Rogalotti Zgłoś #1 Napisano 23 Grudnia 2008 Witam. Tak się złożyło, że trzy ostatnie dni pracy poświęciłem na finalizowanie aut projektowych. Poniżej troche danych i ich wykresy: Audi 80 B4 Competition 1994r bazowo silnik 2.0 16V 140PS benzyna - swap na 1.9TDi AVF Turbo GT2260V coustomowy kolektor wydechowy Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS, stożek Apexi sprzęgło z jednomasowym kołem zamachowym, podwójna sprężyna w docisku wydech 2.5cala pompowtryskiwacze 073AL 6cio biegowa skrzynia napęd quattro Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, strojenie Live-mapping by MR-Motors. W związku z tym, że na chwile obecną posiadamy tylko hamownie 2WD na czas strojenia zamontowana była skrzynia biegów FWD. Niebawem, bo już na początku stycznia w silniku zagości wałek DDynamic (jeżeli efekt będzie zadowalający postaram się zamieścić wykresy z uzyskanych przyrostów) Kolejne auto to Passat B5 3B 1998 seryjnie z silnikiem 1.9TDi 110PS AFN, swap silnika wraz z elektroniką sterującą na 2.0TDi 8V BGW Turbo coustomowe zbudowane na bazie GT2260V, kolektor wydechowy coustomowy tzw. "baranek" Very Big IC z metalowym orurowaniem, kolektor ssacy TDi130PS sprzęgło z jednomasowym odelżonym kołem zamachowym 240mm, podwójna sprężyna w docisku wydech 2,7cala z dwoma przelotowymi tłumikami pompowtryskiwacze 073AL 6cio biegowa bardzo długa skrzynia biegów z 2.5TDi o oznaczeniu DQS, napęd FWD mapsensor 350KPH soft bez przepływomierza modyfikowana głowica silnika z patentami ze sportów samochodowych wiele zmian oraz moich patentów przydatnych do uzyskania dużej mocy przy wałku i big pompkach Passat to moje auto. Jest to projekt rozwojowy, czeka już wałek. W tym silniku będą także zamontowane "duże" końcówki wtrysków Fratelli Bosio. Wynik narazie nie powala na kolana ale to jak wspomniałem nie jest finisz. Chociaż mało które very big turbo ma 350Nm przy 2000obr I na koniec Octavia 2 z silnikiem 2.0TDi 16V BKD. Duże turbo wydech 2,75cala z dwoma przelotowymi tłumikami kilka metalowych rur z polerowanej nierdzewki zamiast niepasujacych bądz nieprzemyslanych seryjnych rozwiazań Projekt wykonany mechanicznie oraz strojenie u nas. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #2 Napisano 23 Grudnia 2008 Czym się różnią silniki 2.0TDI 8V a 2.0TDI 16V oczywiście poza ilością zaworów bo to oczywiste, chodzi mi o to że oba to produkcja VW w związku z tym jak kształtuje się ich "moc" seryjna 140 i 170 (tutaj chyba jest inne turbo po prostu) czy to zupełnie jakieś inne wynalazki? W passatach B6 (3C) które wychodziły silniki 8v czy 16v, a może u innych producentów ze stajni VAG montowane były tylko 8v albo 16v? Innymi słowy po czym laik ma poznać (poza oznaczeniem kodowym), że tam siedzi 8v a nie 16v w TDI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #3 Napisano 23 Grudnia 2008 Najłatwiej własnie po oznaczeniu kodowym, badz po szerokości pokrywy zaworów. W passatach 3C siedziały różne motory 2.0TDi i tu trzeba uważać bo można kupić kota w worku. Były 16to zaworowe 120Ps, były 8mio zaworowe 140ki były także 16to zaworowe 140ki czy 170ki. Najgorszy jest 8V BMP, to stara technologia układu wtryskowego. Do tego ma małe turbo GT16 i DPF. Tam sie czasami nie da zrobić wiecej niź +15PS. Silniki się różnią wszystkim na razie to 8V jest wszystko, są sportowe wałki są sportowe wydajniejsze pompowtryski. 140tka 16V do niej nie ma nic z tych rzeczy ale przy bardzo mocnych modach da sie przekroczyć 250PS na seryjnym słupku. Nie mówie o 170tce PD bo to silnik produkowany przez bardzo którki okres czasu i raczej nie bedzie do niego nic ciekawego i nic ciekawego po sobie nie pozostawi. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #4 Napisano 25 Grudnia 2008 Czyli rozumiem, że jakby w tamtych latach zamówił np. golfa, octavie albo passata z silnikiem 2.0 TDI (140km) to będąc kompletnym ignorantem mógłbym dostać albo 8v albo 16v i nie miałbym zielonego pojęcia o tym? Pytam tylko czysto teoretycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #5 Napisano 28 Grudnia 2008 DPF był za dopłata z tego co sie orientuje. Wiec dopłacajac dostałbyś DPF i starszy technologicznie motor . Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #6 Napisano 29 Grudnia 2008 Cześć Rogal,widzę że na Święta znalazłeś chwile żeby się trochę przypomnieć,bo tak cicho ostatnio o Tobie:).Powodzenia w dalszych modach,a i jak coś to w kontakcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2009 Jakoś tak sie utarło, że projektami do 200PS już sie mało kto chwali . A tego było ostatnio najwiecej. Hey Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #8 Napisano 16 Stycznia 2009 B4ka z wałkiem + korekta softu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #9 Napisano 16 Stycznia 2009 B4ka z wałkiem + korekta softua coś więcej o podstawie tego wyniku z czego to wyszło tzn jaka seria. Bo na wykresie 100 PS wiecej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2009 a coś więcej o podstawie tego wyniku z czego to wyszło tzn jaka seria. Bo na wykresie 100 PS wiecej... masz napisane w 1 poście że AVF 130PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niwdew Zgłoś #11 Napisano 16 Stycznia 2009 nie pokojarzylem sobie że to to samo audi Wynik zacny:D Gratulacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martin Zgłoś #12 Napisano 16 Stycznia 2009 Rogalotti nawet na Goldenline.pl jest zachwalany.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #13 Napisano 15 Marca 2009 Mój passat dostał dodatkowo sportowy wałek DbilasDynamic oraz sportowe pompowtryski Fratelli Bosio wynik z korekta programu 280PS oraz 455Nm http://img12.imageshack.us/my.php?image=mojpassatg.jpg http://img21.imageshack.us/my.php?image=70300907.jpg http://img21.imageshack.us/my.php?image=39515408.jpg http://img21.imageshack.us/my.php?image=64163538.jpg Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #14 Napisano 15 Marca 2009 gratulacje,naprawde mocne auto,cooler też nie mały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saliczek Zgłoś #15 Napisano 16 Marca 2009 widziałem na żywo autko - ładnie się prezentuje takie cichociemne jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #16 Napisano 17 Marca 2009 (edytowane) Jak wygląda spalanie (twojego autka), gdy auto jest normalnie użytkowane, a jak gdy się wykorzystuje dostępną moc? Pytam z ciekawości, czy nie taniej wyszedł by swap 3.0Tdi Edytowane 17 Marca 2009 przez John Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #17 Napisano 17 Marca 2009 (edytowane) no Rogal, piekny wynik 280KM w szoku jestem!!! gratsy!!!! kiedy sie ustawiamy? (wezme moje nietuningowalne 2.5TDi ) jakie tam sprzeglo siedzi? tzn ile mm. Edytowane 17 Marca 2009 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #18 Napisano 17 Marca 2009 Naaajs !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waaj Zgłoś #19 Napisano 18 Marca 2009 Pełen szacunek Witku Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chriss Zgłoś #20 Napisano 19 Marca 2009 Az przetarlem okulary bo myslalem ze zle przeczytalem... Nie no gratuluje, napisz czy da sie tym jeszce "normalnie" jezdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach