Krisxx Zgłoś #1081 Napisano 6 Marca 2015 ADBlue wykorzystywane jest w silniksch z oznaczeniem SCR. W przypadku B8 są to silniki 190 i 240KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #1082 Napisano 6 Marca 2015 OK. Dzięki. Czyli germańce się pomyliły opisując film... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu Zgłoś #1083 Napisano 6 Marca 2015 https://www.youtube.com/watch?v=tv8_nv9OssY Czy to znaczy, że każde TDI 2.0 150KM ma AdBlue, czy tylko wersje niemieckie A+ ? AdBlue jest w silniku 2.0 TDI 150KM z napędem na 4 koła 4MOTION. Ten wariant silnika i napędu nie jest dostępny na polskim rynku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cayugo Zgłoś #1084 Napisano 7 Marca 2015 Co prawda nie passat ale VW: Żyjemy w ciekawych czasach ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #1085 Napisano 7 Marca 2015 Skoro 2.0 220 hp ma mieć 6.7 s do setki, to przecież 280hp będzie mieć o ponad sekundę lepszy czas, więc to już robi robotę. 1. to nie jest takie oczywiste, co więcej nie wierzę, że 220KM wykręci 6,7 i tym bardziej nie wierzę, że 280KM zrobi sekundę mniej; 2. charakterystyka doładowanego benzynowca wsadzonego w duże kombi zgrywa się, jeśli do dyspozycji masz 200KM/tonę; 3. zestrojenie zawieszenia nie pozwala w paski "robić roboty". Niestety, wyżej dupy nie podskoczysz - czego żałuję. Będzie szybki, OK. Ale 2litry na taką krowę... przy 200km/h będziesz miał 5000 obrotów. Ani to ekonomiczne, ani komfortowe. Dla mnie moc i moment, choc ładnie wyglądające to jednak pozostają tylko na papierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadziak Zgłoś #1086 Napisano 7 Marca 2015 1. to nie jest takie oczywiste, co więcej nie wierzę, że 220KM wykręci 6,7 i tym bardziej nie wierzę, że 280KM zrobi sekundę mniej;2. charakterystyka doładowanego benzynowca wsadzonego w duże kombi zgrywa się, jeśli do dyspozycji masz 200KM/tonę; 3. zestrojenie zawieszenia nie pozwala w paski "robić roboty". Niestety, wyżej dupy nie podskoczysz - czego żałuję. Będzie szybki, OK. Ale 2litry na taką krowę... przy 200km/h będziesz miał 5000 obrotów. Ani to ekonomiczne, ani komfortowe. Dla mnie moc i moment, choc ładnie wyglądające to jednak pozostają tylko na papierze. BĘDZIE ROBIĆ ROBOTĘ. TSI najnowszej generacji są na turbinie IHI. Golf R, który ma 300koni, przy stage 0,5 CompSport (czyli zewnętrzny box, który nie powoduje utraty gwarancji) stroją na 360koni, stage 1 380koni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1087 Napisano 7 Marca 2015 Witek myślę że żeby emocjonalnie podchodzisz do tematu i nie ma się co nakręcać. To że jeździsz mocną benzyną nie znaczy że biturbo w Passacie B8 nie będzie robić roboty. Bo niuty będą i to oczywistsza rzecz. Nie porównuj B8 do mało masowych aut z duże mocą bo to nie tędy droga. W swojej klasie B8 z takim motorem będzie zamiatać i na tym trzeba się skupić. Inaczej mówić to znam kilka Civiów za parę groszy które z twoim autem zrobią wiatrak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #1088 Napisano 7 Marca 2015 (edytowane) Witek myślę że żeby emocjonalnie podchodzisz do tematu i nie ma się co nakręcać. To że jeździsz mocną benzyną nie znaczy że biturbo w Passacie B8 nie będzie robić roboty. Bo niuty będą i to oczywistsza rzecz. Nie porównuj B8 do mało masowych aut z duże mocą bo to nie tędy droga. W swojej klasie B8 z takim motorem będzie zamiatać i na tym trzeba się skupić. Inaczej mówić to znam kilka Civiów za parę groszy które z twoim autem zrobią wiatrak Właśnie chciałbym podejść emocjonalnie, ale nie mogę. Właśnie ta benzyna, która NIBY jest mocna, wcale dupy nie urywa. Kiedyś 250 KM wydawało się czymś, obecnie ekologia, masa i inne pierdoły to zabijają. Pasek nie jest przystosowany do "robienia roboty". Porównanie do Golfa nie jest trafione, bo auto jest lżejsze i mniejsze. To jest tak jak z RS6 - powinno gryźć trawę, a jest tylko szybkim dupowozem, który nadaje się tylko na autostradę - na torze czy w zakrętach przód jest tak ciężki, że podsterowność jest jak w przerośniętej ośce. Pasek 280 będzie szybki, jak mu dołożysz na turbinie 60-80 KM to będzie mistrzem w wiosce, ale to nie będzie jeszcze "robienie roboty". Mi w tej chwili brakuje 100 KM, a ideałem to jeszcze nie będzie. Poza tym charakterystyka 280 KM z 2 litrów (z turbiną czy bez, nie ma różnicy) a 250 czy 300 KM z V6 jest tak różna, że obawiam się tych 280 w codziennym użytkowaniu. Dla mnie "robi robotę" inne auto, o zupełnie innej charakterystyce pracy układu napędowego. Z Passata nigdy nie zrobi się nic poza szybszym dupowozem. Niestety. A z civicami to wiem jak jest, idą ogniem, wskazówka na czerwonym, zmiana biegów bez odjęcia. Często upalam z takimi w Kamieniu Śl. I to są autka, które "robię robotę". Pod warunkiem, że stacja benzynowa jest blisko Edytowane 7 Marca 2015 przez Witold Rogowski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #1089 Napisano 7 Marca 2015 Zauważ że Passat nawet biturbo jest autem rodzinnym to nie auto na szykowane pod tor czy wyścigi uliczne. Dla mnie taka moc i moment będzie zamiatało wręcz inne odpowiedniki w klasie. Więc nie zgodzę się co ciągle strasz podkreślić że taki motor nie urywa dupy... Naprawdę moim zdaniem warto docenić nowych właścicieli, którzy zapłacili pewnie nie małą gotówkę na taki motor, niż ciągle powtarzać ze to nie robi roboty a tylko dobrze się odpycha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #1090 Napisano 7 Marca 2015 Zajrzałem dziś do salonu w jednej wiosce z tramwajami. I zapytałem o teminy. Pani wyciągnęla maila i przeczytała. 1.8 TSI - KW40+ 2.0 TSI - KW36 Jakiś model miała też na KW 46 ale nie zapamiętałem który (TDI 240 KM?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barteka3 Zgłoś #1091 Napisano 8 Marca 2015 0-100 6.0 (ten sam silnik w Octavii RS) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1092 Napisano 8 Marca 2015 Odbieram prawdopodobnie pod koniec tego tygodnia swojego, na pewno podzielę się wrażeniami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #1093 Napisano 8 Marca 2015 Odbieram prawdopodobnie pod koniec tego tygodnia swojego, na pewno podzielę się wrażeniami Akurat na te wrażenia z wiadomych przyczyn najbardziej czekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1094 Napisano 8 Marca 2015 Myślę, że się nie rozczarujemy :mlask - - - - - aktualizacja - - - - - Czy jest gdzieś dostępna instrukcja do B8 online ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1095 Napisano 8 Marca 2015 Czy jest gdzieś dostępna instrukcja do B8 online ? Jak znasz numer FIN auta to możesz pobrać instrukcję na poniższej stronie http://www.vw-bordbuch.de/welcome?1&lang=de-DE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #1096 Napisano 8 Marca 2015 Jak znasz numer FIN auta to możesz pobrać instrukcję na poniższej stronie http://www.vw-bordbuch.de/welcome?1&lang=de-DE Tak, ale wyłącznie jak samochód kupiłeś w Niemczech Wpisałem swój i podał mi informacje, że najprawdopodobniej mam samochód z reimportu, w związku z czym nie dostanę dostępu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1097 Napisano 8 Marca 2015 Instrukcja tylko po niemiecku ;-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #1098 Napisano 8 Marca 2015 Instrukcja tylko po niemiecku ;-( Masz możliwość ściągnięcia jej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krisxx Zgłoś #1099 Napisano 8 Marca 2015 mam ją ściągniętą. Jest napisana w języku niemieckim - mi to nie przeszkadza. Całość ma ok 7,5 MB. Jeżeli ktoś chce to mogę udostępnić. - - - - - aktualizacja - - - - - wpiszcie poniższy numer FIN: WVWZZZ3CZFP400348 i pobierzcie sami . Tak będzie prościej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #1100 Napisano 8 Marca 2015 Automatyczny tlumacz stron całkiem dobrze sobie radzi z nią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach