Gość demboch Zgłoś #1 Napisano 5 Maja 2006 Witam Mamm passka kombi b3 w wersji CL i mam tam seryjne w tej wersji bardzo niefajne zegary z zegarem i bez komputerka i chcialbym sie dowiedziec jak trudne i czy wogole sensowne jest zakladanie do niego zegarow z oborotmoierzem nawet jzeli nie dziala by komputer (moze byly wersje z obrotomierzem ale bez komputera ???) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jumbol69 Zgłoś #2 Napisano 5 Maja 2006 Witaj !!! Musisz poszukać temat był już poruszany na forum tylko nie pamiętam kiedy i w jakim dziale. Pozdrowionka !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #3 Napisano 5 Maja 2006 Można, jeśli masz jedno pojedyncze złącze w liczniku. Później napiszę więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Denek Zgłoś #4 Napisano 5 Maja 2006 (moze byly wersje z obrotomierzem ale bez komputera ???) Były oczywiście , sam taką posiadam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #5 Napisano 5 Maja 2006 TUTAJ zobacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #6 Napisano 5 Maja 2006 Oczywiście można wymienić, jednak dochodzi kontrolka drugiego kierunkowskazu -trzeba doprowadzić przewód no i sygnał z modułu zapłonu dla obrotomierza. Nie bierz od diesla, bo tam są chyba innej częstotliwości impulsy (alternator). W razie czego w załączniku masz rozpiskę złącza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukaskowal Zgłoś #7 Napisano 5 Maja 2006 to moze prosciej trzeba kupic licznik z 1. takim samym przelozeniem 2. do benzyny jezeli masz benzyne analogicznie diesel 2. jezeli masz 2 kontrolki kierunkow to licznik z obrotomierzem i 2 kontrolkami, analogicznie jezeli jedna 3. bez duzego komputera MFA Sam kupilem licznik i wystarczy przelozyc liczniki podpinasz i wszystko chodzi jak ta lala zycze powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość demboch Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2006 tylko pozostaje jeszcze jedna kwestia - temat tutja glownie rozbija sie o linke a ja wlasnie mam ta linke. TUTAJ jest taki licznik jaki ja mam (identyczny) ,czyli dwa kierunki i linka do predkosciomierza. TUTAJ jest wlasnie interesujacy mnie zegar ,z ciegnem czyli tak jak ja mam ale ma kierunki oba na jedenj kontrolce i wyswietlacz w oborotmoierzu ktory nie wiem co wyswietla i czy by mi dziala skoro go seryjnie nie bylo. TUTAJ sa sobie zegary z oborotmierzem i z dwoma kierunkami ale juz z kolei bez ciegna , tylko elektronika no i z komputerkiem. Były moze zegary z dwoma kierunkami ,oborotmierzem i bez zadnych wysweitlaczy czy po prostu marduze jak stara baba i bede musial isc na komprimis z jedna dioda kierunkow ;] ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukaskowal Zgłoś #9 Napisano 6 Maja 2006 Witam, przerabialem to wiec zaden z podanych licznikow nie bedzie pasowal bez jakichs modyfikacji. Polecam kupic licznik ktory jest w linku ponizej, ja wlasnie taki kupilem, wystarczy ze przelozysz a na wyswietlaczy cydorwym masz godzinke ktora takze chodzi bez przerobek http://www.allegro.pl/item96385214_licznik_samochodowy_vw_passat.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość longines Zgłoś #10 Napisano 8 Maja 2006 W moim pasku latają zegarki od B3 - przeróbka w dół to wyrzucenie hallotronu i założenie linki. Wtyczka w B3 i B4 kompletnie niczym się nie różni. Jakbys się uparł to mozesz nawet przerobić na zegarki od B4, tylko musiałbys dokupić B4-owy hallotron, bo ten innym sposobem przekazuje impulsy do zegarków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo Zgłoś #11 Napisano 17 Lipca 2006 Ważne info: Zegary od passata B3 1.8 CL 92rok numer silnika zaczyna sie na ABS , można zamienić na zegary od B4 z obrotomierzem i prędkościomierzem wyskalowanym do 220, bez żadnych przeróbek ! po podłączeniu działa wszystko, nawet obrotomierz w kostce jest juz przygotowane wyjście na obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat1as Zgłoś #12 Napisano 12 Grudnia 2006 siemanko Elo mam możliwość kupienia zegarów z obrotomierzem. Wszystko się zgadza tzn. przełożenie 920, jedna kontrolka od kierunków tylko skala u mnie jest 220 a w tym z obrotomierzem jest do 260. Czy ma to jakieś znaczenie - będzie dobrze chodził u mnie?? jest jeszcze jedna sprawa - przebeg w tym nowym liczniku jest większy - czy można przełożyć sam licznik z przebiegiem lub samą tarczę prędkościommierza z licznikiem???chce zachować swój orginalny przebieg - jest to możliwe czekam na odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemo-Kielce Zgłoś #13 Napisano 12 Grudnia 2006 Jeśli ma być to prędkościomierz na linkę, to smiało możesz przełożyć swój stary. Musisz tylko pamiętac ze nowy licznik aby można przełożyć musi być tej samej firmy. Bo prędkościomierz Motometer nie będzie pasował do VDO i odwrotnie. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość passs Zgłoś #14 Napisano 21 Grudnia 2006 Ja tak zrobiłem.Wymieniłem licznik w zegarach i działa wszystko bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mat1as Zgłoś #15 Napisano 21 Grudnia 2006 już wymieniłem wszystko śmiga elegancko a i sówj locznik mam z orginalnym przebiegiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoBo Zgłoś #16 Napisano 3 Stycznia 2007 Jest jeszcze kwestia pokazywania temperatury. Wymieniłem licznik bez obrotomierza na licznik z obrotomierzem. Niby wszystko ok ale...... . Jeździłem prawie rok i zaczęło mnie zastanawiać czemu jest taka mała temperatura silnika. Dzisiaj zmieniłem termostat i nagle temperatura którą pokazuje mi na liczniku wynosi 110 stopni i więcej. Woda się nie gotuje, termowyłącznik wentylatora działa. No i teraz jest pytanie- czy to czujnik temperatury zwariował czy wskaźnik w desce rozdzielczej przekłamuje. Może ktoś miał podobne przygody i będę czekał na odpowiedzi. Jeśli to czujnik nie pasuje do deski to jak dobrać żeby pokazywało dobrze?? POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #17 Napisano 3 Stycznia 2007 A termostat dobry założyłeś?? Może ma większą temperaturę otwarcia i stąd wyższa temperatura cieczy?? Możliwe jest, że przekłamuje wskaźnik w liczniku (niedopasowany do czujnika - są czujniki z niebieską kostka i chyba zieloną, ja mam niebieski), ale najlepiej byłoby jakbyś zmierzył temperaturę płynu i porównał ją ze wskazaniem na liczniku, będziesz miał jasność sytuacji. Jeśli masz możliwość pomiaru, otwórz zbiorniczek wyrównawczy i dopiero rozgrzej silnik, włóż do zbiorniczka termometr i zmierz temperaturę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoBo Zgłoś #18 Napisano 3 Stycznia 2007 Sprawa się już wyjaśniła. Mianowicie- okazało się iż układ był zapowietrzony (brak płynu chłodzącego w nagrzewnicy). Po walce z odpowietrzaniem akcja na pacjencie udana w 100 % . Teraz aż miło popatrzeć jak wskazóweczka trzyma się w okolicach 90 st. PS: Zastanawiałem się jakiego termometru używacie do pomiaru temperatury? PS II: Termostat który wstawiłem to WAHLER temp otw 87 st. POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość -uki- Zgłoś #19 Napisano 4 Stycznia 2007 Dobry termostat Ja mierzyłem elektronicznym, ale nie takim z taniego miernika, bo w ich przypadku wilgoć fałszuje wyniki, tylko nieco zmyślniejszym z hermetycznym czujnikiem. Swoją drogą tyle razy spuszczałem już w nim płyn z układu chłodzenia i nigdy się nie zapowietrzył, ten układ jest samoodpowietrzający się. Jak widać na Twoim przykładzie tylko w teorii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoBo Zgłoś #20 Napisano 5 Stycznia 2007 Właśnie-też myślałem iż układ odpowietrzy się sam po całkowitym otwarciu termostatu. Jak widać jest to teoria. W każdym razie bardzo się cieszę z przeprowadzonej operacji ponieważ teraz mój Pasacik temperaturkę łapie dosyć szybko i jak ciepło w aucie a jaki komfort dla silnika POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach