Gość marewel Zgłoś #1 Napisano 12 Kwietnia 2009 Witam,przymierzam sie do wymiany tarcz(maja bys nawiercane) w swojej A3. Mial to byc zimmeram ale w sieci krążą nie pochlebne opinie o wyrobach tej firmy( http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t39219.html ). Wtym momencie pojawila sie alternatywa w postaci polskiej firmy Mikoda: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=599319345 Podobno Mikoda produkuje tarcze dla brembo,a opinie o samej firmie sa dobre. Cena rowniez jest dobra okolo 140/szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2009 Mial to byc zimmeram ale w sieci krążą nie pochlebne opinie o wyrobach tej firmy Jak dbał tak miał.....w 30 tys zajechał 3 komplety klocków to jak on jeździł...mniejsza o to Ja już otwory czyściłem, on widocznie nie a od zapchanych gdzie ciepło nie ma gdzie "uciekać" robią się takie pęknięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #3 Napisano 12 Kwietnia 2009 .w 30 tys zajechał 3 komplety klocków to jak on jeździł...mniejsza o to W koncu kupil tarcze sportowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 13 Kwietnia 2009 W koncu kupil tarcze sportowe. no dobra, to nie dbał o nie, nie oczyszczał ;-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 13 Kwietnia 2009 Pewnie że sam sobie winny - zobaczcie jak ma dziury pozapychane na tych fotkach z linku. To jest niedopuszczalne przy ziemmerkach !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #6 Napisano 13 Kwietnia 2009 cenowo mikoda bije wszystko na głowę... chcesz nawiercane (do pewnej głębokości ale nie na przestrzał) - nie ma problemu, chcesz przewiercone na wylot - nie ma problemu, nacięcia - bez problemu - wszystko za śmieszne pieniądze! Podajesz im wymiary lub dobieraz z katalogu i za tydzień masz tarcze gotowe. Ostatnio odkryłem temat i jestem w szoku bo mi fajne tarczki do kitcara robią, chociaż żaden zimmermann czy inne pseudo sportowe firmy nie mają w ofercie nacinanych/nawiercanych tarczek w tym rozmiarze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2009 cenowo mikoda bije wszystko na głowę... Cenowo to tak , a co z wytrzymałością i jakością? Kiedyś jak miałem B3 kupiłem kpl na przód Mikoda i nie zdążyły się klocki dotrzeć do tarcz i tarcze były do wyrzucenia- zwichrowały się; odczuwalne bicie w pedał ("stare" w lepszym stanie zdemontowałem). Kupiłem nowy kpl ATE i po problemie.Nie polecam wyrobów tej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2009 Kiedys czyli kiedy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2009 Tez jestem na kupie tarcz do przodu, chciałbym poprawić hamowanie i myślałem o nawiercanych. Napiszcie jak sie zachowuja faktycznie te Mikody czy warte ceny i jaki klocek do nich podobo lubia miękkie klocki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #10 Napisano 13 Kwietnia 2009 Kiedys czyli kiedy? Wymieniałem w 2004 wiosną (B3 użytkowałem od kwietnia 1997 do września 2005) ; bardzo zachwalał wtedy" Mikodę" mój sąsiad (taryfiarz)- ja się zawiodłem; pieniądze w błoto wyrzuciłem!. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #11 Napisano 13 Kwietnia 2009 Przez 5 lat to moglo sie wiele zmienic w firmie Mikoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #12 Napisano 13 Kwietnia 2009 Przez 5 lat to moglo sie wiele zmienic w firmie Mikoda. Owszem, mogło, lecz ja np. na pewno nie będę już tego sprawdzał na swojej skórze (a raczej kieszeni). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dest Zgłoś #13 Napisano 15 Kwietnia 2009 warto sprawdzic i podzielic sie wiedza i odczuciami;) ja narazie kupilem ate power disc i po 2 tys jestem zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #14 Napisano 15 Kwietnia 2009 sprawdzę i powiem jak to się mikoda ma do zimermanna, bo właśnie wyrzucam komplet tarcz z tyłu bo nie przeżyły jednego sezonu z klockami FDS (tarcza lita, przewiercana z tyłu), przebieg 20kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #15 Napisano 16 Kwietnia 2009 każdą tarczę można zajeździć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak ktoś jeździ w rajdach to nawet zimmerman nie pomoże. mikoda sądzę że nie wytrzyma nawet jednej czwartej tego co zimmerman. ja jeżdżę na ATE power disk. zrobiłem już około 20000 km. zdażyły mi się takie hamowania że z klocków się dymiło jak by się zapaliły. tarcze się zrobiły niebieskie ale po jakimś czasie odzyskały kolor. nic się nie dzieje a z tego co mi wiadomo to zimmerman jest lepszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #16 Napisano 16 Kwietnia 2009 Ale to nie jest watek do sadzenia tylko faktowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #17 Napisano 17 Kwietnia 2009 Marecek daj info jak sie sprawuja bo i ja szukam czegos do siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #18 Napisano 17 Kwietnia 2009 fakt: ja wymieniłem klocki ate po 15000 km a kumpel ma już 25 i jeszcze pojeździ. fakt: byle gó.... można naciąć i nawiertac. jak ktoś chce to moge mu to zrobić tylko po co?????????? fakt: jak ktoś jeździ agresywnie i chce dobrze hamować to trzeba zapłacić!!!! a jak ktoś jeździ delikatnie to po co dużo płacić. to wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #19 Napisano 17 Kwietnia 2009 Nawiercane mikody sa podobno z innego materialu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #20 Napisano 18 Kwietnia 2009 pogrzebałem w necie i znajomych popytałem i na to wygląda że jak ktoś nie jeździ agrsywnie a co za tym idzie nie hamuje mocno czesto to tarcze mikoda powinny się sprawdzić lecz do mocnych hamowań się nie sprawdzją. robią się czerwone i krzywią. twarde klocki np. EBC zielone są za twarde i też niszczą te tercze. ludzie którzy jeżdżą na mikodzie + klocki ferodo premier chwalą. gdześ w necie wyczytałem że czesto zdażają się reklamaccje tych tarcz tak jagby Mikoda miała lepsze i gorsze serie i niezależne od tego czy głatkie czy po obróbce. tak wiec jak by ktoś jeździł na tarczach mikody to proszę o relację włącznie z charakterystyką jazdy bo to jest najważniejsze. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach