Skocz do zawartości
Gość leszek

na 5 biegu max 3000rpm silnik nie wkręca sie na wysokie obro

Rekomendowane odpowiedzi

Gość leszek

Czy wie ktoś może dlaczego w moim Passacie B4 TDI 1Z na 4 wkręca się maksymalnie na 3200rpm a na 5 biegu max 3000rpm silnik nie wkręca sie na wysokie obroty, a na pozostałych wszystko jest normalnie. Pompa i wtryski są sprawdzane, działają bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

leszek, poszukaj , bylo wiele razy ale podpowiem-przeplywomierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość leszek

Dzięki ale przepływomierz już sprawdzałem, przekładałem z innego samochodu i jest tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie starość go dopadła i pare koni zdechło :) A tak na serio sprawdziłeś filtr paliwa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tak na serio sprawdziłeś filtr paliwa ?

 

Powietrza też, może nawet bardziej niż paliwa.

 

[...]a na 5 biegu max 3000rp

 

Ile masz na prędkościomierzu wtedy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość darkob

sprawdź wężyk gumowy-czy jest szczelny który jest podłączony do komputera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość JANEK HUNTER

leszek,

cze, mam taki sam problem co Ty miałeś, jak możesz to odpowiedz co robiłeś czy problem znikł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Marcin-Gora

Jesli nie przepływka i fitry to zaworek N75 znajdujacy sie tuż obok filtra paliwa...czasami skutkuje jego przeczyszczenia poniewaz jest to element rozbieralnym, innym razem jedynie wymiana-cena jakies 150zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli predkosc oscyluje wokol 120-130 i ni grama wiecej to moze byc N75. sprawdzic wezyki idace do niego, przedmuchac, podmienic, sprawdzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zb.gniew

mam podobnie na wczoraj kupionym . Ale jak się okazało solidni Niemcy założyli za mały filter i łapie za dużo powietrza . Jutro wymienię to napiszę co się zmieniło .Szukaj dziury w wężach powietrznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomala

Miałem podobne objawy:

słaba reakcja na pedał gazu

słaba dymanika od dołu

prędkość max 130km/h

odczuwalne zmulenie od około 80km/h

odczyty z przepływki w normie

czasy i ilości wtrysku na niebieskiej linii (TDi timing)

Okazało się że turbina miała juz dosyć (niedomagała przy wyższych obrotach), ale zanim ją wymieniłem to jeszcze trochę śmigałem na zamienionych przewodach od podciśnienia (przy N75 zamieniłem miejscami czerwony z niebieskim) i trochę mocy powróciło (ale szłu nie było), dopiero po regeneracji turbiny mam fabryczne osiągi.

PS.

Jeżeli okaże się że masz to samo co ja miałem to lepiej zainwestuj w turbine od 1,9AFN

ze zmienną geometrią (zawsze parę koni więcej) i zestroj pod silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Zb.gniew

Założylem dobry filterek przepływomierz powietrza dał lepsze wskazania i od razu lepiej przyspieszenie jest przy każdych obrotach ale na 4000 mam chyba przez poprzednią właścicielkę zalożonego bloczka bo mi tnie paliwo . wcześniej przyspieszenie miałem dobre ale tylko do 2200 muszę się podpiąć to powiem więcej ale jak to zdiagnozujesz to daj znac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale na 4000 mam chyba przez poprzednią właścicielkę zalożonego bloczka bo mi tnie paliwo

 

co masz? :przestraszony: przeplywka obcina dawke, a nie jakies bloczki :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, czytałem wątek ale nie znalazłem opisu mojej sytuacji więc dopytam...

Mam paska 95 1,9tdi 90km

Ile obrotów powinien wskazywać obrotomierz na postoju lub na luzie?

mój pokazuje 0,9tys, i dopóki nie osiągnie 1tys dosść mocno drży. wymieniłem nawet poduszkę pod silnikiem z przodu na nową saga, ale wiele to nie pomogło. lepiej się zachowuje przy zapalaniu ui gaszeniu, nie 'wali tak silnikiem. mimo to auto na postoju strasznie drży. buda auta odbiera drgania silnika. nie wiem na co zwrócić uwage z tąd prośba o sugestie.

Dzięki i pozdrawiam

jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trombalski , obroty na jałowym masz prawidłowe . Co do drgań silnika przenoszonych na "budę " , z pewnością dwumasowe koło zamachowe kwalifikuje się już do wymiany . Pozdrawiam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trombalski , obroty na jałowym masz prawidłowe . Co do drgań silnika przenoszonych na "budę " , z pewnością dwumasowe koło zamachowe kwalifikuje się już do wymiany . Pozdrawiam .

 

Dwumasowego koła zamachowego nie ma w 1Z.

 

Ile obrotów powinien wskazywać obrotomierz na postoju lub na luzie?

mój pokazuje 0,9tys, i dopóki nie osiągnie 1tys dosść mocno drży. wymieniłem nawet poduszkę pod silnikiem z przodu na nową saga, ale wiele to nie pomogło. lepiej się zachowuje przy zapalaniu ui gaszeniu, nie 'wali tak silnikiem. mimo to auto na postoju strasznie drży. buda auta odbiera drgania silnika. nie wiem na co zwrócić uwage z tąd prośba o sugestie.

Dzięki i pozdrawiam

jarek

 

Większy wpływ na drgania karoserii mają tylne poduszki pod silnikiem, sprawdź ich stan.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie, z tym że drgania są przy ok 1100-1200 obr. To może być wina wydechu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie nie wkrecania sie na wysokie obr. ( powyzej 2500-3000) przyczyną może byc też przeładowanie turbiny. Cza wyczyścić i czasem tylko to pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za sugestie,

nie wiem jaki rodzaj silnika mam ale raczej 1Z.

co do poduszek tylnych sprawdzano je przed wymiana przedniej, ale dzis mechanik radzil zeby wyminić tylne też.

jest jakiś prosty sposób aby sprawdzić te tylne poduszki i jakich producentów polecacie?

olejowe czy inne, jakie marki?

dzieki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam was, miałem taki przypadek ale w silniku 2.0 2E, samochód krótko mówiąc miał niesamowitego muła, prędkość maksymalna 120-130km/h, sprawdzili mi wszystko co się dało, i nic...

 

a usterke znalazłem sam :) zapchany ostatni tłumnik. Łatwo można to spawdzić po prostu odkrecić cybant i wyjąć tłumnik i zrobić jazdę próbną bez niego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności