Skocz do zawartości
Rogalotti

Najnowsze projekty MR-MOTORS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak się złożyło, że trzy ostatnie dni pracy poświęciłem na finalizowanie aut projektowych. Poniżej troche danych i ich wykresy:

 

 

Audi 80 B4 Competition 1994r bazowo silnik 2.0 16V 140PS benzyna - swap na 1.9TDi AVF

Turbo GT2260V coustomowy kolektor wydechowy

Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS, stożek Apexi

sprzęgło z jednomasowym kołem zamachowym, podwójna sprężyna w docisku

wydech 2.5cala

pompowtryskiwacze 073AL

6cio biegowa skrzynia napęd quattro

 

 

Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, strojenie Live-mapping by MR-Motors. W związku z tym, że na chwile obecną posiadamy tylko hamownie 2WD na czas strojenia zamontowana była skrzynia biegów FWD. Niebawem, bo już na początku stycznia w silniku zagości wałek DDynamic (jeżeli efekt będzie zadowalający postaram się zamieścić wykresy z uzyskanych przyrostów)

 

 

jurekb4comphb6.th.jpg

 

 

 

 

Kolejne auto to Passat B5 3B 1998 seryjnie z silnikiem 1.9TDi 110PS AFN, swap silnika wraz z elektroniką sterującą na 2.0TDi 8V BGW

 

 

Turbo coustomowe zbudowane na bazie GT2260V, kolektor wydechowy coustomowy tzw. "baranek"

Very Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS

sprzęgło z jednomasowym odelżonym kołem zamachowym 240mm, podwójna sprężyna w docisku

wydech 2,7cala z dwoma przelotowymi tłumikami

pompowtryskiwacze 073AL

6cio biegowa bardzo długa skrzynia biegów z 2.5TDi o oznaczeniu DQS, napęd FWD

mapsensor 350KPH

soft bez przepływomierza

modyfikowana głowica silnika z patentami ze sportów samochodowych

wiele zmian oraz moich patentów przydatnych do uzyskania dużej mocy przy wałku i big pompkach

 

 

Passat to moje auto. Jest to projekt rozwojowy, czeka już wałek. W tym silniku będą także zamontowane "duże" końcówki wtrysków Fratelli Bosio. Wynik narazie nie powala na kolana ale to jak wspomniałem nie jest finisz. Chociaż mało które very big turbo ma 350Nm przy 2000obr ;)

 

 

passatbgwva5.th.jpg

 

 

I na koniec Octavia 2 z silnikiem 2.0TDi 16V BKD.

Duże turbo

wydech 2,75cala z dwoma przelotowymi tłumikami

kilka metalowych rur z polerowanej nierdzewki zamiast niepasujacych bądz nieprzemyslanych seryjnych rozwiazań

Projekt wykonany mechanicznie oraz strojenie u nas.

 

 

bkdgt22lk4.th.jpg

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym się różnią silniki 2.0TDI 8V a 2.0TDI 16V oczywiście poza ilością zaworów bo to oczywiste, chodzi mi o to że oba to produkcja VW w związku z tym jak kształtuje się ich "moc" seryjna 140 i 170 (tutaj chyba jest inne turbo po prostu) czy to zupełnie jakieś inne wynalazki? W passatach B6 (3C) które wychodziły silniki 8v czy 16v, a może u innych producentów ze stajni VAG montowane były tylko 8v albo 16v? Innymi słowy po czym laik ma poznać (poza oznaczeniem kodowym), że tam siedzi 8v a nie 16v w TDI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej własnie po oznaczeniu kodowym, badz po szerokości pokrywy zaworów. W passatach 3C siedziały różne motory 2.0TDi i tu trzeba uważać bo można kupić kota w worku. Były 16to zaworowe 120Ps, były 8mio zaworowe 140ki były także 16to zaworowe 140ki czy 170ki.

 

Najgorszy jest 8V BMP, to stara technologia układu wtryskowego. Do tego ma małe turbo GT16 i DPF. Tam sie czasami nie da zrobić wiecej niź +15PS.

 

Silniki się różnią wszystkim na razie to 8V jest wszystko, są sportowe wałki są sportowe wydajniejsze pompowtryski. 140tka 16V do niej nie ma nic z tych rzeczy ale przy bardzo mocnych modach da sie przekroczyć 250PS na seryjnym słupku. Nie mówie o 170tce PD bo to silnik produkowany przez bardzo którki okres czasu i raczej nie bedzie do niego nic ciekawego i nic ciekawego po sobie nie pozostawi.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem, że jakby w tamtych latach zamówił np. golfa, octavie albo passata z silnikiem 2.0 TDI (140km) to będąc kompletnym ignorantem mógłbym dostać albo 8v albo 16v i nie miałbym zielonego pojęcia o tym? Pytam tylko czysto teoretycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DPF był za dopłata z tego co sie orientuje. Wiec dopłacajac dostałbyś DPF i starszy technologicznie motor :). Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Rogal,widzę że na Święta znalazłeś chwile żeby się trochę przypomnieć,bo tak cicho ostatnio o Tobie:).Powodzenia w dalszych modach,a i jak coś to w kontakcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś tak sie utarło, że projektami do 200PS już sie mało kto chwali :). A tego było ostatnio najwiecej. Hey

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B4ka z wałkiem + korekta softu

jurek241psvy2.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B4ka z wałkiem + korekta softu
a coś więcej o podstawie tego wyniku z czego to wyszło tzn jaka seria. Bo na wykresie 100 PS wiecej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a coś więcej o podstawie tego wyniku z czego to wyszło tzn jaka seria. Bo na wykresie 100 PS wiecej...

masz napisane w 1 poście że AVF 130PD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie pokojarzylem sobie że to to samo audi :wpale:

Wynik zacny:D Gratulacje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rogalotti nawet na Goldenline.pl jest zachwalany.. :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój passat dostał dodatkowo sportowy wałek DbilasDynamic oraz sportowe pompowtryski Fratelli Bosio wynik z korekta programu 280PS oraz 455Nm

 

http://img12.imageshack.us/my.php?image=mojpassatg.jpg

http://img21.imageshack.us/my.php?image=70300907.jpg

http://img21.imageshack.us/my.php?image=39515408.jpg

http://img21.imageshack.us/my.php?image=64163538.jpg

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gratulacje,naprawde mocne auto,cooler też nie mały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałem na żywo autko - ładnie się prezentuje takie cichociemne jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda spalanie (twojego autka), gdy auto jest normalnie użytkowane, a jak gdy się wykorzystuje dostępną moc?

Pytam z ciekawości, czy nie taniej wyszedł by swap 3.0Tdi :)

Edytowane przez John

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no Rogal, piekny wynik :) 280KM w szoku jestem!!! gratsy!!!!

 

kiedy sie ustawiamy? ;) (wezme moje nietuningowalne 2.5TDi )

 

jakie tam sprzeglo siedzi? tzn ile mm.

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naaajs !!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pełen szacunek Witku

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Az przetarlem okulary bo myslalem ze zle przeczytalem... Nie no gratuluje, napisz czy da sie tym jeszce "normalnie" jezdzic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności