Skocz do zawartości
cooler

Jak włączyć dzwięk przy włączaniu pilotem alarmu?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Grzebałem sobie w świeżo zakupionym Pasku (1.8T 2001r) tzn. usiłowałem dojść co zrobić aby radio się nie wyłączało wraz z wyjęciem kluczyka, (skądyś się dowiedziałem że i to można w jakiś sposób zaprogramować) kiedy żona przyprowadziła mi dwóch moich synów, celem pozbycia się ich na dłuższą chwilę. Oczywiście chłopaki moim wzorem wzięły się za naciskanie wszystkiego co się da, a co się nie da to próbując wyrwać. Do pewnego momentu Pasek dzielnie stawiał opór, w czym mu trochę pomagałem, ale jak ich w końcu ze środka wygoniłem i nacisnełem przycisk pilota aby zamknąć przed nimi plac zabaw, to się okazało, że centralny zamknął dzwi, alarm mrugnął światłami, ale nie zabrzmiał jak zwykle dzwięk informujący o włączeniu alarmu.

Ponieważ dzieciaki bawiły się naciskaniem przycisków centralnego zamka (tych na podłokietniku obok sterowania szyb) a ja miałem przekręcony kluczyk wywnioskowałem że udało się im jakoś wyłączyć dzwięk, choć nie wiem jak. W moim poprzednim alarmie w innym samochodzie udawało się zrobić to samo, naciskając na raz przyciski włącz i wyłącz alarm na pilocie, tu mi się chyba nie udało, albo jest ta funkcja ale robię ciś w złej kolejności.

W każdym razie sprawdziłem, że tych przycisków na podłokietniku nie da się wcisnąć na raz (coś jak huśtawka - albo jeden - albo drugi, dwa na raz nie). Myślę że jeszcze mogło być to związane z włączonym zapłonem, ale jest za dużo zmiennych.

Może ktoś po prostu wie jak to włączyć z powrotem? A może po prostu coś się spieprzyło, a ja szukam dziury w całym. Dzieci wiele potrafią w tym stylu, koledze dzidzia tak rozkonfigurowała TV pilotem (jakiś napis na stałe w górnym rogu), że serwis nie umie przywrócić go do działania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedz nam jedna rzecz - to jest alarm fabryczny czy zakladany we wlasnym zakresie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tymon

Gdzieś w instrukcji VAGa czytałem o zmianie takich opcji, ale do tego trzeba podłączyć się pod komputer ale ręcznie to nie mam pojęcia :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TOMASZ

Jakby podpoinam się pod pytanie coolera gdyż kiedy załączam swój fabryczny alarm migają tylko kierunki dziwięk zaś żaden się nie wydobywa również..??

Jest taki przycisk w słupku (na dole) obok siedzenia kierowcy którym można wyłączyć alarm czasowo jednak jak rozszyfrować kiedy ów przycisk jest wciśniety a kiedy wyciśnięty nie jest wcale takie proste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passatwv

Ja również chciałbym sie dowiedzieć o taka rzecz. Co zrobic zeby przy nacisnięciu centralnego odblokowac tylko drzwi kierowcy a inne zeby zostały zamknięte. Słyszałem, ze jest to wykonalne niemniej u mnie albo wszystkie zamkniete albo wszystkie otwarte. Pasek ma fabryczny centrany i autoalarm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja również chciałbym sie dowiedzieć o taka rzecz. Co zrobic zeby przy nacisnięciu centralnego odblokowac tylko drzwi kierowcy a inne zeby zostały zamknięte.

Chodzi o nacisniecie guzika od centralnego od srodka przy zamknietych wszystkich drzwiach czy od zewnatrz, podchodzac do zamknietego samochodu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość passatwv

Chodzi o nacisniecie guzika od centralnego od srodka przy zamknietych wszystkich drzwiach czy od zewnatrz, podchodzac do zamknietego samochodu?

Głównie chodzi mi o naciśnięcie guzika na pilocie od zewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to centrala alarmu musi miec taka opcje. Spotkalem sie z czyms takim w BMW - jednorazowe nacisniecie guzika i otwieraja sie drzwi kierowcy - dwukrotne nacisniecie guzika i otwieraja sie wszystkie drzwi. Nie slyszalem, zeby taka opcja byla jednak w passatach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość robdol

To jest do zrobienia i jest o tym w instrukcji, tyle że piszą że passek jest przygotowany na takie rozwiazanie ale uaktywnic trzeba a ASO . czyli przekladająć na polski da się to zrobić wg. mnie VAG-iem.

instrukcja zeszyt 3.1 strona 33/34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm... napewno nie ma?

koleżanka w seacie ibiza z 1999 roku ma coś takiego - nie wiem czy to nie jest częścią jakiegoś modułu, bo np. ma tez taki bajer, ze po przekroczeniu pewnej predkosci (20km/h?) domykają się jej wszystkie drzwi.

jak wyjdzie z samochodu i go zamknie, pozniej naciska pilota i otwieraja sie tylko drzwi kierowcy... i to napewno instalacja fabryczna. w pasku by poskąpili ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba poczekac na Marka, on jednak gdzies chyba wyjechal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat ma taka opcje ( otwierania tylko drzwi kierowcy )da sie ja aktywować przez kabel :)

Jest jeszcze taka opcja że jak ruszamy i przekroczymy 15-20km/h drzwi sie zamykaja... jak i tylnia klapa... po wyjeciu kluczyka ze stacyjki wszystkie drzwi sie otwieraja... dodatkowo jezeli otworzymy samochod recznie przyciskiem w panelu i odczekamy 30s sama klapa bagaznika nam sie zamknie... po ruszeniu domkna sie drzwi..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MrWho, w takim razie dlaczego tego seryjnie nie uruchamiają? Fajna opcja, ale nie chce mi się wierzyć, że mój "golas" to ma :/ Chyba też będę się musiał uśmiechnąć do Marka na lutowym zlocie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm, ma ktoś może instrukcję aktywacji tych funkcji? Zastanawiam się czy to będzie dotyczyło wszystkich Passatów (od 97 wzwyż) czy tylko wybranych z odpowiednim modułem komfortu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czesc z wymienionych opcji mam ale w innej centrali, gdyz ze wzgledow bezpieczenstwa zmienilem alarm z seryjnego na inny. Z tego tez powodu malo prawdopodobne :) by uaktywnienie przez kabel w fabrycznej centralce tych opcji mialo wplyw na zew. alarm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kmink

ja tez bym chciał jekiś dodatkowe opcje uruchomić

mam wszystko fabryczne

jeżeli przez podłączenie do kompa to maozna zrobić to jaki program jest potrzebny i jaki kabel jest potrzebny i gdzie to wszystko dostanę :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano byłem w ASO Gajewska na Chełmżyńskiej i ustawili mi w końcu dzwięk włączenia/wyłączenia alarmu. Jedyne co mnie zirytowało to fakt że z Beep zmienili mi na takie chyba blink. Koleś zapierał się że tylko taki jest faktyczny dzwięk alarmu i nie chciał spróbować nic innego, pomimo że czytając poprzedni post Marka widzę że są dwie opcje: Beep i Blink... Ja zdaje się miałem Beep - wolałem ten dzwięk bo go lepiej słychać: tych blink blink nie bardzo...

Jak nic trzeba by mieć swojego VAG-a.

W każdym razie w ASO stwierdzili że dzwięk nie był zakodowany, więc nie mogło go być (!) i w ogóle patrzyli na mnie jak na jakiegoś dziwnego.

Pytałem czy możliwe było skasowanie tego ustawienia podczas zmiany komunikatów z niemieckich na angielskie (na wyświewtlaczu uniwersalnym) ale człowiek stwierdził że to daw różne komputery (!) więc to nie mozliwe. Co do tego że mogły to zrobić dzieci bawiąc się przyciskami też powiedział że to nie możliwe...

Sam już nie wiem co o tym sądzić... Z tego wszystkiego zapomniałem spytać czy da się po wyjęciu kluczyka utrzymać zasilanie radia... Najwyżej na przeglądzie zapytam...

 

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc i informacje... Choć teraz alarm to pikuś, bo mam chyba problem z zeżeraniem oleju - w ASO stwierdzili że nie ma wycieków, więc pewnie Turbo...

Napisze w nowym wątku, może ktoś będzie miał jakiś pomysł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:568:Jest głosowanie czy ma powstać taki dział: DIAGNOSTYKA - KODOWANIE - KASOWANIE INSPEKCJI - ADAPTACJA - USTERKI - KODY BŁĘDÓW - itp. Dotyczy on właściwie każdego auta które można zdiagnoaować - GŁOSUJCIE:

http://www.vw-passat.pl/viewtopic.php?t=1048

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piotrekli76

Nie wiem czy dobrze rozumiem ale zeby otworzyc tylko drzwi kierowcy trzeba na pilocie nacisnac raz przycisk otwierania a jesli sie chce otworzyc wszystkie drzwi to ten sam przycisk 2 razy. :)

 

_________________

VW Passat B5 1999 1.8 20V 125KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności