snow_b Zgłoś #9501 Napisano 26 Kwietnia 2017 Czy ktoś ma doświadczenie z odbieraniem nowego B8 w ostatnim czasie? Dostałem info, że w poniedziałek zakończyła się produkcja mojego i zastanawiam się kiedy mogę spodziewać się przyjazdu do salonu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9502 Napisano 26 Kwietnia 2017 Jakieś 2 tygodnie bo misi jeszcze przyjechać do Polski. Możesz zapytać sprzedawcy o dokładniejszy termin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #9503 Napisano 26 Kwietnia 2017 Moja perspektywa, 5.500 km zrobionych w 2 miesiące wersją 1.8 TSI Comfortline + Business: 80% miasto , 20% trasa - parkowanie: jedyny system który mam to czujniki, rzut na samochód z góry i pikanie Ten rzut na samochód z góry to rozumiem tylko grafika? Bo "widok z lotu ptaka" jest tylko przy Area View 360 ° czy jak? Ja się właśnie ostatnio zastanawiałem czy brać Area View bardziej jako gadżet, bo co za dużo asystentów do każdej *******y to kierowca już nic nie będzie musiał umieć. A widzę że dużo osób chwali i pisze o Easy Open jako must have. Ja tu jestem sceptycznie nastawiony w kwestii wlamaniowo-kradziezowej bo to za dużo elektroniki związanej z łatwym otwarciem i odpaleniem auta, co można obejść, jeśli ktoś jest kumaty, dlatego ja dokładam dużo różnych zabezpieczeń plus pełen pakiet ubezpieczeń, bo mam zamiar długo tym autem pojeździć. Więc czy easy open pomimo bezdyskusyjnych udogodnień nie jest ułatwieniem dla potencjalnego złodzieja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomouse Zgłoś #9504 Napisano 26 Kwietnia 2017 Więc czy easy open pomimo bezdyskusyjnych udogodnień nie jest ułatwieniem dla potencjalnego złodzieja? http://www.tvn24.pl/katowice,51/kradziez-auta-zarejestrowala-kamera-monitoringu-niespelna-minuta,724364.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biokd Zgłoś #9505 Napisano 26 Kwietnia 2017 http://www.tvn24.pl/katowice,51/kradziez-auta-zarejestrowala-kamera-monitoringu-niespelna-minuta,724364.html No właśnie:) dlatego im więcej zabezpieczeń (w tym mechaniczne) tym lepiej. Wiadomo 100% pewności nigdy nie ma ale głowa sookojniejsza. Na szczęście mieszkam w bloku więc sygnał z kluczyka ciężko byłoby wzmocnić W domu przy takim audi trzymalbym klucze w olowianym pudelku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #9506 Napisano 26 Kwietnia 2017 No właśnie:) dlatego im więcej zabezpieczeń (w tym mechaniczne) tym lepiej. Wiadomo 100% pewności nigdy nie ma ale głowa sookojniejsza. Na szczęście mieszkam w bloku więc sygnał z kluczyka ciężko byłoby wzmocnić W domu przy takim audi trzymalbym klucze w olowianym pudelku Najlepszym zabezpieczeniem jest 'samoroboka'. Mi kiedys chcieli ukrasc fiata 125p. Wybili szybe, pocieli przewody, wypilowali rozrusznikiem caly akumulator ale auto nie zapalilo. Wylacznikiem zaplonu byl..jeden z fabrycznych klawiszy na srodku deski rozdzielczej ktory odcinal napiecie cewki zaplonowej (najciemniej pod latarnia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #9507 Napisano 26 Kwietnia 2017 http://www.tvn24.pl/katowice,51/krad...ta,724364.html Wiadomość na poziomie dziennikarskim, ale mniejsza z tym. Mnie kiedyś kradli passata b5. Byli już w środku, stacyjka była wyłamana i gdybym przyszedł minutę później, byłoby po wszystkim. Alarm nie zadziałał, bo otwarcie zamka drzwi łamakiem skutkuje dezaktywacją alarmu tak samo, jakby był otwarty normalnym kluczykiem. Dawno temu mercedes kosztem setek tysięcy dojczmarek wprowadził do swoich najdroższych modeli zamek, który z założenia nie miał się otwierać za pomocą łamaka. Pomysł był taki, że jak jest za duża siła, to ma się kręcić w kółko czy jakoś tak. Oglądałem wtedy niemiecki program motoryzacyjny i prowadzący pokazywał otwieracz do konserw za 3DM, którym złodzieje bez problemu otwierali ten zamek. 3DM vs setki tysięcy DM. Jedynym zabezpieczeniem jest jakiś własnoręczny wynalazek. No i ubezpieczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9508 Napisano 26 Kwietnia 2017 Ktoś z was mial może doświadczenia z wypłatą z AC i GAP po kradzieży? Bo zawsze miałem wrażenie że póki działa GAP to nawet bardziej by się opłacało gdyby ukradli niż zdemolowali przy próbie kradzieży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9509 Napisano 26 Kwietnia 2017 Jedynym zabezpieczeniem jest jakiś własnoręczny wynalazek. i to jest święta prawda, najlepiej odcięcie pompy paliwa, rozrusznika i czegoś tam. Złodziej jedynie ze złości może poniszczyć auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #9510 Napisano 26 Kwietnia 2017 i to jest święta prawda Najlepsze są te, które pozwalają uruchomić, ale po pewnym czasie odcinają paliwo czy zapłon, bo nietrudno przyuważyć charakterystyczne ruchy kierowcy przy uruchamianiu pojazdu, ale jeśli tajemniczy guzik naciska się 5-10 sekund po uruchomieniu, to już trudniej. Oczywiście, takie zabezpieczenia są niezgodne z prawem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #9511 Napisano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) http://www.tvn24.pl/katowice,51/kradziez-auta-zarejestrowala-kamera-monitoringu-niespelna-minuta,724364.html Moim zdaniem i tak easy open to zajebista sprawa. Nie mam zamiaru być przez całe życie terroryzowany widmem kradzieży i jeździć czym co jest mało " chodliwe" tylko z powodu tego ze ktoś postanowił kraść Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez Inferno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drauc Zgłoś #9512 Napisano 27 Kwietnia 2017 Wracając do tematu wątku. Mam jeszcze jakąś możliwość zmiany konfiguracji. I zastanawiam się, czy nie zrezygnować z Area View i nie wziac zamiast tego DCC. Pytanie do posiadaczy DCC: czy wzięlibyście takie zawieszenie raz jeszcze? Jak z legendarnymi stukami z tylnego zawieszenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #9513 Napisano 27 Kwietnia 2017 Wracając do tematu wątku. Mam jeszcze jakąś możliwość zmiany konfiguracji. I zastanawiam się, czy nie zrezygnować z Area View i nie wziac zamiast tego DCC. Pytanie do posiadaczy DCC: czy wzięlibyście takie zawieszenie raz jeszcze? Jak z legendarnymi stukami z tylnego zawieszenia? Tearaz w samochodzie nie mam DCC ale w poprzednim miałem. Według mnie niesamowita sprawa. Zamknięcie kilku samochodów w jednym w zależności od wybranego przycisku. Swojego nie konfigurowalne tylko kupiłem z placu z bardzo dobrym upustem. Ale gdybym konfigurował to regulowane zawieszenie znalazłoby się na liście. Super sprawa jest w momencie jak auto jest bardzo naładowane 4 osoby, box na dachu, pełny bagażnik. Wtedy zmieniasz na sport i mimo dodatkowej masy dalej prowadzisz precyzyjnie. Nigdy nie mailem kamery 360 wiec nie powiem czy warto zamienić , na 100% to super bajer. Tyle ze dobre zawieszenie robi ogromną różnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #9514 Napisano 27 Kwietnia 2017 Ten rzut na samochód z góry to rozumiem tylko grafika? Bo "widok z lotu ptaka" jest tylko przy Area View 360 ° czy jak? Ja się właśnie ostatnio zastanawiałem czy brać Area View bardziej jako gadżet, bo co za dużo asystentów do każdej *******y to kierowca już nic nie będzie musiał umieć. A widzę że dużo osób chwali i pisze o Easy Open jako must have. Ja tu jestem sceptycznie nastawiony w kwestii wlamaniowo-kradziezowej bo to za dużo elektroniki związanej z łatwym otwarciem i odpaleniem auta, co można obejść, jeśli ktoś jest kumaty, dlatego ja dokładam dużo różnych zabezpieczeń plus pełen pakiet ubezpieczeń, bo mam zamiar długo tym autem pojeździć. Więc czy easy open pomimo bezdyskusyjnych udogodnień nie jest ułatwieniem dla potencjalnego złodzieja? Doprecyzuje: "widok z lotu ptaka", czyli rzut pionowy na samochód, jak zbliża się do przeszkody to pika z odpowiedniej strony. Takie czujniki z lat 90, tylko więcej plus widok samochodu z góry (sama grafika). Jeszcze raz, moje zdanie jest takie, że to w 100% wystarczy. Parkuje często w miejcach gdzie jest mało przestrzeni i to naprawdę wystarcza. Wspomaganie w Passacie jest ultra-lekkie więc łatwo manewrorwać. Easy Open, generalnie jak płacę ubezpieczenie, GAP ... nie myślę o tym czy ukradną, jak ukradną wezme następne. Również jeszcze raz podsumuje, napewno bym to brał ze względu na sytuacje kiedy brakuje nam rąk, wtedy to ratuje sytuacje... zwłaszcza przy małym dziecku na które trzeba uważać. Powodzenia ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladcapassatow Zgłoś #9515 Napisano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) 1.orientuje się ktoś jakie jest oznaczenie tego 1.8 tsi w aktualnym b8 z manualem? (chodzi mi o to literowe) 2.posiada ktoś jakieś real foto porównawcze do lamp r-line w kombi kontra zwykłe ledy z highline? Można je dokupić do zwykłego passata highline, a z kolei do r-line exterieur jak biorę w konfiguratorze, to też trzeba je dołożyć (przynajmniej w tym na rm 2017) mniej więcej o coś takiego mi chodzi jak te zrzuty z konfiguratora: Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez wladcapassatow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9516 Napisano 28 Kwietnia 2017 1.orientuje się ktoś jakie jest oznaczenie tego 1.8 tsi w aktualnym b8 z manualem? (chodzi mi o to literowe) 2.posiada ktoś jakieś real foto porównawcze do lamp r-line w kombi kontra zwykłe ledy z highline? Można je dokupić do zwykłego passata highline, a z kolei do r-line exterieur jak biorę w konfiguratorze, to też trzeba je dołożyć (przynajmniej w tym na rm 2017) mniej więcej o coś takiego mi chodzi jak te zrzuty z konfiguratora: [ATTACH=CONFIG]152877[/ATTACH] Ad2. Nie ma rozróżnienia na światła do R-line. W Passacie B8 są 2 rodzaje świateł tylnich. Te z podstawowe typowe dla Trend/Comfortline i te z Highline. One są standardowo trochę przyciemnione, efekt zależy od rodzaju światła padającego na nie. Nie wiem w jakim konfiguratorze robiłeś te zrzuty. Ale na PL konfiguratorze nie ma żadnych różnic miedzy highline a r-line Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RysiekOchucki Zgłoś #9517 Napisano 28 Kwietnia 2017 Ad2. Nie ma rozróżnienia na światła do R-line. W Passacie B8 są 2 rodzaje świateł tylnich. Te z podstawowe typowe dla Trend/Comfortline i te z Highline. One są standardowo trochę przyciemnione, efekt zależy od rodzaju światła padającego na nie.Nie wiem w jakim konfiguratorze robiłeś te zrzuty. Ale na PL konfiguratorze nie ma żadnych różnic miedzy highline a r-line [ATTACH=CONFIG]152878[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]152879[/ATTACH] Mam taką opcje dokupioną dla highline : 8SQ Tylne światła w technologii LED, przyciemniane w stylistyce R-Line Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9518 Napisano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) Mam taką opcje dokupioną dla highline : 8SQ Tylne światła w technologii LED, przyciemniane w stylistyce R-Line no co Ty mówisz...??!! Czyli to jest dodatkowo oprócz pakietu zewnętrznego R-line? Masz real foto? to coś takiego: http://allegro.pl/vw-passat-b8-r-line-combi-lampy-tyl-komplet-i6765598509.html Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladcapassatow Zgłoś #9519 Napisano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) szylton to jest właśnie tylko w kombi a konfigurator PL/RM2017 Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez wladcapassatow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9520 Napisano 28 Kwietnia 2017 ale to jest jako dodatkowa opcja ciemnych świateł? Czy w standardzie z zewnętrznym R-line? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach