Skocz do zawartości
tomaszw

błąd 18075 oraz 18265

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzis Passacik odmówił współpracy. :przestraszony:

Wracając do domu silnik zaczoł tracić moc, nierówno pracować i zapaliła sie pomaranczowa lampka z wykrzykniekim. Po podłaczniu do VAG-COM pojawiły sie dwa błędy

 

Adress 01

silnik

18075 - valve for pump-jet: Cylinder 2(n241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-00--

 

Adress 03

ABS\ESP front

18265 - Load sygnal: Error Mesage from ECU

P1857 - 35-10 --- intermittent

 

Dodam ze juz kiedys milem takie objawy dosc częscto ,ale nie wiem czy bylo to samo, objaw podobny. Ustrkę tą usuneli mi w serwisie na Przasnyskiej/Warszawa, i kosztowało mne to sporo. Podobno wytedy wysiadł pompowtryskiwacz ,za wymiane i diagnoze wzieli 500zł, pompowtryskiwacz mialem z allegro) Tylko jakos nie do konca w to wierzyłem ze to wina pompowtrysku, sądze ze liczyli na pełna wymiane i skasowanie mne na 2500zł.

 

W ten weekend wymieniałem jeszcze klocki w przednich hamulcach, ale wydaje mi sie ze porobilem wszystko poprawnie, samochod zrobił zanim pojawił sie bład z 20km.

 

Szukając w necie znalazłem tylko informacje na zagranicznej www http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=11087&FORUM_ID=2&CAT_ID=2&Topic_Title=%5BPassat%5D+FoutCode%3A+Valve+for+Pump%2DJet+Cyl%2E+3&Forum_Title=Problemen+en+Oplossingen

oraz

http://www.tdiclub.nl/topic.asp?TOPIC_ID=10719&FORUM_ID=2&CAT_ID=2&Topic_Title=Stoten+passat&Forum_Title=Problemen+en+Oplossingen

cos na ten temat, ze jakies kabelki uszkodzne itp, ale ni w ząb nie wiem o czym piszą.

POMOCY :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gst

jeżeli silnik PD sprawdż kostki wtryskiwaczy (oczywiście pod deklem klawiatury)

pokasować błędy i cieszyć się jazdą :cisza:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie to jedna z kostek na pompowtryskiwaczu, przeczyszczone i jest OK. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkopuje temat

 

bledy to :

 

1 Fault Found:

18076 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

 

2 Faults Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

00526 - Brake Light Switch-F

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

objawy nierowna praca silnika i wlaczenei sie servisowego i zapalenie kontrolki od ESP

 

dodam ze stalo sie to zaraz po wyjechaniu z myjni

 

przejechalem 25km bylo ok (servisowka wlaczona) podjechalem pod dom zapalila sie ESP i dodatkowo ABS

podpialem Vaga scanowalem i wywalilo co wyzej

 

Nie wiedzialem co robic szwagier jak to zobaczyl powiedzial ze moze komputer zalala woda.I przypomnialo mi sie ze w warsztacie sa tutoriale wlasnie o wodzie ,zdejmuje pokrywe przy podszybiu patrze a tam ;) woda kolo kompa jakies 0.5cm stoji i breja jakis szlam mokro ze hoho ,wiciagnalem wode sciera pochodzil troche samochod i servisowka sie wylaczyla

 

teraz pytanie czy jechac do ASO(niemcy bo mam blizej niz wroclaw) nie wiem ile skasuja i co powiedza a z ASO roznie bywa czy poprostu wyciagnac kompa i wyczyscic wsio i zabezpieczyc od wody, i olac ASO.

 

Czeka mnie w sobote droga 650km do Niemiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 Fault Found:

18075 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-00 - -

Readiness: N/A

18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

 

Possible Symptoms

  • Irregular rpm

Possible Causes

  • Wiring and/or connections to/from the Valve for Pump Jet
  • Valve for Pump Jet

Possible Solutions

  • Check wiring and Check / Clean all connections
  • Replace the cable-tree to/from all the Valves for Pump Jet
  • Replace Valve for Pump Jet (replace them all !)

Special Notes

  • For each Valve the ECU checks the Begin of Injection Period (BIP) via a voltage. That voltage is very small (less than 0.0001A). Each extra resistance in the cable is fatal. So, in case of any doubt, just replace all cables.

tez mam ten blad czyli mowisz ze przeczyszczenie kostki pomoglo? gdzie w warszawie przeczysciles ta kostke i ile Cie to kosztowalo? objawy tak samo trzesie autem i wysakuja kontroli od abs i esp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 Fault Found:

18075 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

P1667 - 35-00 - -

Readiness: N/A

18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction

 

 

Ten blad to chyba dosyc czesty przypadek.

Objawy - nie pali na jeden cylinder.

Wystepuje najczesciej gdy temperatura na wskazniku jest okolo 70-85 stopni, potem ustepuje.

Kiedys pojawil mi sie na 3 cylindrze, a ostatnio na 1.

 

Rozwiazanie:

 

- odkrecic gorna oslone silnika,

- odkrecic pokrywe zaworow (okolo 15 srub) - odslonia sie pompowtryski

- powyjmowac wtyczki z gniazdek (wygladaja na delikatne wiec radze uwazac),

- przedmuchac, przeczyscic, (mozliwe ze pomoze tylko poruszanie wtyczkami)

- wpiac do pompowtryskow,

- skrecic wszystko razem do kupy,

- cieszyc sie z dalszej jazdy, (chyba ze to cos bardziej powaznego) ;)

 

Koszty:

- okolo godziny powolnej roboty,

- moga byc dwa piwa w trakcie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli mowisz ze da sie to zrobic w domu w garazu? a jak wyglada sprawa ze srubami i (uszczelka czy jest w tym miejscu) i jak to pozniej sie zachowuje po skreceniu nic nie cieknie? takie drobne naprawy sam potrafie zrobic czesto naprawialem kiedys motocykl i pare rzeczy w aucie. czy lepiej pojechac z tym do kogos?

 

 

a czym przeczyscic te kostki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli mowisz ze da sie to zrobic w domu w garazu? a jak wyglada sprawa ze srubami i (uszczelka czy jest w tym miejscu) i jak to pozniej sie zachowuje po skreceniu nic nie cieknie? takie drobne naprawy sam potrafie zrobic czesto naprawialem kiedys motocykl i pare rzeczy w aucie. czy lepiej pojechac z tym do kogos?

 

 

a czym przeczyscic te kostki?

 

Pokrywa jest plastikowa razem z przyklejona gumowa uszczelka.

Sruby nie pogubisz bo sa osadzone w pokrywie.

Wtyczki pompowtryskow dosyc ciezko wychodza, tzn trzeba sie troche nakombinowac aby ich nie polamac - taki patent zatrzaskowy.

Po skreceniu nic nie cieknie.

Spokojnie powinienies dac sobie z tym rade.

Nalezy uwazac zeby po otwarciu nie wpadl tam zaden piach itp.

 

Czym przeczyscic? - sprezone powietrze, drucik ze szmatka

Silnik ma drgania, moglo sie cos obluzowac i czasami tylko poruszenie tych kostek rozwiaze problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a te polaczenia musza byc pozniej wpiete w te same miejsca? wiem ze mam blad na 2 cylindrze hmm jak sprawdzic ktory to jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak w te same inaczej nei wepniesz kazda kostka ma po kilka cm kabelkow tylko z listwy wychodza

 

Dzis robil mi to znajomy mechanik 80zl wzial ale czy to rozwiaze problem niewiem

pozatym u mnie nei bylo jakiejs regoly zeby to wyskakiwalo wczoraj stalo sie to jak stalem na parkungu i czekalem na kogos

a samochod chodzil ledwo ruszylem i ESP sie palilo i palil na 3 cylindry

 

Zobaczymy jak teraz bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to dzis sam zrobilem faktycznie na drugim cylindrze bylo to luzno docisnolem poruszalem i znowu docisnolem i jak narazie przejechalem 220 km i jest wszystko ok zero bledow na vagu :) zaraz jade na dluzsza przejazdzke :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zrobilem 1200km(PL-UK) i zero problemow wiec pewnei przeczyszczenie i zacisniecie stykow we wtyczce pomoglo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 ten błąd mnie tu doprowadził a teraz widzę ze wziął się z tąd iż wypiąłem jeden wtrysk aby sprawdzić który to 2 cylinder (zalewa mi go )

u mnie cylindry mierzy sie od przodu samochodu czyli od zderzaka pierwszy to pierwszy podobno we wszystkich passkach tak jest

 

jak bede miał czas to wkleję zdjęcie z komy po odkręceniu dekla wtyczkę od pompowtysku wyciągnąłem kombinerkami ostrożnie do góry

 

a no i oczywiście jak wyjołem wtyczkę zapaliła się kontrolka od abs i esp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pozwoliłem się podłączyć pod temat i prosić o analizę błędów skanu problem z silnikiem rano przerywa po 20 min. wraca do normy co to może być? Proszę o pomoc Polski VAG

 

18075 Wtryskiwacz 2 - przerwa

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

16686 Brak zapłonu cylinder 2

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

 

co to jest brak osprzętu ?

Proszę o opowiedz i pomoc piszę już na kilku postach i żadnej pomocy.

DZIĘKI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o opowiedz i pomoc piszę już na kilku postach i żadnej pomocy.

Skoro odpowiedź masz poście nr 6, to czego oczekujesz :fajny Czytanie ze zrozumieniem się kłania :bry2

Nie będziemy przepisywać parę razy tego samego :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam mam jutro wyjazd i trochę się w kurzyłem i nie doczytałem. Idę do pracy zaraz sprawdzę czy to pomoże.:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko czasem Wd-40 nie psikaj. Do tego jest specjalny spray do układów i elementów elektronicznych :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopie nieco temat, kolega podjechał audi a3 2.0 TDI 16V, podpieliśmy pod vcdsa i wyskoczyły dwa błędy:

 

18075 - zawór pompowtryskiwacza cylinder 2 (n241)

p1667 000 usterka elektryczna w obwodzie

 

16686 - Cylinder 2

P0302 0 000 rozpoznanie wypadanie zapłonów

 

wszystko byłoby ok tzn, możliwość obluzowania się kostki, gdyby nie to że silnik działa idealnie jak jest zimny, przy 50 stopniach zaczyna nim szarpać i wyskakują błędy jak wyżej, Grupa 13 pokazuje na 2 pompowtrysku 2,99 reszta po - 1,10

Grupa 18 pokazuje wszędzie 128

 

Jak jest silnik zimny

Grupa 13

C1 0,0

C2 0,60

C3 0,08

C4 0,0

 

Grupa 18 wszystko na 0

 

Pewnie pompowtrysk do wymiany będzie się już nadawał.

Edytowane przez SZYLO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności