Skocz do zawartości
piero28

Wejście w liczniku - podcisnienie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wiecie panowie do czego służy wejście do podciśnienia w liczniku w B3. Ja u mnie mam bez a chcę założyć licznik z obrotomierzem. Znalazłem taki ale w nim jest to wejście na podciśnienie i nie wiem czy wszystko będzie hulać.

Edytowane przez Kuczi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Wydaje mi się że to jest do licznika z MFA i na podstawie tego wyświetla spalanie w postaci cyfrowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że mam licznik na zwykłą linkę, ten co ma być też jest na linkę i ma wyświetlacz pod wskaźnikami paliwa i temp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Wydaje mi się że to jest do licznika z MFA i na podstawie tego wyświetla spalanie w postaci cyfrowej.
Wakumetr,mierzy podcisnienie i..dalej jak pisze pszemek,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeśli ja nie mam tego wukumetra to cała reszta będzie hulać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Znajdz o licznikach w wyszukiwarce,nie kazdy licznik,ktory wyglada z zewnatrz tak samo....jest taki sam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz wykorzystać podciśnienie kolektora ssącego. Jeśli znajdziesz jakiś wężyk podlączony do kolektora, to rozcinasz go, wstawiasz trójnik, podlączasz do niego wężyk, a z drugiej strony wężyk podlączasz do wakuometra licznika.

Polączenia muszą być szczelne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeśli nie podłącze tego wężyka to co będzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie stanie, będzie normalnie pracował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ikupiłem ten licznik a zegar cyfrowy nie chodzi. Mechanik powiedział mi że jak nie mam MFA to nie będzi chulał. Mówił mi że można to jakoś podłączyć ale on dokładnie sam nie wie. Czy ktoś posiada takie inormacje? Dodam raz jeszcze że w tym nowym jest weście na drugą kostkę z siedmioma stykami od mfa a ja takiej nie posiadam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nikt nie wie? Pomocy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz MFA, to tylko zegar powinien chodzić.

 

Być może trzeba znaleźć schemat połączeń manetek MFA i zrobić odpowiednie mostki na tym drugim złączu (emulacja manetek).

 

 

Aha

Zdecyduj.

7 czy 9 pinów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 pinów. Sorry za pomyłkę. Szukam właśnie takiego złącza ale echo. Może ktoś robił już taki mostek na tym drugim złączu? Boję się troche ale przyszło mi na myśl żeby do któregoś ze styków od drugiego dostarczyć prąd 12V. Ale nie wiem czy to dobry pomysł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość chodkii

to drugie złącze jest od programowania mfa licznika nie czepiaj się jesli się trochę znasz na elektryce to podaj masę na 5 pin licznika ja zrobiłem w zegarach mostek pomiędzy 3i5 pinem i zegarek działa jak trzeba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany. Jest tak jak pisze kolega chodkii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię i podepnę się pod wątek coby nowego nie zakładać. Wczoraj wymieniałem u siebie w passku ten kanał gumowy między przepływomierzem a przepustnicą. No i w tym ostatnim kolanku - przy przepustnicy - są dwa wyjścia na podciśnienie. Jedno idzie do filtra powietrza, a drugie do trójnika i w korpus silnika oraz na podszybie. I teraz mój problem - robiłem to wczoraj na parkingu, i wskutek starości i niskiej temperatury ten drugi wężyk mi się rozsypał. No i mam 2 pytania:

1. Czy ktoś mógłby mi wrzucić fotkę/rysunek tego fragmentu podciśnień (bo jak zacząłem kombinować to teraz nie wiem na który króciec który wężyk ma iść)

2. Zaślepiłem ten pokruszony wężyk - czy mogę tak ze dwa dni pojeździć :?:

Z góry dziękuję za pomoc, bo wiem że takową otrzymam :)

:provw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.42d0b66e542bc44c.png

2. Przez 2 dni chyba silnik Ci się nie rozleci :) jak jest zaślepione, będzie dobrze :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięku GURAL, ale widzę że tu jest trochę inaczej rozwiązane...

Mógłby jakiś właściciel 9A looknąć jak to jest podłączone :?: Dokładnie chodzi mi o to kolanko:

960449293e3a92773.jpg9604492940214f132.jpg

U mnie od spodu są dwa wejścia na podciśnienie - do którego którą rurkę mam podłączyć ... :confused:

Edytowane przez Remek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzę że tu jest trochę inaczej rozwiązane...

Remek, a może coś takiego

c07d319112418a20.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o MFA to dużo na ten temat jes tna forum golfa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności