sergiusz- Zgłoś #1 Napisano 18 Września 2005 KUpiłem pare dni temu passata b5 1.9 TDi i w wyposazeniu mial wpisane komputer siadlem przejechalem sie autem i ok akurat pokazywał chwilowe spalanie i nie zwrocilem uwagi ze na przelaczniku zespolonym nie ma guzikow do obsługi kompa (bylem pewny ze beda jak pokazywalo spalanie).Wczoraj zapaliła mi sie kontrolka od dolania oleju zólta czyli wychodzi na to ze komputer jest ale jak nim sterowac .Czy moglo byc tak ze poprzedni wlascicel kupil nowy zespolony tylko w wersji bez kompa . Czy poprostu moj passat ma jakas okrojona wersje i nie ma reszty funkcji .Prosze o pomoc bo nie wiem co z tym zrobic czy podjechac do ASO i tam zapytac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #2 Napisano 20 Września 2005 Wychodzi na to, że poprzedni właściciel wymienił przełącznik zespolony, pewnie ze względów ekonomicznych nie kupił oryginalnego. Jak chcesz mieć możliwość pobawienia się komputerem to kup przełącznik z przyciskami do niego (drugi przycisk to RESET). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #3 Napisano 21 Września 2005 Byłem z tym pytaniem w ASO i goscie nie umieli mi odpowiedziec czy jest komputer czy nie ma podobno kiedys wychodzily opcje ktore pokazywaly tylko srednie spalanie (u mnie chwilowe) i musieliby szukac w ksiazkach a nie maja teraz czasu bo maja duzo roboty.Z tego co pamietał jeden to jezeli przelozonoby zespolony to powinna zosytac jedna nie podpieta kostka do zespolonego i zebymn sobie to rozebral i sprawdzil.Przyjechalem dodomu i rozebralem obudowe i okazalo sie ze mam 2 wtyczki ale odydwie podlaczone ??? I teraz mozebyc tak ze jest pelny komputer ale przelacznik nie ma guzikow albo oni sami nie wiedza z czego zyja w tych serwisach . Jak ktos mogłby rozebrac u siebie i zobaczyc ile ma wtyczek albo zna kogos kto mogłby pomoc to dajcie znac,bo szkoda na darmo kupowac nowy zespolony skoro moze on nic nie dac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #4 Napisano 21 Września 2005 a w schematach elektrycznych to bedzie ?? Bede miał chwilke to zobacze mam pełny schemat elektryczny paska B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #5 Napisano 29 Października 2005 Kupiłem pzrelacznik rozebrałem obudowe kierownicy i nie wyciagajac starego rozpiołem kostki i wpiołem do tego nowego ze sterowaniem kompa i niestety nie działa. Ktos mi powiedział ze moge miec opcje z małym boardem i dlatego,podobno wychodziły jakies niepełne wersje ale nie mam tych informacji potwierdzonych od jakis pewniakow. chyba ze mam pecha i kupiłem uszkodzony przełacznik ale jest nowka:) nie wiem juz jak do tego zagadnienia podejsc,chyba daruje sobie juz walke o wyswietlanie funkcji komputera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #6 Napisano 29 Października 2005 a patrzyłeś czy pypcikami przy zegarach nie idzie ??? dziwne to troche w passatach nie wystepowała opcja z małym kompem bez przełacznika pod kompa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #7 Napisano 30 Października 2005 Z ogledzin auta przez "fachowców" wynika ze auto nie było ruszane ,sprawdzali grubosc lakieru itp.Auto jest krajowe brałem go od drugiego własciciela i on tez zapewnial ze nic nie było robione.Czy macie u siebie komputery w passatach jak wyglada wyswietlacz macie go na calej wielkosci wyswietlacza miedzy zegarami czy tylko taka połowke od dolu zajmuje wyswietlacz a od gory sa kontrolki. Tak mysłe ze nawet jak ktos zmienial licznik i mial opcje bez kompa a załozył licznik z boardem to nie wyswietlał on by w tedy nic a u mnie temperatura i chwilowe spalanie sa wyswietlane Nie mam juz pojecia co o tym myslec gdzie sa te ukryte numery w passatach i te wklejki ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #8 Napisano 30 Października 2005 hmm weś zrob jakas fotke w paskach sa chyba możliwe 3 kompy... mały komp po prawej stronie przwijany z aktualnie przebitym dystansem... średni komp taki jak u ciebie ale on był chyba tylko w automatach a duzy komp nie ma żadnych kontrolek bo sa wyświetlane na dyzym ekranie fajna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Aspius Zgłoś #9 Napisano 2 Listopada 2005 Moj ma kompa z lewej strony w malym okienku (przy obrotomierzu) Przelacznik jest przy wajsze do sterowania wycieraczek. model z 97 roku.Za to duzy ekran albo jest odlaczony albo nie dziala albo inne jakies tam funkcjonuja tylko kontrolki w gornej polowie ekranu. pzdr Grzesiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #10 Napisano 2 Listopada 2005 to chyba masz wersje z automatu ... moze licznik miałeś zmieniany ?? trudno powiedzieć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #11 Napisano 2 Listopada 2005 tak wyglada moj licznik i wyswietlacz kompa (sorry za jakos ale robione telefonem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #12 Napisano 2 Listopada 2005 no to pociesze cie Powinieneś mieć 5 opcji Przełacznik zespolony musisz patrzec moze coś tam sie pird... dziwna sprawa ogólnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #13 Napisano 3 Listopada 2005 Chm. ??? Ciekaw jestem co tam jest grane??? co to za przeróbka - zegary są z komuterem, brak sterowania. - (vw) by czegoś takiego raczej nie zrobił !!! Po co, kto by zmieniał licznik - (przebieg, Czy Co) Jestem ciekaw czy data produkcji licznika jest zgodna z datą wydania sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #14 Napisano 3 Listopada 2005 gdzie jest na liczniku jakas wybita data czy cos?? moze wyjme i sprawdze?? Wie ktos jak sie do tego zabrac pewnie ze 3 godziny roboty z wyjeciem licznika czy trzeba sciagac kierownice i wypinac poduszke jesli ktos ma jakies info albo foty to mile widziane??? sam juz nie wiem co myslec o tym kompie i wyswietlaczu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #15 Napisano 3 Listopada 2005 chyba nie trzeba kiery wyjmowac... chociaz... z drugiej strony jak odciagnac kere na maxa do siebie to duzo miejsca ... odkrecić śróbke zdaje sie 8 pod kiera... odkrecić 2 sróbki centralnie pod kiera da sie obracajac kiere... i dwie na dole.. zdjac osłone kolumny to chyba licznik bedzie na wierzchu.. nie wiem tylko czy tego plastika ktory jest pod kiera nie trzeba i wtedy nie wiem czy nie bedzie trzeba własnie kiery zdejmowac... data jest wybita na takim koleczku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #16 Napisano 5 Listopada 2005 Wyjalem dzisiaj licznik i data produkcji sie zgadza jest 08.99 a auto jest z listopada albo pazdziernika wiec taka roznica to moze chyba byc??? Ale ktos przedemna go rozbierał (moze tez szukal tego co ja czemu komp nie dziala:) )Nie rozbierałem go zeby zajrzec do srodka bo w sumie po co??? Mam do was prosbe jakbyscie mieli kiedys czas albo przy okazji sciagalibyscie osłone kierownicy to zerknijcie ile wchodzi przewodow do kostek bo u mnie do mniejszej wchodza tylko 2 a miejsc jest chyba na 5 a w wiekszej wchodzi u mnie chyba 5 a miejsc jest na 7 bede wam naprawde bardzo wdzieczny. Moze jednak gosciu w ASO mial racje moze były wersje tylko z wyswietlaniem chwilowego spalania???? Rece mi juz opadaja??? Pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #17 Napisano 5 Listopada 2005 Nie było takich wersji... sa 3 wersje liczników i tylko takie były U ciebie jest coś nawalone z tymi przełacznikami... moim zdaniem licznik był wymieniany to że data jest inna nie znaczy że nie był wymieniany... szkoda żę nie spisałeś nr licznika Zaraz by sie w etce lukneło... tymczasem ide szukać na schemacie ile kabli powinno być zaraz napisze jak znajde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sergiusz- Zgłoś #18 Napisano 5 Listopada 2005 mam jakies numery z licznika zrobilem fotki telefonem i postaram sie odczytac VDO 110 009 961/013 i VW 3BO 920 822 A chyba o ten chodzi bo taki sam jest na tej plombie od gory na laczeniu licznika z obudowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrWho Zgłoś #19 Napisano 6 Listopada 2005 Etka wywaliła mi że to zestaw wskaĽników z wyświetlaczem wielofunkcyjnym małym wiec raczej to jest ok... pewnie coś jest z elektryka albo przełacznikami [ Dodano: Nie Lis 06, 2005 3:00 am ] MArek B6 a nie uwazasz że to troszke dziwne że w tych zegarach jest nr 920 ? O ile dobrze pamietam to ( widzac po zegarach ) jest to wersja do 99 roku... a te chyba jeszcze nie obslogiwały CAN'a a liczniki bez can'a maja w treści 919 ?? Mogę sie mylic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #20 Napisano 6 Listopada 2005 Ja też sprawdziłem. Jest xxx 919 xxx. Wychodziło by na to, że 1999-tym włożyli zegary z "modelu" 2000. Coś tu mi nie gra - To nie jest niemieckie rozwiązanie. Ja bym grzebnął w kabelkach i schematach. Tego paska trzeba by prześwietlić dokładniej "kabelkiem". "17 instruments" - zobaczyć kto dokonał adaptacji VDO - "WSCxxxx" i "WSCxxxx" fabryczne. Może tam ktoś zostawił ślad grzebania. No? bo jeśli ktoś zmieniał liczydła to musiał je dopasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach