Skocz do zawartości
Baro

Co dziś zrobiłem w swoim VW

Rekomendowane odpowiedzi

wymiana osłony przegubu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyłem nowe filtry paliwa, przeciw pylkowy i powietrza. No i kolejny raz odgrzybiłem klimatyzację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tankowanie do pełna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Profilaktycznie wyczysciłem filtr dpf specjalnym srodkiem.

20170708_200106.jpg

Na drugim zdjęciu widać w jakim stanie jest czujnik temperatury. Jest idealnie czysty bez śladu sadzy.

20170708_200116.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobotę udowodniłem, że diesel nie jest ekonomicznym silnikiem. Na trasie z Krakowa do Gliwic wziął 9/100 :bezzebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W sobotę udowodniłem, że diesel nie jest ekonomicznym silnikiem. Na trasie z Krakowa do Gliwic wziął 9/100 :bezzebow

Nie jest ekonomiczny. Mi Passat ba trasie do Skurwiałego miasta kiedyś spalił 10. Wczoraj obecnym benzyniakiem miałem 9.4. Wspomne tylko że 220km przejechałem w 1.5 godziny, oczywiscie jechałem po niemieckiej autostradzie.

 

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziś ozonowanko auta własnoręcznie zmontowanym urządzeniem:

 

https://photos.google.com/share/AF1QipOfBp0WedMju4S4IErAam6Z-TsmT1TlpvjL4KK0R40jd3xcGwdRvYk-DLK9guL7CQ/photo/AF1QipODT5R4gxFJxK3ab_aOrnzFlQBlOPOzsFvOXBuL?key=bWdXaVBJZzI2b25ucENIWS1zRERBNW1yMnRHRGVn

https://photos.google.com/share/AF1QipOfBp0WedMju4S4IErAam6Z-TsmT1TlpvjL4KK0R40jd3xcGwdRvYk-DLK9guL7CQ/photo/AF1QipPItWFV2JIyxPNIjf_p1p83KucJV6J7TRe1q00H?key=bWdXaVBJZzI2b25ucENIWS1zRERBNW1yMnRHRGVn

https://photos.google.com/share/AF1QipOfBp0WedMju4S4IErAam6Z-TsmT1TlpvjL4KK0R40jd3xcGwdRvYk-DLK9guL7CQ/photo/AF1QipM1GW1jcDB0sfbLHo97wU7w9sheCwrzs3WJv5BN?key=bWdXaVBJZzI2b25ucENIWS1zRERBNW1yMnRHRGVn

https://photos.google.com/share/AF1QipOfBp0WedMju4S4IErAam6Z-TsmT1TlpvjL4KK0R40jd3xcGwdRvYk-DLK9guL7CQ/photo/AF1QipPdKn-Ikmc0EgYkQHhbVqFxVMKcrWU4BbRorvoq?key=bWdXaVBJZzI2b25ucENIWS1zRERBNW1yMnRHRGVn

https://photos.google.com/share/AF1QipOfBp0WedMju4S4IErAam6Z-TsmT1TlpvjL4KK0R40jd3xcGwdRvYk-DLK9guL7CQ/photo/AF1QipPoZ7gP60_K26icbrDIa1kvtCxHnxBoVR-vGv_2?key=bWdXaVBJZzI2b25ucENIWS1zRERBNW1yMnRHRGVn

https://photos.google.com/share/AF1QipOfBp0WedMju4S4IErAam6Z-TsmT1TlpvjL4KK0R40jd3xcGwdRvYk-DLK9guL7CQ/photo/AF1QipNCfYnSHgIRQ4M5_CtA2TLOSKmTG_zB4Nm6b1qu?key=bWdXaVBJZzI2b25ucENIWS1zRERBNW1yMnRHRGVn

 

 

Kupiłem zasilacz ATX. Wyprułem flaki. Z zewnątrz zasilacz prysnąłem gumą w spreju. Tam gdzie generator ma blisko do blachy wykleiłem powierzchnie pianką GMS-02. Została mi z wygłuszania drzwi. Podłączyłem generatorek do włącznika, zaizolowałem przewody, wzmocniłem rurką termo kurczliwą. Koniec roboty.

 

Generatorek kupiłem tu https://www.banggood.com/220V-10g-Ozone-Generator-DIY-with-Ceramic-Plate-Long-Life-Style-Double-Sheet-for-Chemical-Factory-p-1070789.html?rmmds=myorder

 

wszystko fajnie ale gdzie wentylator do generatora ozonu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego wentylator przyjechał po czasie i jest już zamontowany. Obawiałem się, że będzie hałasował jak cholera bo to przemysłowy 230V i obroty ma około 2500 ale działa bardzo cicho na swoje obroty. Jest już na pokładzie.

 

Gdyby ozonator miał leżeć tylko w samochodzie to nawet bez wentylatora efekt jest świetny bo ozonator leży na podłokietniku i przedmuch uje go samochodowa klima ze świetnym skutkiem.

 

Tak czy srak to generatorek jest już kompletny. Polecam bo to niskie koszta i bardzo dobra wydajność.

 

https://www.banggood.com/220V-10g-Ozone-Generator-DIY-with-Ceramic-Plate-Long-Life-Style-Double-Sheet-for-Chemical-Factory-p-1070789.html?rmmds=myorder

Edytowane przez StreamHD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów na druga w tym roku, + silikon, ciekawe jak dlugo ;)

 

Ps. Mi w trasie wyszło 6.9l/100km przy 140/160km/h

Edytowane przez Docent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nieźle wam kotłują.

Ja w trasie to max 6,2-6,3 i cisne go.

 

Uszczelnienie krućca VACUM i dolewka oleju. Klakson New od Audi 80 przełożyłem. Dwie fajne tuby,nieźle dają....

 

Klasyka z hamulcem przez Vacum i takie tam.... Ju wsjo bangla .

Edytowane przez yaro666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założone nowe lampy halogenowe plus do jazdy dziennej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienione dwa dolne wahacze, wyprostowany i malnięty pędzlem błotnik, można znowu jeździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie nie dziś ale wczoraj . Wymiana Filtra powietrza z odkurzeniem całego syfu dookoła .Powrót mocy ;)

A w ten weekend generalne pierwsze sprzątanie w srodku i na zewnątrz.Materiały przygotowane ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstawiony nowy wkład w lewe lusterko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Profilaktycznie wyczysciłem filtr dpf specjalnym srodkiem.

[ATTACH=CONFIG]154026[/ATTACH]

Na drugim zdjęciu widać w jakim stanie jest czujnik temperatury. Jest idealnie czysty bez śladu sadzy.

[ATTACH=CONFIG]154027[/ATTACH]

 

powiesz coś bliżej na temat środka, sposobu aplikacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiesz coś bliżej na temat środka, sposobu aplikacji?
Ja Ci powiem. Stosowanie tego rodzaju środków mija się z celem. Problemem DPF nie jest sadza, którą zmywa/próbuje zmywać środek. Problemem jest popiół (produkt spalania oleju silnikowego), który nie jest usuwalny środkiem chemicznym.

Im większa jest zawartość popiołu, tym mniejsza skuteczność działania DPF.

To, że środek usunął jakąś tam ilość sadzy, nie wpłynie na skuteczność działania DPF.

Edytowane przez tomnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 godziny pucowania wnętrza.

 

- Podłoga i siedzenia odkurzone.

- Siedzenia wyprane.

- Plastiki w całym wnętrzu umyte i odświeżone.

- Boczki drzwi wyprane / wyczyszczone.

- Szyby umyte.

- Podsufitka miejscowo wyczyszczona.

- Wnętrze następnie wyozonowane

- Wpuszczony zapach CS FRESH LINEN

 

 

Przyjemnie w środku aż się wychodzić nie chce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisne tzn powyżej 140 km/h miejscami.... Bo ja spokojny człowiek jestem. Zdaża się w okolice 200 ale to od wielkiego dzwinu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem w swoim Passaciku - Easy Entry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony rozrząd. W starym pompa wytrzymała 82kkm ..... Za rok i tak bym musiał wymienić cały, więc stwierdziłem że nie ma się co wygłupiać w wymianę samej pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności