jozko Zgłoś #1 Napisano 12 Kwietnia 2006 Witam, mam pewien problem otoz sprowadzilem sobie Paska 1.8 GT 92r...i zaczely sie schody a mianowicie juz nie cieknie olejem spod klawiatury ale mam problem z aparatem zaplonowym - a dokladniej zalozony jest od starej wersji tej kotrej dzialaniem steruje podcisnienie a nie komputer - dowiedzialem sie tego dopiero po tym jak mechanik chcial mi wyregulowac zaplon i sie nie dalo bo brakowalo krócca do podcisnienia od wtrysku razem z wezykiem. Chcialem go zakupic ale od Pana ktory tym handluje dowiedzialem sie ze moj silnik ma inny aparat aplonowy nowsiejszy ponoc... No wlasnie czy moglby mi ktos pomoc i powiedziec czy rzeczywiscie tak jest? Z ksiazki o Pask wynika ze rzeczyuwiscie tak jest ale co jesli mam "skladany silnik z dwoch modeli". Moze ma ktos zdjecie takiego silnika zebym mogl sobie porownac... Zaznaczam - badzcie wyrozumiali nie jetem dobry w te klocki . Z gory dzieki za wszelka pomoc. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2006 Siem!!! Podaj numer silnika,pierwsze litery.Po tym dojdziemy jaki aparat powinien siedziec w Twoim silniku.Podam Ci numer aparatu zaplonowego i...powinno byc wszystko jasne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2006 W takim razie numery silnika to: 1F XXX XXX a typ silnika to 1F. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #4 Napisano 13 Kwietnia 2006 JAFO 1F to silnik 1.6,72 KM produkowany w latach 88-90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #5 Napisano 13 Kwietnia 2006 Wiem, że 1F to 1,6, bo znajomy ma właśnie taki, dlatego dziwi mnie, że jest 1,8. A może rzeczywiście jest 1FG??? Nie sprawdzałem w bazie danych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 13 Kwietnia 2006 skan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #7 Napisano 13 Kwietnia 2006 Ale ze skanu nic nie wynika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 13 Kwietnia 2006 1. Jezeli tak jest w Briefie to masz silnik 1.6 2. Mogl ktos zrobic swap silnika nie wpisujac w brief i masz inny motorek 3. Wizualnie 1.6 i 1.8 sa podobne do siebie A najwazniejsze- sprawdz numery na silniku i nie patrz w brief i w swoj dowod rej bo to moze zmylic :611: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #9 Napisano 13 Kwietnia 2006 Ale ze skanu nic nie wynika. Na dole w skanie masz tylko jeden dostepny silnik w wersji 1.8 GT ktory byl montowany. O to mi chodzilo w poscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #10 Napisano 13 Kwietnia 2006 Ja mam swój brief przed sobą i nie widzę w nim numeru silnika. W której tabeli masz ten numer? Podaj numer tabeli, tytuł strony... Przy okazji to mój brief leży w wydziale komunikacji a ja mam tylko jego kserokopię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #11 Napisano 13 Kwietnia 2006 jozko Tutaj znajdziesz chyba wszystkie silniki VW http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #12 Napisano 13 Kwietnia 2006 Do kuczlaw Faktycznie, jednak nie znam autodaty, bo nie udało mi się ściągnąć takiej, którą mógłbym zainstalować. Może mała kooperacja związana z autodatą? Co Ty na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2006 w briefie nie ma nr silnika przynajmniej ja nie mam - spisalem go z silnika... powiem wam tak czuje sie nabity w butelke i to bardzo - a powiedzcie mi jedano czy ten silnik 1.6 mial aparat zaplowny sterownay podcisnieniem czy nie - bo jesli tka to juz wszystko jasne... aha jesli ktos ma fotki obydwu silnikow to poprosze... na tabliczce znamionowej pise ABE Nr E657/1 czy to cso oznacza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #14 Napisano 13 Kwietnia 2006 odpal gg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #15 Napisano 13 Kwietnia 2006 mam odpalone gg caly czas? napisalem do ciebie na g ale jestes niedostepny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #16 Napisano 13 Kwietnia 2006 Jeśli masz niemiecki brief, to pojemność silnika jest na białym polu w pozycji 8(hubraum cm3)......... Ja mam 1,8 a napisane jest dokładnie 1781 ccm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #17 Napisano 13 Kwietnia 2006 Jeśli masz niemiecki brief, to pojemność silnika jest na białym polu w pozycji 8(hubraum cm3).........Ja mam 1,8 a napisane jest dokładnie 1781 ccm. mam wpisane to samo w swoim briefie ale jak sie okazuje to mozna sobie nim w kominku napalic ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #18 Napisano 13 Kwietnia 2006 mam wpisane to samo w swoim briefie ale jak sie okazuje to mozna sobie nim w kominku napalic ;/ pewnie turek swapa zrobil i tyle... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #19 Napisano 13 Kwietnia 2006 pytanie tylko czy zajezdzil 1.8 czy cos polecialo czy moze rozbity byl... na mniejszy to dziwna zmiana... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #20 Napisano 13 Kwietnia 2006 sam go sprowadzales? A wsadzic pod maske mogl ktos pierwszy lepszy silnik jaki mial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach