Gość Słonik Zgłoś #1 Napisano 12 Maja 2006 Witam! Jak to jest w passatach? Silnik 1,9 Tdi jest kolizyjny w przypadku zerwania paska? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrus Zgłoś #2 Napisano 12 Maja 2006 z tego co wiem (ale jestem pewien na 98%) wszystkie silniki VAG sa kolizyjne EDIT: 1,9 TDi nie ma łańcucha rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Słonik Zgłoś #3 Napisano 12 Maja 2006 Ano wlasnie ja sam nie wiem czy jest łańcuch czy pasek..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 12 Maja 2006 Oj chyba pasek, sprawdzalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zakt Zgłoś #5 Napisano 12 Maja 2006 W B4 na pewno pasek bo wymieniałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #6 Napisano 12 Maja 2006 Ano wlasnie ja sam nie wiem czy jest łańcuch czy pasek..... Na 100% w TDI zapakowanym w B4 jest pasek (mam nowy od marca). Jak to jest w passatach? Silnik 1,9 Tdi jest kolizyjny w przypadku zerwania paska? Jest cudownie kolizyjny :626: Przy zerwaniu paska nie opłaca sie remontować silnika - jest za mało miejsca i korby się gną az miło Na allegro łatwo znaleźć B3, B4 na części po zerwaniu paska. EDIT: 1,9 TDi nie ma łańcucha rozrządu? (Nie)stety, to nie VR6 :647: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość stark Zgłoś #7 Napisano 13 Maja 2006 JA miałem taki przypadek. Pasek sie nie zerwał ale przeskoczył o kilka zębów co spowodowało wygięcie dwóch zaworów. Koszt naprawy z czesciami wyniósł 1100 PLN. A wszystko to wydażyło sie w trasie do teściów ok 200 km od domu. Stanołem w szczerym polu. Ale znalazła sie dobra dusza która mnie scholowała do najbliższego warsztatu a buł to warsztat w Chełmnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian Zgłoś #8 Napisano 13 Maja 2006 tego co wiem (ale jestem pewien na 98%) wszystkie silniki VAG sa kolizyjne poczciwe benzyny 8V sa bezkolizyjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gora333 Zgłoś #9 Napisano 14 Maja 2006 poczciwe benzyny 8V sa bezkolizyjne o wlasnie, szukalem informacji na temat 8V i jeden mechanik powiedzil ze bezkolizyjne, drugi ze kolizyjne, Ppmarian jestes pewny ze sa jednak bezkolizyjne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Borgu Zgłoś #10 Napisano 15 Kwietnia 2010 G60 są bezkolizyjne 8v oczywiscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1278 Zgłoś #11 Napisano 16 Kwietnia 2010 W swoim poprzednim pasku b3 silnik RP 1,8 rozrząd był kolizyjny, zresztą koszty wymiany są dużo niższe niż remont głowicy i nie warto sprawdzać.Teraz wymieniałem w swoim obecnym 1,9 tdi i koszt wyniósł 700 zł wraz z robotą, wymienione zostało: wszystkie paski,rolka, rolka napinacza paska alternatora,napinacz,uszczelniacze na wale,uszczelka pokrywy zaworów i parę pierdół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laska404 Zgłoś #12 Napisano 16 Kwietnia 2010 2E jest bezkolizyjny VAG nie zrobił żadnego niekolizyjnego diesla, powiem więcej w serii jest "o włos od kolizji" - jak to określił gość, u którego chciałem wykonać sportowy wałek do mojego mk1 TD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #13 Napisano 16 Kwietnia 2010 Można wręcz powiedzieć, że diesle są epicko kolizyjne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach