Skocz do zawartości
jozko

Problem z aparatem zaplonowym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam pewien problem otoz sprowadzilem sobie Paska 1.8 GT 92r...i zaczely sie schody a mianowicie juz nie cieknie olejem spod klawiatury ale mam problem z aparatem zaplonowym - a dokladniej zalozony jest od starej wersji tej kotrej dzialaniem steruje podcisnienie a nie komputer - dowiedzialem sie tego dopiero po tym jak mechanik chcial mi wyregulowac zaplon i sie nie dalo bo brakowalo krócca do podcisnienia od wtrysku razem z wezykiem. Chcialem go zakupic ale od Pana ktory tym handluje dowiedzialem sie ze moj silnik ma inny aparat aplonowy nowsiejszy ponoc... No wlasnie czy moglby mi ktos pomoc i powiedziec czy rzeczywiscie tak jest? Z ksiazki o Pask wynika ze rzeczyuwiscie tak jest ale co jesli mam "skladany silnik z dwoch modeli". Moze ma ktos zdjecie takiego silnika zebym mogl sobie porownac... Zaznaczam - badzcie wyrozumiali nie jetem dobry w te klocki . Z gory dzieki za wszelka pomoc.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Podaj numer silnika,pierwsze litery.Po tym dojdziemy jaki aparat powinien siedziec w Twoim silniku.Podam Ci numer aparatu zaplonowego i...powinno byc wszystko jasne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie numery silnika to:

1F XXX XXX a typ silnika to 1F.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JAFO 1F to silnik 1.6,72 KM produkowany w latach 88-90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że 1F to 1,6, bo znajomy ma właśnie taki, dlatego dziwi mnie, że jest 1,8.

A może rzeczywiście jest 1FG???

Nie sprawdzałem w bazie danych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ze skanu nic nie wynika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jezeli tak jest w Briefie to masz silnik 1.6

2. Mogl ktos zrobic swap silnika nie wpisujac w brief i masz inny motorek

3. Wizualnie 1.6 i 1.8 sa podobne do siebie

 

A najwazniejsze- sprawdz numery na silniku i nie patrz w brief i w swoj dowod rej bo to moze zmylic :611:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale ze skanu nic nie wynika.

Na dole w skanie masz tylko jeden dostepny silnik w wersji 1.8 GT ktory byl montowany. O to mi chodzilo w poscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam swój brief przed sobą i nie widzę w nim numeru silnika.

W której tabeli masz ten numer? Podaj numer tabeli, tytuł strony...

 

 

Przy okazji to mój brief leży w wydziale komunikacji a ja mam tylko jego kserokopię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kuczlaw

Faktycznie, jednak nie znam autodaty, bo nie udało mi się ściągnąć takiej, którą mógłbym zainstalować.

Może mała kooperacja związana z autodatą?

Co Ty na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w briefie nie ma nr silnika przynajmniej ja nie mam - spisalem go z silnika... powiem wam tak czuje sie nabity w butelke i to bardzo - a powiedzcie mi jedano czy ten silnik 1.6 mial aparat zaplowny sterownay podcisnieniem czy nie - bo jesli tka to juz wszystko jasne... aha jesli ktos ma fotki obydwu silnikow to poprosze...

 

na tabliczce znamionowej pise ABE Nr E657/1 czy to cso oznacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpal gg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam odpalone gg caly czas? napisalem do ciebie na g ale jestes niedostepny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz niemiecki brief, to pojemność silnika jest na białym polu w pozycji 8(hubraum cm3).........

Ja mam 1,8 a napisane jest dokładnie 1781 ccm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz niemiecki brief, to pojemność silnika jest na białym polu w pozycji 8(hubraum cm3).........

Ja mam 1,8 a napisane jest dokładnie 1781 ccm.

 

 

mam wpisane to samo w swoim briefie ale jak sie okazuje to mozna sobie nim w kominku napalic ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam wpisane to samo w swoim briefie ale jak sie okazuje to mozna sobie nim w kominku napalic ;/

pewnie turek swapa zrobil i tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie tylko czy zajezdzil 1.8 czy cos polecialo czy moze rozbity byl... na mniejszy to dziwna zmiana...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam go sprowadzales? A wsadzic pod maske mogl ktos pierwszy lepszy silnik jaki mial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności