ryszardb66 Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2011 Witam ,mam w swoim Passacie B5 TDI po lifcie zamontowane CB radio Midland.Mam taki problem;po włączeniu świateł pojawiają się duże szumy.Próbowałem podłączyć radio bezpośrednio pod akumulator, nie przyniosło żadnej poprawy.Może ktoś maiał podobny problem ,proszę o radę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2011 Pewnie masz kiepskiej jakości HID'y od lamp. One to sieją po całej instalacji. Można by spróbować je odkłócić lub zamienić na inne. Nie piszesz jaką masz antenę. Poprawę może przynieść tylko zamontowanie na stałe w dachu auta.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel998 Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2011 napisz kolego jaki masz sprzęt. Kwestia trzeszczenia jest powodem słabej masy jakiegoś urządzenia. Ale jakość sprzętu to podstawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryszardb66 Zgłoś #4 Napisano 6 Stycznia 2011 Co to znaczy HID od lampy?Antene mam na magnesie na dachu,nie pamiętam nazwy,ale dobrej jakości, okolło80 cm,zresztą próbowałem innej anteny,oczywiście dostrojonej i bez zmian.Jeżeli chodzi o sprzęt to mam tylko radio Pioner, klimę ręczną,chyba że chodzi Ci o cb radio to Midland Alan 199A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #5 Napisano 6 Stycznia 2011 Co to znaczy HID od lampy - mam na myśli chińskie "ksenony". Tak skojarzyłem, jak napisałeś - "po lifcie"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryszardb66 Zgłoś #6 Napisano 6 Stycznia 2011 Nie mam ksenonów ,tylko żarówki H-7.a zakłócenia pojawiają się nawet na pozycyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #7 Napisano 6 Stycznia 2011 Nie mam ksenonów.... - no to trochę zawęziłeś krąg podejrzanych Sprawdź obwód zasilania świateł. Niekiedy na zaśniedziałych stykach może dojść do tzw. "smażenia", co objawia się zakłóceniami. Zobacz czy Twój Pioneer na AM tez trzeszczy. Zwróć uwagę na alternator. Zużyte szczotki też dadzą takie objawy. Sprawdź to włączając np. ogrzewanie szyby - bez świateł.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryszardb66 Zgłoś #8 Napisano 6 Stycznia 2011 Dziękuję za radę .Jutro mam trochę czasu to posprawdzam te sprawy.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel998 Zgłoś #9 Napisano 6 Stycznia 2011 czyli tak jak wyżej kolega pisał. Posprawdzaj wszystkie połączenia. Ja dziś się męczyłem u znajomego miał hid.Podłączyliśmy obudowy przetwornic do masy i trochę pomogło. Można też zastosować filtr przeciw zakłóceniowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Japsystem Zgłoś #10 Napisano 9 Stycznia 2011 Ja w Polo 6N miałem podobny przypadek. Pomogło zmniejszenie jasności podświetlania wskaźników kokpitu. DO dziś zadaję sobie pytanie jak to możliwe... To samo radio w Pasku pracuje bez najmniejszych szumów... ale możesz spróbować powyższe. Alternator nie odgrywa tu żadnej roli. Radio by szumiało po odpaleniu auta a nie po włączeniu świateł. Ważne jest też zlokalizowanie drogi, którędy dostaje się szum. Jeśli odłączysz antenę i szum się utrzyma - znak, że przedostaje się po zasilaniu. Może pomóc filtr na zasilaniu. Jeśli po odłączeniu anteny szum znika to masz grubszy problem. Żadne filtry nie pomogą. Musisz wtedy znaleźć źródła zakłóceń i je wyeliminować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saxten Zgłoś #11 Napisano 9 Stycznia 2011 Alternator nie odgrywa tu żadnej roli. Radio by szumiało po odpaleniu auta - niekoniecznie. Pod małym obciążeniem może nic nie być. Komutator może dopiero siać po włączeniu innych odbiorników. Ryszard nie pisze nic, czy szumi na wyłączonym silniku. Trzeba po kolei eliminować przyczyny a od czegoś musi zacząć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
navik Zgłoś #12 Napisano 13 Stycznia 2011 po włączeniu świateł pojawiają się duże szumy sprawdz czy szumy znikaja/zwiekszaja sie przy regulacji jasnosci podswietlenia wskaznikow. Podswietlenia wskaznikow, nawiewow, i orginalnego radia zasialne jest z ukladu regulatora PWM (zmienny wspolczynnik wypelniena sygnalu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #13 Napisano 5 Marca 2011 witam, nie będe zaczynał nowego tematu zapytam tu, mam w moim b5 3b radio m-tech Legend II + sirio ml 145, przedtem miałem zwykłe chińskie przetwornice potem zmieniłem na inne chińskie ale niby takie które nie robią zakłóceń, a jednak robią... chinole zawsze będą robić szum:) zakłócenia tylko jak włączę światła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #14 Napisano 20 Kwietnia 2012 (edytowane) Podpinam się Panowie miałem kiedyś problem że coś mi w głośnikach charczało itp ale to była wina jak wyszło złego ustawienia anteny cb. Mniejsza o to, problem polega na tym że CB czy też zwykłe radio samochodowe do którego na antenie mam podłączony separator gdy jest samochód wyłączony działa ładnie ale gdy tylko odpalę silnik to w cb są zakłócenia a radio samochodowe w ogóle jest wtedy niewyraźne tak samo jak włączę wycieraczki. Co to może być ? nawet nie wiem czy w dobry dział to wstawiłem więc sory jak nie tu gdzie trzeba szukam pomocy. CB Uniden 520 Pro XL antena IC100 HUSTLER Radio samochodowe Sony MDX- C670RDS + separator + antena przyklejana na szybe Edytowane 20 Kwietnia 2012 przez sebolpittbull Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #15 Napisano 22 Kwietnia 2012 I koledzy ktos pomoże z moim problemem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #16 Napisano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Wymień kondensator przy alternatorze, spróbuj podac zasilanie na radio i na CB bezpośrednio z aku, sprawdź czy przewody do głośników nie maja zwarcia do masy(przetarcia izolacji), Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebolpittbull Zgłoś #17 Napisano 22 Kwietnia 2012 to sprawdzę Jarku z tym kondensatorem bo kable i do radia i do CB mam prosto z aku , a kable głośnikowe nie mają pęknięć i przytarć bo patrzyłem ostatnio na nie. A na marginesie co to jest ten kondensator alternatora gdzie kupić i za ile:P ??? ---------- Dodano o 20:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:35 ---------- albo jak sprawdzić czy mój jest popsuty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #18 Napisano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) kondensator 2,22 uF na 110V, przy niektórych altkach były . Zakłocenia mogą pochodzic od: może też być uszkodzony w regulator napięcia stara kopułka aparatu zaplonowego stare przewody zapłonowe, żuzyte iskrzace szczotki w altku, żuzyte pierścienie w altku Uszkodzona dioda w altku Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek12 Zgłoś #19 Napisano 19 Września 2012 Witam wszystkich. Mam taki problem założyłem światła do jazdy dziennej i jest ok. Problem zaczyna się przy przekreceniu kluczyka swieca lampy są bardzo duże zakłócenia na radiu CB tti TCB-550 przelacze na postojowe szum znika i nie wiem co zrobić. Podłączenie jest takie że sterowanie jest z lamp a masa do karoseri.Lampy 507HP z homologacja .Robilem rozne podlaczenia z lampami i cb bez efektu .POMOCY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #20 Napisano 19 Września 2012 Kup radio z lepszymi filtrami bo to tti to najnizsza polka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach