Gość magcn Zgłoś #1 Napisano 8 Kwietnia 2006 Witam! Potrzebuję wyjąć pompę paliwa (jest w baku) - padła. Zdjąłem dekiel, wypiąłem wtyczkę zasilania i ... co dalej? Domyślam się, że trzeba odkręcić taki plastikowy o-ring dociskający. I własnie - w którą stronę. Próbowałem w lewo, w prawo i nic. Tych naście lat swoje zrobiło. Zanim przejdę do bardziej zdecydowanych działań siłowych wolałbym wiedzieć, w którą stronę należy kręcić. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #2 Napisano 8 Kwietnia 2006 WD 40 psikasz na śrubki i kręcimy w lewo. Trzeba odczekać aż płyn zadziała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtip Zgłoś #3 Napisano 8 Kwietnia 2006 Możesz nalać także na zardzewiałe nakrętki zwykłe "Pepsi" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #4 Napisano 8 Kwietnia 2006 Wojtip, PEPSI to ja wolę wypic z %. WD40 lepszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtip Zgłoś #5 Napisano 8 Kwietnia 2006 PEPSI to ja wolę wypic z % Jasne że jasne ale może kolega ma w pobliżu tylko spożywczy :610: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #6 Napisano 8 Kwietnia 2006 Wojtip, coca-cola lepszy odrdzewiacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #7 Napisano 8 Kwietnia 2006 Ja wykrecalem na w pol pelnym baku benzyny Ciezko bylo ale odkrecilem to cholerstwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość magcn Zgłoś #8 Napisano 8 Kwietnia 2006 Dzięki wszystkim za błyskawiczny odzew :641: Chodziło mi głównie o kierunek obrotu - róznie bywa, a lipa jak bym gwinty pozrywał. A co do środka "pomocniczego", myślę, że CX 80 też się nada :643: A pepsi sobie wypiję po ciężkiej pracy :629: No i dzięki Nuttie za pocieszenie - jednak da się draństwo wykręcić. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tobi26 Zgłoś #9 Napisano 8 Kwietnia 2006 jak odkrecisz tn dekiel z gory,tam sa trzy srobki, odepniesz kostke poodlanczaj przewody zasilanie i powrot,cala ta gora jest przykrecona ta durza sruba plastikowa,ja sie odkreca w lewo,zwyklu gwint,jak to odkrecisz to wszysko ci wyjdzie do gory,potem musisz odlaczyc przewody te ktore sa poprzypinane od spodu tam jest tez droga kostka,a pompka jest osadzona do dna zbiornika razem z cala obudowa i odkrecasz ja w lewo, pol obrot,ona jest przykrecana na takiej jakby koronie,trzeba mocno przekrecic,ja terz sie z tym meczylem,jak to przekrecisz to wszysko wyjdzie ci na zewnatrz,a pozniej rozbierzsz sobie wszystko juz na falbanku,zycze milej roboty > Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dakot Zgłoś #10 Napisano 9 Kwietnia 2006 Ja plastikowy korek odkręcałem pomagając sobie popukiwaniem młotkiem w śrubokręt, aż puściło. Jeżeli chodzi o pompe paliwa to jeżeli masz duży otwór ( taki że włożysz rękę to masz pompę przykręconą na dnie baku. Jeżeli masz mniejszy otwór to pompa jest przymocowana do korka u góru baku. Ja mam pompę na dnie baku i odkręca się bardzo łatwo w lewa stronę. Chyba, że bak był od kilku tat pusty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek Wolski Zgłoś #11 Napisano 23 Września 2007 Potwierdzam wszystkie te sposoby,są dobrze opisane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazek127 Zgłoś #12 Napisano 17 Kwietnia 2008 witam dorzuce sie do tematu. a mianowicie chodzi mi o cisnienie robocze pompy paliwa? bo nie wiem na jakie przewody paliwowe wymienic, bo co chwile mi strzelaja w komorze silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny1988 Zgłoś #13 Napisano 9 Września 2010 Odgrzeje kotleta. Zna ktos jakies magiczne zaklecie albo inny sposob na odkrecenie tego okraglego czarnego gumowego ustrojstwa? "Abrakadabra pompo wykrec sie!" i "No zesz k...a mac je..na pompa!" nie działają A tak powaznie to probowalem napryskac tam WóDy40, CX80, popukiwac w srubokret i nic. Pompa zdechla na amen, instalacje gazowa mam taka, co to dba o silnik i odpala zawsze na benzynie (brak mozliwosci przelaczenia tylko na gaz) i mam unieruchomione auto wiec bede dźwięczny za rychla odpowiedz Mecze sie z tym od 2 dni, zaczynam powoli brac pod uwage mozliwosc przeciecia tego o-ringu, pytanie tylko: skad wezme nastepny. Pojsc na szrot i probowac wykrecic z innego Paszczaka to troche wbrew zasadom logiki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #14 Napisano 9 Września 2010 wziac szeroki i tepy przecinak, mlotek, opukac dookola i odkreci sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #15 Napisano 9 Września 2010 stary młot z jednej strony zakończony jak śrubokręt plaski.. oby nie był ostry i od drugiej strony pukać w te brzegi plastikowe tej zakretki musi pójść! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny1988 Zgłoś #16 Napisano 10 Września 2010 Poszlo, Panowie! Moj patent na to: 2 osoba, opuszczona kanapa i popukiwac rownomiernie z dwoch stron mlotkiem w srubokret. Poszlo za pierwszym puknieciem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arTrue Zgłoś #17 Napisano 29 Września 2010 beny1988 podejrzewam, że masz możliwość jeżdżenia na samym gazie. Spróbuj tak: przekręcasz kluczyk(migają kontrolki)następnie naciskasz przycisk na centralce(kontrolki nie migają)potem przyciskasz ponownie i trzymasz ok. 10 sek na migających kontrolkach do momentu aż usłyszysz elektrozawór.potem odpalasz i już pracuje ma gazie.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #18 Napisano 29 Września 2010 chodzi Ci o sterowanym ręcznie gazie? jakiej centralce? kontrolki nie migają? od oleju zawsze bedzie migac na zaplonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #19 Napisano 29 Września 2010 chodzi Ci o sterowanym ręcznie gazie? jakiej centralce? kontrolki nie migają? od oleju zawsze bedzie migac na zaplonie o przełącznik benzyna - gaz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mickusio Zgłoś #20 Napisano 30 Września 2010 sory źle zrozumiałem, ja mam taki przełącznik I-0-II, a wam chodzi o ten pojedynczy wiem wiem, a na ten moj znacie sposób? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach