Skocz do zawartości

Dudus8

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dudus8

  • Urodziny 04.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalisz

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB)DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za info, szczerze to wolałbym założyć jakąś używkę.... Na Allegro widzę dużo tych włączników, ale o numerach: 5C5919237 Mógłby być taki przełącznik? Będzie jakaś różnica?
  2. Witam serdecznie, Mam pytanie: Mógłbym prosić o podanie numeru wyłącznika poduszki powietrznej pasażera tego w schowku? Vin: WVWZZZ3CZDE104092 Pozdrawiam Pozdrawiam
  3. Gdzie można to kupić przez internet najlepiej? Mógłbym jeszcze prosić o nr włącznika poduszki pasażera tego w schowku do mojego auta?
  4. Witam serdecznie, Mam pytanie: Gdzie mogę kupić śrubę obudowy filtra paliwa do Passata B7 2.0 TDI Cfgb? Podczas wymiany filtra jedna śruba mi zginęła i muszę ją dokupić. Mógłbym prosić o jakiś nr tej śruby ewentualne link gdzie można kupić? Vin: WVWZZZ3CZDE104092 Pozdrawiam
  5. Jestem ciekaw Panowie ilu z Was chcących dołożyć RNS510 do swojego autka kupiło go w ASO? Jak najnowszą to określenie dość ogólne..... Ale mimo wszystko dziękuję serdecznie za info:) Pozdrawiam
  6. Witam serdecznie, Zastanawiam się nad zmianą RCD510 w moim B7 na RNS510, jak myślicie warto? No i mam dylemat- jaką wersję RNS 510 kupić? Macie jakieś sprawdzone źródło gdzie można kupić pewny RNS510 bez żadnej miny? Pozdrawiam
  7. Ja również nie usunąłem jeszcze tego problemu. Zajmę się tym wiosną jak będzie ciepło, na spokojnie
  8. Witam serdecznie, Od jakiegoś czasu w moim B7 pojawiają się błędy w klimatroniku, dotyczą one klap. Nie wiem, co z tym zrobić? Jak usunąć usterkę? Błędy da radę skasować, ale po kilku dniach wracają ponownie..... Adaptację klap robiłem kilkukrotnie, przechodzi pomyślnie ale niestety nie rozwiązuje to problemu; Poniżej kody błędów: 2 Faults Found: 9474161 - Motor for Defroster Flap B1090 71 [008] - Actuator stuck Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 146 9484401 - Motor for Indirect Ventilation Flap B10B8 71 [008] - Actuator stuck Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 138 Jakieś porady? jak można naprawić tą usterkę? Pozdrawiam
  9. Nie wiem, może mi się wydaje albo jestem przewrażliwiony ale dość twardo pracuje na wyższych obrotach tak jakby wtryski klepały....
  10. Przeczytałem cały wątek...... Dziś kupiłem termostat DSG i w piątek być może wymienię jak mechanik będzie wolny..... Jakieś 2 tygodnie temu wymieniłem u siebie termostat główny- nowy z ASO, poprawa niby jest bo auto się dogrzewa do 90 ale bardzo bardzo długo...... Chyba, że jedzie się bardziej dynamicznie to wówczas szybciej się dogrzewa......no ale to chyba nie o to chodzi..... Jak myślicie, czy wymiana termostatu DSG rozwiąże problem długiego dogrzewania się silnika? Pozdrawiam;):)
  11. Witam Panowie, Opis super:) Będę musiał zrobić wymianę w moim Alltracku....... Jakieś zmiany na plus po wymianie oleju? Wymienia się też filter? Jak wpisałem oznaczenie oleju w google to pokazuje mi zestaw olej+ filtr do Haldexa IV generacji..... Pozdraiwam
  12. Witam serdecznie, Niestety mam problem z moim Paskiem B7 2.0 TDI CFGB...... Auto na zimnym silniku pod obciążeniem, gdy DSG zmienia biegi klepie i twardo pracuje, według mnie jest to klepianie wtryskiwaczy.... Jak się rozgrzeje to jest w miarę okej, jedynie tylko tak delikatnie jakby cykał..... Nie podobają mi się korekty na wytyskiwaczach..... Mógłby ktoś pomóc w rozwiązaniu mojego problemu?
  13. Witam serdecznie,Mam pytanko: Udało się dojść co jest powodem cykania? W moim B7 też od kilku dnia dokładnie tak samo cyka i nie wiem co to? Stało się tak kilka dni po wymianie oleju na Motul ale to chyba nie to..... Chociaż olej coś dziwnie rzadki jest..... Jak się rozgrzeje to jest okej..... Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
  14. Czyli jednak CR też ma wadliwe pompy oleju? Zaczynam się martwić o swoją pompę w CFGB...... Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
  15. Do tego moda jest wymagana szyba z kamerą czy wystarczy tylko wspomiane lusterko? Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności