Skocz do zawartości

radekrp90

Moderator
  • Liczba zawartości

    3 052
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

2 obserwujących

O radekrp90

  • Urodziny 29.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tczew

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.4 TSI 122KM
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    57787

Ostatnie wizyty

4 877 wyświetleń profilu
  1. Temat leciwy ale może się komuś przyda gdyby pracował przy tych autach - ten klocek to masa antywibracyjna. Bez niech cały wózek przenosi drgania na karoserię (buczenie). W moim B4 nie miałem tego i był charakterystczny rezonans. Po montażu jak ręką odjął.
  2. I ja trochę odświeżę. Grzałka padła w zeszłym sezonie i w tym ponownie chciałem tam zajrzeć ale nie znajduję wady. Błąd oczywiście 361-014 mimo że luty na rezystorach są ok. Co robię źle albo co jeszcze może powodować problemy? Coś jeszcze przelutować?
  3. Kalibrację należy wykonać ale jeśli usuniesz błędy to i bez tego zadziała (ja tak mam).
  4. Nie wydaje się aby było coś złego. Więc, chyba Bord do podmiany. Możesz jeszcze sprawdzić czy w ogóle Bord reaguje na wyjęcie żarówek (czy pokazuje błąd).
  5. "Hxx" to wersja hardware czyli to jaka wersja sprzętowa płytki wewnątrz. Im nowsza tym zwykle lepsza ale dopóki numer się zgadza (3C9 907 441) to nie ma się czym przejmować.
  6. Trochę późno ale odpowiem: Można ale nie powinno się Oczywiście można umyć komorę silnika przed itp, ale serio, żadna to przyjemność w takich pozach pracować, gdy wyjęcie sprężarki to chwila moment. Chyba, że mówimy o innym aucie niż B4 to ok - można.
  7. @wasielk Wrzuć kodowanie jakie masz aktualnie. Może Byte dotyczący rodzaju oświetlenia jest podmieniony (tak w Bordnetz też taki jest... więcej syfu niż pożytku wprowadza ale jest).
  8. Do DM (czyli 4S0) musi być Firmware oraz Parametryzacja. Tego ostatniego niestety klonem VCP nie zrobisz. Ja tego typu rzeczy robiłem miniVCI oraz Odisem w trybie PassThru ale bardzo ciężko o pliki do parametryzacji (format XML).
  9. No niby racja ale ryżowy VCP nie jest już tak drogi, a się przydaje do wielu modów. Ja kalibracji nie mam póki co i działa w miarę dobrze kamera (oczywiście wali błędem...).
  10. Olej ciemny więc silnikowy raczej. Jeśli od góry silnik suchy to raczej jedynie uszczelniacz wału niestety. Umyć porządnie i obserwować.
  11. Możesz wgrywać co chcesz od 3C0 przez 3C8, po 5N0 i 7N0.
  12. Każdy sterownik kamery można przeprogramować na ten od passata (ja mam od Tiguana). Elektrycznie są zgodne, różnią się tylko softem. Jedynie te 7N0 dla Discovery (CVBS zamiast RGB) nie przerobisz, bo jest inny przetwornik.
  13. Ja lałem Fuchsa i teraz FEBI. Według mnie, na Febi ciszej. Fuchs jest bardziej jak oleje oryginalne, czyt. bardziej Eko.
  14. Abritesem (a raczej z licencją do jakiej mam dostęp) udało mi się odczytać CS i MAC aktualnego sterownika. Chciałbym zmienić obecny MED17.5.20 (03C906022) na MED17.5.5 (03C906016). Nie sprawdzałem czy w ogóle działa w tym Abritesie procedura podmiany ECU, pytanie czy jeśli kupię inny sterownik podłączę pod moje auto, zmienie soft pod Passata (teoretycznie te 016-ki są identyczne, wszystkie obsługują S&S) to czy odczytany nowy MAC i CS coś mi da? PIN i CS z komfortu mam o ile to istotne. Kolejna rzecz, jeśli podłącze inne ECU na próbę i wrócę do swojego oryginalnego (bez robienia czegokolwiek tylko podłączenie) ten będzie nadal działał? Niestety, nie do końca rozumiem jak to w tym nowym Immo działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności