piero28 Zgłoś #1 Napisano 21 Czerwca 2006 (edytowane) Czy wiecie panowie do czego służy wejście do podciśnienia w liczniku w B3. Ja u mnie mam bez a chcę założyć licznik z obrotomierzem. Znalazłem taki ale w nim jest to wejście na podciśnienie i nie wiem czy wszystko będzie hulać. Edytowane 23 Listopada 2008 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek Zgłoś #2 Napisano 21 Czerwca 2006 Wydaje mi się że to jest do licznika z MFA i na podstawie tego wyświetla spalanie w postaci cyfrowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #3 Napisano 21 Czerwca 2006 Dodam jeszcze że mam licznik na zwykłą linkę, ten co ma być też jest na linkę i ma wyświetlacz pod wskaźnikami paliwa i temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #4 Napisano 21 Czerwca 2006 Siem!!! Wydaje mi się że to jest do licznika z MFA i na podstawie tego wyświetla spalanie w postaci cyfrowej. Wakumetr,mierzy podcisnienie i..dalej jak pisze pszemek, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2006 A jeśli ja nie mam tego wukumetra to cała reszta będzie hulać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #6 Napisano 21 Czerwca 2006 Siem!!! Znajdz o licznikach w wyszukiwarce,nie kazdy licznik,ktory wyglada z zewnatrz tak samo....jest taki sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #7 Napisano 21 Czerwca 2006 Możesz wykorzystać podciśnienie kolektora ssącego. Jeśli znajdziesz jakiś wężyk podlączony do kolektora, to rozcinasz go, wstawiasz trójnik, podlączasz do niego wężyk, a z drugiej strony wężyk podlączasz do wakuometra licznika. Polączenia muszą być szczelne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #8 Napisano 23 Czerwca 2006 A jeśli nie podłącze tego wężyka to co będzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #9 Napisano 23 Czerwca 2006 Nic się nie stanie, będzie normalnie pracował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #10 Napisano 13 Lipca 2006 No ikupiłem ten licznik a zegar cyfrowy nie chodzi. Mechanik powiedział mi że jak nie mam MFA to nie będzi chulał. Mówił mi że można to jakoś podłączyć ale on dokładnie sam nie wie. Czy ktoś posiada takie inormacje? Dodam raz jeszcze że w tym nowym jest weście na drugą kostkę z siedmioma stykami od mfa a ja takiej nie posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #11 Napisano 14 Lipca 2006 Panowie nikt nie wie? Pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #12 Napisano 15 Lipca 2006 Jeśli nie masz MFA, to tylko zegar powinien chodzić. Być może trzeba znaleźć schemat połączeń manetek MFA i zrobić odpowiednie mostki na tym drugim złączu (emulacja manetek). Aha Zdecyduj. 7 czy 9 pinów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #13 Napisano 15 Lipca 2006 9 pinów. Sorry za pomyłkę. Szukam właśnie takiego złącza ale echo. Może ktoś robił już taki mostek na tym drugim złączu? Boję się troche ale przyszło mi na myśl żeby do któregoś ze styków od drugiego dostarczyć prąd 12V. Ale nie wiem czy to dobry pomysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chodkii Zgłoś #14 Napisano 12 Sierpnia 2006 to drugie złącze jest od programowania mfa licznika nie czepiaj się jesli się trochę znasz na elektryce to podaj masę na 5 pin licznika ja zrobiłem w zegarach mostek pomiędzy 3i5 pinem i zegarek działa jak trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piero28 Zgłoś #15 Napisano 12 Sierpnia 2006 Problem rozwiazany. Jest tak jak pisze kolega chodkii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #16 Napisano 23 Listopada 2008 Odkopię i podepnę się pod wątek coby nowego nie zakładać. Wczoraj wymieniałem u siebie w passku ten kanał gumowy między przepływomierzem a przepustnicą. No i w tym ostatnim kolanku - przy przepustnicy - są dwa wyjścia na podciśnienie. Jedno idzie do filtra powietrza, a drugie do trójnika i w korpus silnika oraz na podszybie. I teraz mój problem - robiłem to wczoraj na parkingu, i wskutek starości i niskiej temperatury ten drugi wężyk mi się rozsypał. No i mam 2 pytania: 1. Czy ktoś mógłby mi wrzucić fotkę/rysunek tego fragmentu podciśnień (bo jak zacząłem kombinować to teraz nie wiem na który króciec który wężyk ma iść) 2. Zaślepiłem ten pokruszony wężyk - czy mogę tak ze dwa dni pojeździć Z góry dziękuję za pomoc, bo wiem że takową otrzymam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #17 Napisano 23 Listopada 2008 1. 2. Przez 2 dni chyba silnik Ci się nie rozleci jak jest zaślepione, będzie dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #18 Napisano 23 Listopada 2008 (edytowane) Dzięku GURAL, ale widzę że tu jest trochę inaczej rozwiązane... Mógłby jakiś właściciel 9A looknąć jak to jest podłączone Dokładnie chodzi mi o to kolanko: U mnie od spodu są dwa wejścia na podciśnienie - do którego którą rurkę mam podłączyć ... Edytowane 23 Listopada 2008 przez Remek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #19 Napisano 23 Listopada 2008 widzę że tu jest trochę inaczej rozwiązane... Remek, a może coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #20 Napisano 24 Listopada 2008 jeżeli chodzi o MFA to dużo na ten temat jes tna forum golfa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach