Skocz do zawartości

wariat_wawa

  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wariat_wawa

  • Urodziny 20.11.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć może źle narysowałem. Gora fotela jest ok. W siedzisku nie grzeje mata środkowa, boczne są ok.
  2. Witam grupowicze. Spotkaliście się może z problemem podgrzewania fotela kierowcy w b7 skórzane kubełki? Plecy grzeja, i dół fotela ale tylko boczna cześć (prawa jak i lewa) dół w miejscu gdzie spoczywaja nasze 4 litery jest zimny. Zakładam że prąd z panelu sterowania dochodzi bo cześć fotela grzeje, obstawiam że gdzieś jakiś kabel się przerwał w miejscu gdzie przestało grzać. Może ktoś przerabiał temat i pokieruje mnie od czego zacząć. Zdjęcie fotela z internetu zaznaczyłem jak mniej więcej działa ogrzewanie w tym momencie. Pozdrawiam
  3. Tlumik byl w slabym stanie probowalem go oczyscic i na chwile pomoglo potem problem wrocil. Oddalem auto do mechanika na zdjecie i oczyszczenie ale powiedzial mi ze efekt marny i caly czas cos z niego sie sypie, generalnie robil juz te tlumiki i podobno wie o co chodzi i ten jest juz martwy wiec wymienilem na nowy i narazie jest ok. U mnie buczal nie regularnie tzn raz buczal 2tyg raz byl spokoj potem tak buczal ze mi sie jezdzic odechciewalo. Nikt nie wiedział o co mi chodzi bo u mechaników byl spokoj jak jezdzili wszystko sie ladnie trzyma z wydechem itd, wreszcze sam na forum znalazlem ten watek i zaczolem walczyc a potem z polecenia trafilem do mechanika ktory wie o co chodzi jak wyzej napisalem. Wracajac do tematu. Ja zalozylem Meyle HD podobno dobre czesci. 700zl czesc czy jakos tak zamowiona przez mechanika (wiec moze da sie znalezc troche taniej wiadomo ) chcialem febi mialem mozliwosc zalatwic za 650zl ale mi odradzil twierdzac ze sie gumy rwą. Oryginał 1500 - maly rabat ale sie jakos nie skusiłem mam nadzieje ze jak pojezdze dluzej to buczenie zadne nie wroci Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  4. Pasek żyje. Naładowali znowu akumulator i odpalili samochód. Generalnie został na wymianę łańcucha i napinacza serwis się poczuł że coś sknocili. Mechanik robiący samochód wymienił sam łańcuch, taką podjął decyzje. Ech... można się umawiać. Generalnie na razie od jakis 2tyg jest ok odpala dobrze i prawidłowo. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  5. Dobra panowie dzięki bardzo za info. Co do filmików tak jak napisałem teraz mu nie odpala to nagrał i poprosił mnie żebym wrzucił i się zapytał sprytniejszych. A ten drugi filmik byl nagrany jakoś z rok temu i tak jak napisałem w tym serwisie co rabią a raczej robili mu auto po 1 dniu oddali samochód twierdząc że przyczyną był rozładowany akumulator który wymienili na nowy i jest ok, pisząc to liczyłem że napiszecie coś w stylu "tak akumulator, poprawili wam pewnie to i to i dla tego odpla" tak wiec na pewno nikt nie stoi nad autem odpala go co 10 mi ut i nagrywa kolejny film spokojnie aż tak zle z nami nie jest, raz nagrane bo latwiej pokazać niż powiedzieć że silnik robi tru tu tu tu dobra nie ważne. Jeszcze raz dzięki za info, niestety dość dobijające ale trudno. Napisze potem jak to się skończyło. Może komuś w przyszłości się przyda. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  6. Wszystko było [emoji108] jeszcze sprawdzę osobiscie jak bede w okolicach u kolegi. Widzisz warsztat wydawał się b.dobry sam naprawiałem tam moje b7 w tdi ale po pewnym incydencie zrezygnowałem a kolega został. Jak widzisz świeże Audi A6 A8 na podjeździe to wydaje Ci się że ogarniają a czasem wcale to nie musi być prawda. Generalnie ja sam szukam jakiegos dobrego serwisu w okolicach Warszawy najchętniej w pobliskich od Warszawy Markach ale coś mi nie idzie Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  7. Rocznik 2010, tak świece jeszcze oryginalnie nie doczekał się wymiany. Kiedyś już była z autem podobna sytuacja wyglądało to tak: https://goo.gl/photos/yexnSWLzeuRNcntM9 Samochód na lawecie pojechał do warsztatu w którym jest na bieżąco serwisowany i uwaga zostal wymieniony akumulator, podobno nic wiecej i nastepnego dnia został odebrany jako sprawny (odpalał, natomiast jakieś niepokojące dźwięki raz na jakiś czas pojawiały się, natomiast podobno ten model tak ma i wszystko jest ok, dodam że rozrząd był wymieniany w tym samym miejscu) Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  8. Witajcie Mamy z kolegą problem z jego B6. Mianowicie przy odpalaniu po dłuższym postoju auto wydaje bardzo nieprzyjemne dźwięki, jak się domyślacie żaden z kilku warsztatów które odwiedził ten samochód nie zdiagnozował usterki. Passat B6; 1.4TSI; 122km; oznaczenie silnika CAXA; przebieg 82tyś km Rozrząd był wymieniany przy 60tys km (bez wariatora) Olej był castrol 5W30 teraz jest zalany Motul 5W30 Szklanki, pompa oleju, świece - wszystko w oryginale. Mamy dostęp do VCDS jeżeli można zrobić jakieś logi przy odpalaniu które mogłyby pomóc w zdiagnozowaniu usterki dajcie znać jak zrobić :mlask Może macie jakieś pomysły? Od czego zacząć co sprawdzić? Pozdrawiam
  9. U mnie czasem jest slychac a czasem nie. Sprawdze tlumik i dam znac czy cos pomoglo, moze to cos innego. Dzieki Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  10. OK. Ale czy zawsze bylo takie buczenie/wibracje czy raz mozna bylo odczuc je mocniej raz slabiej albo problem zanikal? Rozumiem ze wymieniles tlumik drgan nie wal tak? Musze zajrzec zobaczyc jak ten tlumik sie porusza bo z tego co pisaliscie powinienem moc go przesunac/poruszyc bez nadmiernej sily tak? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  11. Witam wszystkich wyglada na to ze dopadl i mnie problem tlumika drgan. Natomiast w moim przypadku wyglada to tak ze na 3 delikatnie na 4 5 6 biegu juz mocniej czuc drgania i taki basowy dzwiek z okolic tylu samochodu a raczej tak mi sie wydaje. Natomiast najciekawsze jest to ze jak samochod jest zimny to odnosze wrazenie ze tego problemu nie ma, czasem ten dzwiek z wibracjami jest glosniekszy i bardziej dokuczliwy a czasem w zasadzie go nie ma, i was tez tak bylo czy byl zawsze? Dzwiek z wibracjami generalnie pojawia sie w trakcie przyspieszania nie musi to byc bardzo gwaltowne dodawanie gazu i wlasnie wystepuje w przedziale ok 1800-2400 mniej wiecej obrotow. Juz 3 warsztaty przepatrzyly samochod uklad wydechowy podobno ok reszta tez chociaz jak widac nie do konca. Widzialem post o odlaczeniu wagiem haldexa rozumiem ze b7 mozna to zrobic, i wtedy wal pracuje ale przez rozlaczony haldex nie ma "obciazenia" przez co nie powinnien wystempowac ten problem tak? Jezeli zle zrozumialem to poprawcie mnie koledzy. Poprosilbym tez o instrukcje jak wylaczyc oraz czy u was tez wystepowal ten problem w roznym stopniu czyli raz bardziej nasilony raz mniej. Tak czy innaczej i tak musze zajrzec i zobaczyc jak to pracuje. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  12. 01. Buli1512 Warszawa Bemowo 02. marwitko otwock 03. emil Jablonna 04. leszeeek Warszawa Wola 05. gołąb30 Warszawa Bemowo 06. Ajetos Okolice Płocka (vcds) 07. Hubercik88 Warszawa Praga 08. misiorowski Warszawa Praga 09. Marek_r23 Mińsk Mazowiecki 10. BykuMMz Mińsk Mazowiecki 11. grzecho668 Mińsk Mazowiecki 12. damian2229 Mińsk Mazowieck 13. kml_84 Ząbki 14. adamwwl1 Wołomin 15. cielik Mińsk Mazowiecki 16. Rastaman Warszawa Wola 17. 77Marek Legionowo 18. Tomcio Legionowo 19. Kardynalski Legionowo 20. Czaja Legionowo, Chotomów 21. Zielas Warszawa Białołęka/Łomianki 22. Mic15hal Żelechów, Warszawa 23. elisek Warszawa Wola 24. elgregory warszawa targówek/chotomów 25. -one- Warszawa Rembertów 26. Dede Siedlce 27. johnny147 Warszawa Wola 28. KristoKristo Warszawa Praga Pld 29. riccardoa Otwock 30. Arekr, Płock 31. kamil.soul, Piastów, k/Warszawy 32. Płoszek / Warszawa 33. cocosek/ Łomianki 34. damianogcw Warszawa gocław/ ursus 35. sum-Warszawa-Gocław 36. Szoł Radom 37. Nikita Piastów 38. samek Grodzisk Mazowieck 39. Paszczk1.8T Sochaczew! 40. Trend Warszawa 41. diablo2805- Warszawa Rembertów 43. plu96 vel Przemo - Bemowo 44. Bardock_94 Płock 45. marc27 Warszawa Mokotów / Płock 46. Maciej85 Wawa Targówek / Błonie 47. yaro666 - Białołęka 48. Przemo95 - Sulejówek 49. Omnic - Pruszków/Nadarzyn 50. Adamoo83 - Piaseczno 51. bleah86 - Płock 52. gutek_24 - Ojcowizna 53. krzysiekvw - Szydłowiec 54. mocart1989 - Gleba 55. Mis3k Warszawa - Bemowo 56. Dizer - Warszawa 57. vampirr - Praga Północ 58. emilus100 - Warszawa Ursynów 59. adkins2405 - Warszawa Bemowo 60. perkins3p - Osieck 61. cinek_one - Warszawa Mokotów 62. george1255 - Warszawa Bemowo 63. czubson - Warszawa Bemowo 64. blackpirate - Piaseczno 65. Fr4n3k - Tarczyn 65. brt - Grodzisk Maz 67. bartex352 Warszawa Mokotów / Komarówka Podl 68. czarnykurczak Wesoła 69. wariat_wawa - Kobyłka niedługo Marki Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  13. BociekCC CR czyli silnik common rail raczej taki sam, a jak masz normy oleju 504.00/507.00 to spokojnie temat dla ciebie. Mi millersa spalal od razu po wymianie z castrola, teraz już jest spokój. Millers jest tak na prawdę mało znany w Polsce więc pewnie nie opłaca się po podrabiać, ale oczywiście polecam go kupować w IC jak jest albo w jakis "renomowanych " sklepach motoryzacyjnych dla pewności albo po prostu na stronie millersoils.pl jest sklep. Co do płukanek. Ja zrobiłem po castrolu faktycznie. Ważne podobno żeby płukanka była na bazie olejowej nie rozpuszczalnikowej wtedy nie jest zbyt agresywna. W warsztacie zrobili mi VALVOLINE chyba (millers też ma swoją płukankę i inne dodatki np do paliwa, dodatki temat na nowy post ale sprawdzali na bmw korekcję wtryskiwaczy i podobno bardzo poprawiła się po zalaniu dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy millersa w tym wypadku był to silnik benzynowy, ja przerabiałem dodatek do czyszczenia DPF innej firmy i wręcz było czuć DPF, po dodatku też się uspokoił dla tego osobiście wierze w dodatki które są dobrych firm, STP jak większość marketowych firm ma raczej słaba opinię w warsztatach chociaż mi zawsze marka kojarzyła się super jak castrol chyba tak działa reklama). Wracając do płukanki upuszca się trochę oleju, dolewa płukanki żeby poziom był w normie i chyba 15min na wolnych obrotach potem zlewa sie olej. Zrobiłem ja raz, tylko i wyłącznie dla tego że z różnych źródeł nacztałem się o castrolu i nagarach. Silnika nie rozbierałem więc jak było i jak jest trudno powiedzieć. Już powtarzać tego nie będę bo zostane przy tym oleju. Ktoś pisał o Millersie XF jest podobno bardzo dobry późniejszym nowszym produktem i odrobinę droższym jest EE ma dodatek nano cząsteczek (podobno i innej magi ) która bardzo szybko zaczyna chroni silnik po uruchomieniu. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności