas mruga wszystko na panelu klimatronika i chcialbym sprawdzic co go gryzie ja też mam B4-kę i pierwsze kody nei działają, nie próbowałem jeszcze tych do paska z 88-93r. Klime masz nabitą?? Może jest po prostu rozszczelniona?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach