Skocz do zawartości
Gość Heroo

Co jest z centralnym..?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Heroo

Witam wszystkich.. W mojej B4 po przekręceniu kluczka nie chce wyłączyć się pompka od centralnego.. Wszystkie zamki się zamykają, łącznie z klapą i wlewem plaiwa.. Po przekręcaniu kluczyka celem otwarcia zamki otwierają się i pompka się wyłącza.. Znaczy nie zamykać auta ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzies musi Ci uciekac powietrze.

 

a jak zamykasz "bolcem" od kierowcy strony i jak zamykaja sie wszystkie drzwi to tez jest taki objaw ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Heroo

WIesz, że o tym nie pomyślałem.. Sprawdziłem tylko zatykając pompę czy się wyłącza.. i wszystko jest w porządku.. Rozebrałem przednie drzwi io nic nie widać.. Może jest jakieś miejsce gdzie najczęściej to pada.. Problem ciężki do zlokalizowania!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem moze byc nie tylko w przednich drzwiach. moze gdzies na laczeniu, moze w drzwiach tylnich, klapie. Fakt ciezko to zlokalizowac, ale sprawdz na laczeniu drzwi/auto, tam czasami moze sie wypiac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Heroo

Gdyby któryś zamek przyznał się do braku powietrza i się nie zamknął byłoby po sprawie! Tak wszystkie milczą.. Spróbuje na łączeniach!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem, że jestem pewien w 100%, ale w 90.

Otóż pompa pompuje dłużej wtedy, gdy dziurawa jest instalacja pneumatyczna (pęknięty wężyk) lub, gdy z któregoś z siłowników nie dotrze do pompki sygnał, że zamek jest już zaryglowany (może być zaśniedziały styk w module któregoś siłownika).

Bądź też przełamany przewód w gumowym rękawie między drzwiami a słupkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bądź też przełamany przewód w gumowym rękawie między drzwiami a słupkiem.

wlasnie tego slownictwa mi brakowalo :)

ale dobrze, ze jest JAFO na forum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jedras

Witam

Odgrzewam kotleta, bo dziś mi pompka cz coraz bardziej przeciągała cykl zamykania-pompowała, az przekroczyła magiczną zwłokę alarmu 30s i alarm się załącza. Teraz pompuje przy zamykaniu non stop mimo iż samochód zamknięty, za to otwiera normalnie. Czy może sie spalić? Czy gdyby była nieszczelność pompowała by do upadłego zarówno przy zamykaniu jak i otwieraniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem, dopóki nie wymieniłem pękniętej gumy. Ja miałem usterkę w drzwiach od kierowcy, długo pompowało ale z czasem przestawało przy otwieraniu i zamykaniu, podejżewam że nie tak szybko ale napewno to ma zły wpływ na całość funkcjnowaniai w konsekwencji może doprowadzić do spalenia pompki. Nie wiem czy nie lepiej jest namierzyć nieszczelność i jej zaradzić. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jedras

chodzi o łaczenie tych sztywnych rurek od pneumatyki przy przejściu ze słupka do drzwi?

Jutro dmuchnę sprężarka w te przewody, może będzie słychac uciekające powietzre, bo przy brzęczącej pompce w bagazniku nic ne mozna namierzyć.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jedras

Problem rozwiązany-nieszczelny siłownik rygla wlewu paliwa-mimo iz rygluje poprawnie.

Pozostaje ręczne otwieranie przez schowek raz na 1200km, więc to maly problem.

Moze ktoś wie gdzie można kupic ten siłownik lub naprawić.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładam się do tematu, u mnie wcale nie ma tego siłownika, przewód powietrzny jest jakby odcięty i zatkany koreczkiem:-( centralny działa tylko nie zamyka wlewu paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dokładam się do tematu, u mnie wcale nie ma tego siłownika, przewód powietrzny jest jakby odcięty i zatkany koreczkiem:-( centralny działa tylko nie zamyka wlewu paliwa

jak nie ma to nie ma co naprawiac ;)

jedynie kupno nowego Cie "zalatwia".

 

na szrotach szukajcie.

 

mam auto rozebrane, wiec sprawdze czy nie jest ten silownik taki sam jak pozostale w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam podobną sprawę z centralnym otwiera otwiera dobrze no i zamyka dobrze ale po zamknięciu pompa jakby dopompowywuje powietrze do siłowników. Nie wiem czy to trwa całą noc ale po zamknięciu parę razy słychać jak się pompa włancza.tak mam być czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość -uki-

markus74, u mnie pompa włącza się tylko jeden raz aby dodatkowo "dociągnąć" siłowniki. Jak robi to częściej, to może nie mieć sygnału z którejś krańcówki wbudowanej w siłownik, lub dostaje sprzeczne sygnały - sterowanie z klamki "mówi" zamknięte a któraś z krańcówek w siłownikach cały czas informuje o otwartych drzwiach. Nie widać czasem gołym okiem, że któreś drzwi się nie domykają ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

markus74, tak jak pisze uki lub uszkodzony wężyk od powietrza, wtedy pompa dopompowuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie jutro poszukam przyczyny w weżykach i siłownikach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

u mnie jest taki problem w silowniku drzwi kierowcy. Silownik popuszcza i rygiel o jakies 2-3 mm sie wysuwa, pompa sie zalacza i dopompowuje. Pozniej znowu popuszcza, czasem pompa wlaczy sie i pompuje bez przerwy.

Drzwi rozdzieralem ale silownika nie wyjmowalem.

Przerabial moze ktos juz naprawe silownika?

Czy podejdzie silownik od B3 do B4?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wyjmiesz siłownik to na nim jest możliwość regulacji skoku wciągania rygla, wkręca się takie jakby oczko na wodziku siłownika jak rozbierzesz to zobaczysz. U mnie trzeba było wkręcić bo jak zamykałem to za mało wciągało rygiel, czasem dopompowywała pompka i któregoś dnia w końcu się spaliła. Patrzę rano autko otwarte i zapach spalonych gumaków :przestraszony: No i zacząłem się zastanawiać dlaczego sie zjarała, zrobiłem ale kosztem pompki bo za późno poszedłem po rozum do głowy :zalamany:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

u mnie jest taki problem w silowniku drzwi kierowcy. Silownik popuszcza i rygiel o jakies 2-3 mm sie wysuwa, pompa sie zalacza i dopompowuje. Pozniej znowu popuszcza, czasem pompa wlaczy sie i pompuje bez przerwy.

Drzwi rozdzieralem ale silownika nie wyjmowalem.

Przerabial moze ktos juz naprawe silownika?

Czy podejdzie silownik od B3 do B4?

 

ja probowalem zalozyc silownik od wlewu paliwa B3 (do wlewu B4) i dziala on w inna strone, jak zamykam samochod to sie chowa a powinien wysuwac.

moze ci to cos pomoze :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności